Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te "uskallatte" mennä anoppilaan pitemmälle vierailulle

Vierailija
31.01.2015 |

Antakaa vinkkejä :( Kaikki siellä pelottaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on todella mukava ja ihana ihminen :) joka viikko käymme heidän luonaan ja soittelenkin anopin kanssa melkein päivittäin

Vierailija
2/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:14"]

Anoppini on todella mukava ja ihana ihminen :) joka viikko käymme heidän luonaan ja soittelenkin anopin kanssa melkein päivittäin

[/quote]

Oletko siellä yötä, ja joudutko saunaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole anoppilassa käyny kerran -pari yökyläilemässä. Ei mua anopilassa jännitäs vaan appiukon kotona jännittä enemmän nukkua. Appivanhempani on eronneet kauan aikaa sitten. Anoppilassa on vierait varten yläkerta mihin katraani kanssa hyvin mahdutaan. Appi ukon luona taas asunto on pieni kaksio jossa nukuimme 4lapsen kanssa kapealla patjalla lapsen huoneessa..

Vierailija
4/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:16"]

Ole anoppilassa käyny kerran -pari yökyläilemässä. Ei mua anopilassa jännitäs vaan appiukon kotona jännittä enemmän nukkua. Appivanhempani on eronneet kauan aikaa sitten. Anoppilassa on vierait varten yläkerta mihin katraani kanssa hyvin mahdutaan. Appi ukon luona taas asunto on pieni kaksio jossa nukuimme 4lapsen kanssa kapealla patjalla lapsen huoneessa..

[/quote]

Niin kyllähän vierailla voi helposti jos ei asuta kerrostalossa :(

Vierailija
5/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaisi :D nukutaan miehen kanssa erillisessä vierashuoneessa, eletään myös omaa elämää ja saunassa käydään kahdestaan. Ei siellä tarvii anopin kanssa käsi kädessä olla.

Vierailija
6/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskallakkaan enää. Riittävästi saanut kuunnella pään aukomista tässä vuosien saatossa. Menen jos on pakko mennä eli hyvin harvoin. Saunassa kävin aikoinaan ihan kaksinkin anoppini kanssa välillä, mutta enimmäkseen mieheni kanssa.
Meillä on siellä ihan oma rakennus jossa saadaan majoittua, mutta appiukon sanan säilä sivaltaa sitten ruokapöydässä/illan vietossa kun vain saa tilaisuuden haukkua minua milloin mistäkin. Anoppi on mukava ja käydään välillä yhdessä harrastamassa, mutta anoppi on ihan tossun alla. Ja appi pahemman luokan sovinisti.

Vierailija
7/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tuntisi oloani mukavaksi siellä, en kävisi. Yksinkertaista.

Vierailija
8/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä mene, enkä aiokaan koskaan mennä anopin luo pidemmälle vierailulle. En siis yövy koskaan tms. Onneksi asuu niin lähellä, että voi rauhassa pötkiä pakoon omaan kotiin. Mutta toisaalta se, että anoppi asuu niin lähellä tarkoittaa taas tiheämpään tahtiin tapahtuvia vierailuja, vaikka vierailut eivät kestoltaan ole kummoisia. Eli raivostuttavan usein tyrkytetään ja pakkosyötetään pullaa ym. moskaa, vaikka haluan syödä terveellisesti, ja tällä hetkellä muutaman kilon kiinteytymisprojekti käynnissä, mutta ei uskota millään. Huh, anopin silmissä mulla ei ole yhtään ylimääräistä, mutta sori vaan, mä mieluummin tartun näihin muutamaan ylikiloon nyt kuin vasta sitten, kun olen yhtä iso kuin anoppi. 

Saunomista vihaan, varsinkin yhtään vieraammissa paikoissa mutta saunaan joudun anoppilassa silloin tällöin. Sitäkään ei ymmärretä, että joku ei vaan kummemmin pidä saunomisesta. Itsellä esim. syynä matala verenpaine. Surkuhupaisinta on se, että varmimmin anoppi onnistuu ehdottelemaan saunomista aina silloin, kun mulla sattuu juuri olemaan menkat.

