Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot hyytymät kuukautisissa, ongelma?

Vierailija
31.01.2015 |

voivatko olla merkki siitä, että jotain on vialla? Olen yrittänyt 1,5v raskautua ilman tuloksia. Kuukautiset ovat runsaat, kestävät 7pv joista 3-4 on runsaita. Kaksi ensimmäistä pv vuodan niin että supertampax pitää vaihtaa 30min välein ja kivut ovat kovat. Minulla tulee paljon hyytymiä, jopa 4x4cm kokoisia eli lähes kämmenen kokoisia klimppejä. Lähes joka tampoonin vaihtokerralla on hyytymiä tamponissa sekä kun vedän sen ulos, tipahtaa hyytymä, pari. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin myoomia ja kysta -> kuukautiset edelleen tosi runsaat, mutta ei tarvitse "synnyttää" hyytymänpalasia enää. Lisäksi tulin raskaaksi heti. Eka gyne ei löytänyt myoomia eikä kystaa. Pari kk myöhemmin menin toiselle, joka ne bongasi.

Vierailija
22/23 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suht vähäiset vuodot, mutta hyytymiä myös aika paljon. Kärsin pahoista kuukautiskivuista ja niihin auttaa vähän e-pillerit. Olen epäillyt endomentrioosia, mutta lääkäri sanoi sen olevan harvinaista ikäiselläni..

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla oli runsaat kuukautiset, oli paljon hyytymiäkin. Hb ei minulla ole ollut korkea, johtuen nyt kai siitä vuotomäärästäkin. Minulla on kaksi lasta, olen tullut helposti raskaaksi. Jos ap:n tilanne ei nyt ole muuttunut, niin eipä kai siinä mitään epänormaalia ole. Sen sijaan tuo vuoto ilmeisesti vaikeuttaa elämää suuresti, jos saa puolen tunnin välein ravata vessassa jne. Siksi kannattaisi käydä gynellä ja pyytää vaikka Caprilon -resepti, se lääke nimenomaan vähentää vuotoa. Itse hoidin menkkoja nuorena Buranalla, eikä nyt nelikymppisenä enää tarvitse kyseiseen lääkkeeseen koskea, tulen siitä todella kipeäksi. Lääkärin mukaan Burana on aika kova lääke, ei kannata liikaa syödä.