Paras kirppis pk-seudulla?
Kommentit (27)
Ostajalle ainakin Kanuuna. Ainoita kirppiksiä, mistä löytää laadukasta tavaraa. Myyjänä ei kokemusta mistään.
Kanuunaa kannatan minäkin, en tätä nykyä muualla käy. Myymisestä ei kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:42"]
Lanttila ikean vieressä oli kummallekin hyvä, mutta muutti jonnekin muualle..
[/quote]
muutti ihan Jumbon viereen ja tuli lisää myyntipaikkoja. Edelleen hyvä.
Tapiolassa Toinen kierros molemmille. Ainakin "nuoremmille". Itse en ikinä löydä Kanuunasta mitään tai jos löydän hinta on 40€---> ja kyse on kyllä merkkitavarasta mutta en itsekkään myy merkkikamojani kyllä tuollaiseen hintaan :D
Viirin kirppis Klaukkalassa ihan paras!
Ostajana pidän Myyrmäkihallin perinteistä kirppistä kivana: aina löytää jotain. Myyjänä en voisi kuvitellakaan Myyrmäkihallia, sillä aina kuulen myyjien puhuvan varkaista. (esim kenkiä voi olla vain yksi esillä ja pari pidettävä jossain piilossa.)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:42"]
[/quote]
[/quote]
Ihan tukossa tänään. Ei ollut hauska kokemus.
Kertokaa minne voin viedä kaikki ällön (ja rikkaan jenkki-) ex-mieheni lahjaksi ostamat vaatteet ja asusteet? Mukana Guccia, Mulberryä, Vuittonia, Ralph Laurenia, Dioria ja vaikka mitä muuta. En jaksa alkaa ottamaan niistä kuvia mihinkään nettihuutokauppaan vaan haluaisin viedä ne pääkaupunkiseudun kirpparille, ehkä mieluiten itsepalvelu-sellaiseen noin viikoksi. Missä kävisi lähinnä sellaista porukkaa jotka arvostaisi noita merkkejä?
Kanuunassa käy merkkivaatehaukat, eli sinne vaan.
10: kerro sitten mihin viet ne, niin tulen ostamaan ne pois!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:42"]
[/quote]
[/quote] Hyvä? Haista sinä se! Pelkkää romua myynnissä järjettömillä hinnoilla ja ainakin siellä edellisessä paikassa samat tavarat kuukausikaupalla. Takanurkka oli valloitettu vuoden ajan pölyisillä "antiikkitavaroilla", ilmeisesti joku vakkarisoppari?
10 jatkaa vielä: Juu en minä niillä yritä tienata mitään voittoa, sellaiseen sopivaan hintaan ja ajattelin antaa tuotot hyväntekeväisyyteen koska en ole enää sen tyylinen merkkituote-edustusvaimo pukeutumiseltani kuin olin vielä toissa vuonna.
Mikä olisi Espoon tyylikkäin kirppis?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:50"]Kertokaa minne voin viedä kaikki ällön (ja rikkaan jenkki-) ex-mieheni lahjaksi ostamat vaatteet ja asusteet? Mukana Guccia, Mulberryä, Vuittonia, Ralph Laurenia, Dioria ja vaikka mitä muuta. En jaksa alkaa ottamaan niistä kuvia mihinkään nettihuutokauppaan vaan haluaisin viedä ne pääkaupunkiseudun kirpparille, ehkä mieluiten itsepalvelu-sellaiseen noin viikoksi. Missä kävisi lähinnä sellaista porukkaa jotka arvostaisi noita merkkejä?
[/quote]
Anna vain sähköpostia tänne niin ostan vaikka kaiken jos hinnasta päästään sopuun ;)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:58"]10 jatkaa vielä: Juu en minä niillä yritä tienata mitään voittoa, sellaiseen sopivaan hintaan ja ajattelin antaa tuotot hyväntekeväisyyteen koska en ole enää sen tyylinen merkkituote-edustusvaimo pukeutumiseltani kuin olin vielä toissa vuonna.
[/quote]
Nykyäänkö pieruverkkarit on kova sana?
Myyjälle Femmatori Tuusulassa. Ostajalle kaikki live-kirppikset, joissa myyjä paikalla.
Espoossa paras on Toinen kierros ja Akseli. Akselissa on enemmän todella paljon lasten vaatteita ja muita kamoja jos niitä etsii :)
Myös minä liputan Akselin puolesta, Akseli sijaitsee Mankkaalla Espoossa. Olen käynyt seka asiakkaana (aina tehnyt löytöjä, laadukasta tavaraa) että ollut myyjänä (niin paljon asiakkaita että hyvin kiertää tavarat).
Vieläkö kannattaa käydä jäähallin kirppiksellä?