Missä olette syöneet elämänne maistuvimmat CROISSANTIT!
Kommentit (45)
Joudun tyytymään pakastettuihin Pirkka-croissanteihin, koska muita gluteenittomia en ole nähnyt. Ihan hyviä ne on kyllä. Olen croissant-koukussa. Pitäisi opetella itse leipomaan, mutta sepä ei olekaan helppo nakki.
Olen käynyt Ranskasssa pari kertaa, mutta parhaat croissantit saan Lidlin paistopisteestä 🙂😋
Lidlin voicroissant eli voivoisarvi 😀
Jossakin päin Ranskaa se on ollut. Makuero näihin kotoisiin variantteihin oli melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
En missään. Samaa pakastetta ne on kaikkialla. Ihan parriisin lentokentälläkin.
Ei todellakaan ole. Lentokentältä tietysti on, mutta oikeita leipomoja on Ranskassa pilvin pimein. Ihan Suomestakin löytyy kunnollisia leipomoja, eikä mitään pakasteita.
Lidlin paistopisteestä saa hyviä.
Paras tähän mennessä ollut Ranskalaisella kyläkaupalla Asikkalan Vääksyssä.
Kotona oon leiponut ja makosampia en ole syönyt missään, edes Ranskassa, hyviä ne sieläkin ovat olleet.
Ehkä valio voi ollut salausuus.
Nää paistopisteiden palmuöljy kroisantit on etovia...
Lapsi meinasi tukehtua Lidlin kroisanttiin
Vierailija kirjoitti:
Joudun tyytymään pakastettuihin Pirkka-croissanteihin, koska muita gluteenittomia en ole nähnyt. Ihan hyviä ne on kyllä. Olen croissant-koukussa. Pitäisi opetella itse leipomaan, mutta sepä ei olekaan helppo nakki.
Palmuöljyä ja häkkikananmunia sisältävää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Fazerilta on tullut uusia gluteenittomia! Olivat mielestäni ehkä parempia, kuin nuo Pirkat. Hinta oli kyllä yllääripylläri aika huima.
M53 kirjoitti:
Kotona oon leiponut ja makosampia en ole syönyt missään, edes Ranskassa, hyviä ne sieläkin ovat olleet.
Ehkä valio voi ollut salausuus.
Nää paistopisteiden palmuöljy kroisantit on etovia...
Lidl
CROISSANT. VÄHÄLAKTOOSINEN. Ainesosat: vehnäjauho, voi (27 %), vesi, sokeri, suola, hiiva, vehnägluteeni, rypälesokeri, herneproteiini. Saattaa sisältää pieniä määriä seesaminsiementä, pähkinää, kananmunaa, sinappia ja soijaa. Käsitelty samoilla välineillä kuin tuotteita, jotka sisältävät selleriä. Valmistettu Saksassa.
Ranskassa parhaat. Suomessa Lidlin paistopisteeltä parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi meinasi tukehtua Lidlin kroisanttiin
Ja se on croissantin syy!!
Jaaha, edelleen jatkuu että lainaukseen tulee kommenttisi julkaistaan…
Tuohon tuote selosteeseen, entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerilta on tullut uusia gluteenittomia! Olivat mielestäni ehkä parempia, kuin nuo Pirkat. Hinta oli kyllä yllääripylläri aika huima.
Onko? Mahtava uutinen, täytyy etsiä ja ottaa kokeiluun. Kiitos! :)
Lidlin ulostetavara on ollut vetistä ja huonoa koostumukseltaan
En missään. Samaa pakastetta ne on kaikkialla. Ihan parriisin lentokentälläkin.