Listatkaa aikanaan suosittuja artisteja jotka kadonneet kuin pieru Nevadaan ja hyvä niin:
Minä aloitan: JAMIROQUAI. Tää oli ihan kunkku ysärillä enkä voinut sietää tuota rumaa ja ärsyttävää ukkelia joka myös täysin tekopyhä. Oli ilmastoahdistuja jo ennen kuin se oli muotia mutta silti cruisaili merkkivaatteet niskassa urheiluautoillaan, myös siviilissä.
Kommentit (41)
Saara Aalto. Tositv-ohjelmia Suomessa ja ulkomailla. Euroviisuissa floppaaminen ja heippa. Uutta musiikkia yritti tehdä ja julkaista ja ketään ei enää kiinnostanut.
Jamiroquai olisi saanut tehdä uuden tulemisen. Miljonäärin ahdistus oli naurettaa mutta musa oli ja on hyvää.
Aikalainen FYC olisi voinut myös tehdä enemmän musiikkia.
Sam Brown taisi jäädä yhden levyn (ja hitin ihmeeksi).
Didolta taisi tulla pari vuotta sitten uusi levy, muuten on elänyt hiljaiseloa. Tykkäsin paljon ja tykkään edelleen. 2019 ilmestynyt levyä en ole kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku ja Robin
Antti Tuiskuhan on jotakuinkin ainoa artisti, joka on koskaan onnistunut comebackissaan.
Kuolleita ei lasketa!!
Lipps inc
Thin Lizzy
Nick lachey ja sen muija
Chumbawamba, lemon tree lifeislife yms Rällätykset
Vierailija kirjoitti:
Se on pieru saharaan tai huitsin nevadaan. Ei mulla muuta.
Kaavoihin kangistunut. Ei mullakaan.
Mötley Crüe. Tykkään kyllä hard rockista mutta kun laulajalla ei ole karismaa niin eihän homma toimi.
Sturm und drang