Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mustaa hiusväriä poistaa kotikonstein vai

Vierailija
31.01.2015 |

lähteekö hiukset ja onnistuuko muutenkaan? Miten aine toimii? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin raitavärin koko päähän yhden kerran ja tuli keskiruskea. Sattui olemaan juuri melkein oman hiusteni väri joten kasvatin sen jälkeen oman hiusvärini takaisin :)

Vierailija
2/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän tyhmä värjäysasioissa.. siis saako tuota raitaväriä kaupasta ja peittääkö se tosiaan mustan? Mahtava juttu jos näin on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta musta tukka. Sitten eräs kesä päätin että nyt vaalennan. Tein aivan törkeen monta värinpoistoa, 8. kohdalla tukka meni aivan hampuksi, mutta leikkasin puolet pois ja jatkoin vaalentelua. Nyt on ollut vuoden verran platinahiukset. Iso urakka mutta mahdollista, töd näk tekee hiuksille aivan saatanasti hallaa.

Vierailija
4/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoistolla sen pitäisi lähteä, mutta vaatii useamman käsittelyn. Hiukset ovat sen jälkeen kyllä karmean oranssit ja surkeassa kunnossa. Mutta jos olet varma, että tukka kestää niin mikäpä estää kokeilemasta. Kunnollinen hoitoaine tai seerumi kannattaa kyllä varata värinpoiston jälkeen käytettäväksi. Sit parin päivän-viikon jälkeen laitat oikean värisävyn, jos tukka sallii niin voit laittaa jo heti värinpoiston jälkeenkin mut omalla vastuulla. Mulla on paksu tukka joka sen kestää, tavallinen hiirenhäntä monine käsittelyineen ei välttämättä kestä ja voit joutua leikkaamaan tukan lyhyeksi.

Vierailija
5/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi raitaväri kiinnostaa, kerrotko 2 enemmän? Ap

Vierailija
6/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein vaiheittain pidemmällä ajalla.

Ensin kaupasta yksi värinpoisto ja lopputulos oli ruskea latvoista ja tyvestä oranssihtava. Sitten ruskea sävyte jolla sain tasoitettua värin tasaisen ruskeaksi.

Sitten kuukauden päästä laitoin toisen värinpoiston ja sain vaaleamman ruskean. Taas sävyte ja hiusväri tasaiseksi. 

Värinpoiston jälkeen pitää hiuksia hoitaa hyvin tehokkailla hoitoaineilla ja öljyillä.

Mulla hyväkuntoinen hius kesti hyvin, mutta huonokuntoisesta latvasta jouduin lyhentämään muutamia senttejä pois. Tosin latvat eivät ennen värinpoistoakaan olleet kovin hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:55"]

Toi raitaväri kiinnostaa, kerrotko 2 enemmän? Ap

[/quote]

Se raitaväri on suurinpiirtein samaa tavaraa kuin värinpoisto. Myydään vaan pienemmissä paketeissa kalliimmalla hinnalla. On siinä jotain pientä värisävyä myös mukana, mut sillä nyt ei ole mitään tekemistä jos haluat sen mustan värin tehokkaasti pois. Kokeile tehdä ensin yksi värinpoisto ja uusi se tarvittaessa. Sit se tehohoito, pari päivää odottelua ja oikea värisävy hiuksiin jos värinpoisto oli tarpeeksi tehokas. Jos ei niin uusit sen ja sit taas sama odottelu+väri.

Vierailija
8/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostolakossa-Virven blogissa on tuollainen tosi tummien hiusten vaalennusprojekti kuvineen. Kait sen voi itse poistaa, jos on rohkea ja sinnikäs, eikä haittaa olla ihmisten ilmoilla, kun hiukset ovat välivaiheissa.

Vierailija
9/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:50"]

Mulla oli monta vuotta musta tukka. Sitten eräs kesä päätin että nyt vaalennan. Tein aivan törkeen monta värinpoistoa, 8. kohdalla tukka meni aivan hampuksi, mutta leikkasin puolet pois ja jatkoin vaalentelua. Nyt on ollut vuoden verran platinahiukset. Iso urakka mutta mahdollista, töd näk tekee hiuksille aivan saatanasti hallaa.

[/quote]

Tää on tää niin sanottu riihimäki-style, maailmassa on ainoastaan kolme hiusväriä: musta, platinanvaalea ja kirkkaanpunainen. Viehättävää.

Vierailija
10/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kärsivällisyyttä ja rahaa käy kampaajalla. Eka laittaavat raitoja sinullr ja seuraavalla kerralla vielä enemmän. Noin puoli vuotta menee mutta hius säilyy ja saat kokea kaikki eri vaiheet koska jos on tehty nätisti kampaajalla niin hyvältä näyttää välivaiheetkin!

Vierailija
11/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitaväri siis vaalentaa... ja saa ihan marketeista :)

Vierailija
12/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin värinpoistolla tullut vain oranssi tukka mitä ei raitavärillä tullut. Eikä vaadi kuin yhden käsittelyn...riippuu toki siitä haluatko blondiksi. Itse halusin vain mustasta ruskeaksi.

-2

Vierailija
13/14 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko biozell color removing shampoo muuttaa hiukset oranssiksi kun poistaa sillä aineella kestoväriä hiuksista

Vierailija
14/14 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan ja tsemppiä häpeäntunteisiin, molempia tulet tarvitsemaan ja rutosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä