Intuitionäkijä vastaa kolmelle ensimmäiselle
Kommentit (34)
Saanko töitä vai onko asunnon myynti edessä?
Olen tuo eka vastaaja. Katoppa miten minun rakkauselämä menee...:)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:27"]
Miten meille käy velkojen kanssa
[/quote]
Eli tosiaan tällaiseen konkreettiseen asiaan vastaan en yleiseen "mitäs näkyy" -kysymykseen...
Näen lomautuksen tai palkanalennuksen, täyttä työttömyyttä en kohdallenne näe. Tässä yllättävässä tilanteessa yksi teistä onkin jo ottanut budjetoinnin omaksi asiakseen, ja se on hyvä asia. Nyt pitää vähentää totutusta kulutuksesta.
En näe toivottomuutta enä totaalista rahattomuutta. Teknologinen yritys liittyy jotenkin tilanteeseenne ja jonkun osaaminen on siinä avainasemassa.
Palaanko töihin syksyllä? Miten se sujuu?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:30"]
Miten mun työt ja asunnon saanti?
[/quote]
Onko sulla suhdekriisi menossa/oletko eroamassa? Sinun tulee päästä eroon jostain henkilöstä, joka vie sinulta henkisiä voimavaroja ja on murentanut itsetuntoasi.
Työn suhteen näen uuden alun, ehkä uusi työ tai jopa ihan uusi ala on kyseessä. Asuntoasiassa en näe mitään järkevää... Näen kämppiksen, tai jonkun henkilön, joka antaa sinulle asuntonsa(?)
Palautetta otan mielellään vastaa niiltä, joille olen vastannut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:31"]
Mikä sairaus mulla on?
[/quote]
Onko sinulla huimausta? Epämääräistä kipua nivelissä?
Näen ahdistusta ja paniikkihäiriön kaltaisia oireita. Sinulla on jokin asia mikä pitää saattaa loppuun, mikä on jäänyt keskeneräiseksi.
Käythän lääkärissä oikean diagnoosin saamiseksi.
Huolehdi itsestäsi enemmän, kaipaat henkistä tilaa ja turvallisuutta elämääsi.
Oon 7 ja kiitollinen olisin vastauksesta!
Kiitos :) Olen tosiaan eroamassa 23 vuoden jälkeen, ahdistaa kun joutuu asuntoa odottamaan.
Toivottavasti myös töitä löytyy, jäin vuodenvaihteessa työttömäksi ja toivon samalta alalta töitä, unelmaduuni :)
Mulle!