Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi plastiikkakirurgian hyödyntämistä paheksutaan?

Vierailija
31.01.2015 |

Joo tiedän että monet leikkauttaa itseään ihan väärin niin että lopputulos on huono, mutta kyllä sillä voi ihan oikeasti myös korjata rumuutta. Mä aion korjauttaa itseäni koska olen helvetin ruma ja mua on aina haukuttu siitä. Puolisoakaan en tämän näköisenä tulisi ikinä saamaan. Vituttaa vaan jo etukäteen kaikki paheksumiset mitä siitä tulee saamaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sun kuva ja sano sitten uudestaan^

Vierailija
2/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Minä aion leikkuuttaa iän tuomat silmäpussit. Muuten olen tyytyväinen itseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikkia toimenpiteitä ei näe eikä niistä tule leikellyn näköiseksi, sitä on ihan turha kuvitella. Botoksit ja kasvonkohotukset lähinnä tekee sitä.

Ja miksi helvetissä ihmisellä pitäisi olla rikkeettömän hyvä itsetunto, rumallakin ihmisellä oman ulkonäkönsä suhteen?

Vierailija
4/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saisit leikattua pään sisäpuolenkin kauniimmaksi.

Vierailija
5/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei mielestäni haittaa jos se on tehty hyvällä maulla ja myöntää leikkaukset! Esim. joku rouva Ruusila ärsyttää ainakin itseäni sen takia, että väittää olevansa (melkein) luomu :D Mutta itse kehostasi päätät!

Vierailija
6/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun normaalit/ isot rinnat omistavat ovat olleet näreissään, kun otin silarit. Ennen oli aaa-kuppi. Nyt dd.

Mikään ei auttanut, e-pillerit, treeni, lihominen jne.
Paitsi silarit.

Vierailija
7/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:37"]Ihme kun normaalit/ isot rinnat omistavat ovat olleet näreissään, kun otin silarit. Ennen oli aaa-kuppi. Nyt dd.

Mikään ei auttanut, e-pillerit, treeni, lihominen jne.
Paitsi silarit.
[/quote] Tavallaan ymmärrän, tavallaan taas en. Itse olen ollut melko onnekas geenilotossa ja kyllähän se harmittaa kun joku voi saada rahalla saman! :D

Vierailija
8/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä ulkonäkökeskeisemmäksi muuttuvan maailman vuoksi.

Vierailija
9/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Se on siis kateutta. Mutta ton logiikan mukaan köyhäksi syntynyt ei saa yrittää rikastua.

Vierailija
10/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä muiden mielipiteistä. Se on tärkeintä mitä itse haluat ja mistä nautit, kunhan ei muita vahingoiteta.

Miunäkin ihmettelen miksi paheksutaan hiusten/ripsienpidennyksiä. Mitä se kenellekään kuuluu. Nautin pitkästä tuuheasta pidennys tukastani ja se on mielestäni kaunis. Minulle kauneusasiat on tärkeitä ja minulla on oma näkemykseni siitä mikä on kaunista =) Se tekee minut onnelliseksi, mutta ehkä jotkut ovat sitten kateellisia kun olen onnellinen ja uskallan olla persoonallisen tyylinen.

Aion myöskin mennä leikkaukseen jonain päivänä. Suurennan rinnat (nyt b-kuppi) ja leikkautan nenän :)

Vierailija
11/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on myös että ihmiset joilla ei ole mitään tarvetta mihinkään paranteluun ollut ikinä, kuvittelee että heillä on varaa arvostella ihmisiä jotka haluavat korjauttaa omaa ulkonäköään samalle tasolle kuin heillä itsellään on aina ollut. Eihän niillä ole mitään käsitystä siitä millaista on elää rumana.

Onneksi ne kaikki mun ulkonäköäni haukkuneet on sisäisesti todella kauniita ihmisiä...

Vierailija
12/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:42"]

Ahaa. Se on siis kateutta. Mutta ton logiikan mukaan köyhäksi syntynyt ei saa yrittää rikastua.

[/quote]

Kai tajuat että se leikkaus ei tee sinusta kaunista vaan friikin?

Sen näkee kun ihmistä on leikelty ja se näyttää vielä rumemmalta kuin alkuperäinen (ellei nyt ole jotain kasvaimia päässä). 

Se myös osoittaa että on huono itsetunto.

En usko hetkeäkään että olet niin ruma että tarvitsisit leikkauksia. Harva on