Anoppi on kyllä omalla tavallaan hyvin lämmin ja mukava ihminen, mutta ihan toisesta planeetasta kuin minä. Täysin erilainen ajatusmaailma, elämäntavat jne. On matalasti koulutettu ja hieman yksinkertainen, ja mua huvittaa joskus ihan järjettömästi, kun se alkaa jauhamaan totuuksia mm. oman alani töistä, vaikka ei tiedä niistä hölkäsenpöläystä. Opiskeluaikoina ei voinut millään myöskään ymmärtää sitä, ettei yliopisto ole mikään lastentarha, vaan omatoimista ja itsenäistä opiskelua on PALJON. 

Hah, anteeksi avautuminen. Stressaa jo valmiiksi, kun tänään olisi jälleen ah, niin yksinkertainen pakkosyöttö ilta edessä anoppilassa...onneksi kotiin matkaa 5km, niin pääsen tarpeen vaatiessa liukenemaan paikalta hyvinkin nopeasti....

Vierailija
9/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole appivanhemmilla yöpynyt. Kerran käytiin siellä miehen kanssa saunassa, niin anoppi toi mulle kulhollisen jäätelöö lauteille. Kamala kokemus, hikinen alaston miniä ja anopin kristallikulho.

Vierailija
10/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitää saunoa? En ole viimeiseen 25 vuoteen saunonut, joten osaan sanoa ystävällisesti, että kiitos ei, en sauno.

Vierailija
11/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus näitä teidän juttuja, nämähän on niitä kolmannen maailman ongelmia. Itsekäyn appiukon kanssa saunassa ja annan hänen jopa pestä itseni :)

t.miniä

Vierailija
12/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:14"]

[/quote]

Oletko siellä yötä, ja joudutko saunaan?
[/quote]

Ollaan yötä aika usein mutta saunon yleensä miehen kanssa.

Vierailija
13/31 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen aikuinen ihminen niin minua ei voi haukkua, pakkosyöttää tai pakkosaunottaa joten ei mitään ongelmia. Kasvakaa aikuisiksi ja pitäkää asiallisesti puolenne. Jos ette osaa niin pysykää omassa kodissa.

Vierailija
14/31 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/31 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on aina ongelmia anoppien kanssa?

Vierailija
16/31 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/31 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kasvaisitte aikuisiksi niin ei pelottaisi. Olette itsekin tulevia anoppeja, eikö tunnu absurdilta että tulevat miniänne pelkäisivät teitä? Ajatelkaa asiaa siltä kantilta niin ei pelota enää niin paljoa.

Vierailija
18/31 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jouluna oltiin 1,5vk anoppilassa 300km päässä. Ihan hyvin se meni :D

Vierailija
19/31 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan anopin kanssa samassa sängyssä ja yleensä se menee peuhaamiseksi ;). On kuin tyttärensä + 20 vuotta. Reikä tuntuu ihan samanlaiselta ja ääntelee samalla tavalla.

Vierailija
20/31 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme kohta aikuista poikaa. Voin olla inhottu anoppi varmaan, mutta en todellakaan halua miniöitä lojumaan päiväkausiksi, vaan elää ihan rauhassa omaa elämääni ja levätä töiden jälkeen, että jaksan sinne 65 vuotiaaksi ja ehkä pitempäänkin työelämässä. En jaksa, jos kotiini tulee joku nainen marisemaan, että meidän tavat ei ole yhtä hyviä, kuin hänen kotinsa tavat.

Kun saan lapset maailmalle, haluan elää ihan rauhallista omaa elämää ja tehdä vihdoin miehen kanssa niitä juttuja, mihin ei ollut varaa, kun lapset asuu kotona. Vaikka kuinka miniät haukkuisi, etten ole palvelualtis ja passaa ja halua hoitaa lapsenlapsia jatkuvasti.

Siinä haukkukoot. Yksi keino olisi toki muuttaa miehen kanssa sitten yksiöön, niin sinne ei mahtuisi vierailijoita pitkäksi aikaa, eikä isoa lapsilaumaa hoidettavaksi jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi