Metsän reunalla iltaisin mustahahmo
Monena iltana kun olen ollut hakemassa puita on metsän reunassa seissyt iso noin 2-2,5m hahmo.Eilen illalla kun olin hakemassa puita otin haulikon ja koiran mukaan.No, hahmo seisoi taas metsän reunalla, päästin koiran irti ja ammuin haulikolla ilmaan.Juoksin metsän reunaan ja hahmo oli kadonnut.Mikä tuo voi olla?Myös isäni joka asui tässä ennen minua on kertonut vastaavasta hahmosta.Asun siis keskellä metsää yksin.
Kommentit (65)
Niitä laittomia maata ryöstäviä ja karhuja. Meillä on nähty pimeällä karhuja ne kiipeää puissa . Ahma joskus mutta karhut ja ne laittomasti asuvat . Niitä asuu metsissä .
Haulikko. Höpöhöpö. Ei se niihin tehoa.
Itse ajoin ruohonleikkurilla alusta kylkeen ja eikä se edes jälkeä jättänyt.
Sama kun taoin lapiolla kylkeen. Ihme ainetta nämä.
Asenna riistakamera lähettyville.
Jätä banaaniterttu metsän reunaan.
No mene sinne metsän reunaan tervehtimään? Sillähän se selviää mikä tyyppi on miehiään. Kuulostaa siltä että joku lähialueen pitkä mies tekee sulle tepposiaan. Ei yli parimetriset miehet ole enää mitenkään harvinaisia.
Mene huomenna sinne valmiiksi kytikselle ja vangitse se.. Iltapäivälehdet maksaa hunajaa kun saat mörön vangiksi.
Ankeuttaja, karannut azkabanista. Eiku oliko niin ettei jästit näe niitä?
Mulla kävi ekana mielessä karhu, mutta ei se noin vain haihdu ilmaan.
Harhaluuloisuus tekee tämmöstä ihmisille, jotka asuu yksin liian pitkään keskellä hevon jeeraa.
Vierailija kirjoitti:
Snappertunassako tapahtui? Paljon taas valoja ja liikennettä siellä päin.
Penteleet laskeutuvat pelloille ja säikyttevät karjaa valoineen...
Nyt on sopivan pimeää mennä isin kanssa moikkaamaan sitä hahmoa. Innolla odotamme, mitä se tuumasi.
Big foot on varmaan uinu lätäkön yli ja löytänyt uuden kodin. Etsii kumppania ja sinä vaikutat kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snappertunassako tapahtui? Paljon taas valoja ja liikennettä siellä päin.
Penteleet laskeutuvat pelloille ja säikyttevät karjaa valoineen...
Tää muuten pitää paikkansa. Jos ufo havainnot kiinnostaa, niin tänne.
Omakotitaloasuminen saa hulluksi.
Suomalaiset metsätkin jo täyttyneet Amerikan möröillä kun lapsenakin painettiin ihan korpiin hämärässä.