Tänään vaimon kanssa tunnin sessio
Ensin vähän hierontaa ja sanallista esilmmittelyä. Sitten kiusoittelua vibralla ja pulsaattorilla, jonka jälkeen pienellä dildolla sisään. Vaimo pitelee vibraa ja minä ohjaan dildoa. Seuraavaksi vaihto isompaan dildoon, ja lopuksi vielä kunnon pano.
Kommentit (7)
Täälläkin on ohjelmassa kunnon pano, kunhan mies saa saunan sytytettyä. Olen laittanut vähän "nätimpää" päälle, niin innostuu. Hyvää lauantaita kaikille.
Me ei olla oikein koskaan pystytty totumtiin hoitamaan. Aina on mennyt 2-4 tuntia.
Mut kaikille hyvää ja seksitäyteistä lauantaita
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla oikein koskaan pystytty totumtiin hoitamaan. Aina on mennyt 2-4 tuntia.
Voi, oltaispa mekin työttömiä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapsiperheessä on tietyt aikaikkunat, joiden puitteissa pelataan kaksi kertaa viikossa. Alkuviikosta arki-iltana yksi vähän pikaisempi veto, ja viikonloppuna viinin ja paremma ajan kanssa noin tunnin sessio. Pieni kiusoittelu viikonloppuun alkaa yleensä keskiviikkona tai torstaina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa siivousta ja mattojen kuskaamista kopistelutelineelle ja takaisin, tosi sexyä ja ei mitään tekemistä itse aktin kanssa.
Hyvä on, laita housuusi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapsiperheessä on tietyt aikaikkunat, joiden puitteissa pelataan kaksi kertaa viikossa. Alkuviikosta arki-iltana yksi vähän pikaisempi veto, ja viikonloppuna viinin ja paremma ajan kanssa noin tunnin sessio. Pieni kiusoittelu viikonloppuun alkaa yleensä keskiviikkona tai torstaina.
Ap
Kuulostaa kivalta. Meillä aika sama homma, mutta mitään sovittuja "seksipäiviä" ei ole. Silloin tapahtuu, kun molemmat haluaa ja usein vaikka toinen ei olisikaan niin halukas, niin syttyy nopeasti toisen halusta. 1-4krt viikossa rakastellaan. Tuo mainitsemasi kiusoittelu useampana päivänä on todella ihanaa. Mieluummin melkeinpä rakastelen hieman harvemmin ja pidän yllä eroottista latausta seksittöminä päivinä. Muutaman päivän tauon ja kiusoittelun jälkeen tuntuu taas mielettömän hyvältä.
Ihanaa! Meilläkin voisi olla vastaava sessio tänään. Tosin mä en niin leluista välitä sillon jos miehen sormet ja kieli on saatavilla. Ja toki annan myös hänelle kättä ja suuta. Hitaasti, kiusoitellen. Niin kiihottavaa!