Uskallanko enää käyttää UGG:ejani?
AV-palstalta lukemani perusteella tuolla on kadut täynnä UGG-pervoja. Onko ne vaarallisia?
Kommentit (8)
Jos UGG:it jättää vartioimatta johonkin, niin kuinka todennäköisesti siellä on tahmat sisällä?
Hyvin todennäköisesti on tahmat sisällä ja erittäin nopealla vauhdilla myös! Ellei ne ole ennen sitä päätynyt noiden kleptobloggaajien kynsiin. :D
Hei, miksi viestini on poistettu? Modella on uggit?
On ne silti seksintappajat, että käytä ihan rauhassa vaan.
Ettekö seuraa muotihistoriaa, tyyliä tai trendejä? Ne on klassikot, olleet klassikot muualla päin maailmaa jo 70-luvulta lähtien kun surffaajat kehitti ne pitääkseen jalkansa lämpimänä, ja itse asiassa Suomeen ne tuli varmaan viimeisenä koko maailmassa eli vasta alle 10 vuotta sitten.
Siellä on kumpparipervoja myös. Eräs tällainen mulle selitti seksipuhelimessa kuinka menee sateella kytikselle. Hyi ajatelkaa, ja kun katsahdatte sinne autoon jossa joku mies istuu alaspäin tuijottaen, saa se uuden merkityksen.
Minä ainakin käytän special edition UGGejani joissa on aitoja swarovski-kristalleja ja turha yli neljänsadan euron kenkiä on tuolla kaapissa piilossa pitää, eikö vain?
Kävi hyvin kun sain viimeisen parin Nykistä, kuulemma joku suuren luokan stara oli raivonnut koska nämä hänen varaamansa olivatkin olleet hieman tavallista pienempää kokoa eli aivan liian pienet hänen räpylöilleen! :) Minun onneni!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:22"]
Siellä on kumpparipervoja myös. Eräs tällainen mulle selitti seksipuhelimessa kuinka menee sateella kytikselle. Hyi ajatelkaa, ja kun katsahdatte sinne autoon jossa joku mies istuu alaspäin tuijottaen, saa se uuden merkityksen.
[/quote]
Oho. Entä minne kaikki perinteiset kunnon sadetakkipervot ovat kadonneet....??!
Ei kovinkaan. Mutta kannattaa varoa, etteivät kleptomaani-bloggaajat pölli niitä! :D