Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitionäkijä vastaa kolmelle ensimmäiselle

Vierailija
30.01.2015 |

Harjoittelen, joten suhtaudu varauksella :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen tuo joka kysyi töistä ja asunnosta!

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:45"]

Kiitos :) Olen tosiaan eroamassa 23 vuoden jälkeen, ahdistaa kun joutuu asuntoa odottamaan.

Toivottavasti myös töitä löytyy, jäin vuodenvaihteessa työttömäksi ja toivon samalta alalta töitä, unelmaduuni :)

[/quote]

Vierailija
22/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:33"]

Elänkö yksin loppuelämäni?

[/quote]

Vastaan vielä ekstrana tähän, sillä tähän sain voimakkaan kokemuksen.

Miksi olet niin eristäytynyt? Sinulla on kaikki hyvin. Oikeasti on. Ja sinussa on niin paljon kauneutta, että sinulla todellakin on paljon annettavaa.

Näen värejä ja luovuutta. Harrastatko maalausta? Akvarelleja? Olet yksin, mutta yhteydessä maailmaan. Veden läheisyys ja taide tulee yhdistämään sinut. Hiljaisella yhteydellä alkaa jokin ihmissuhde.

Kiitos kaikille kysyjille. Ja muistakaa suhtautua vastauksiini varauksella. Olette itse elämänne parhaita asiantuntijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaiskohan ap koettaa nähdä muillekin? Heitän kysymyksen siltä varalta, että jaksaisi, sen verran on vaivannut mieltä...

Onko nykyinen mieheni luottamukseni arvoinen? Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta? Entä lapsia? Kiitos, jos jaksat katsoa!

Vierailija
24/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis vastaa vielä!

Vierailija
25/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:27"]No, mitäs näkyy?
[/quote]

Höh, ai ei kelvannut tämä. No: tuleeko näistä mun opiskeluista mulle uutta ammattia?

Vierailija
26/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:31"]

Mikä sairaus mulla on?

[/quote]

Onko sinulla huimausta? Epämääräistä kipua nivelissä? 

Näen ahdistusta ja paniikkihäiriön kaltaisia oireita. Sinulla on jokin asia mikä pitää saattaa loppuun, mikä on jäänyt keskeneräiseksi. 

Käythän lääkärissä oikean diagnoosin saamiseksi.

Huolehdi itsestäsi enemmän, kaipaat henkistä tilaa ja turvallisuutta elämääsi.
[/quote]

Tämä osui täysin oikeaan! Olen aiemmin syönyt paniikkihäiriöön lääkkeitä, mutta en enää vuosiin. Kärsin todella huimauksesta ja epämääräistä kivuista. Ahdistunut olen myös vaikeaan parisuhteeseen liittyen.
Hui, mua alkoi jo vähän pelottamaan, miten oikeassa olit!

Vierailija
27/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. ↑

Vierailija
28/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 odottaa vastausta!!

Vierailija
29/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:33"]

Elänkö yksin loppuelämäni?

[/quote]

Vastaan vielä ekstrana tähän, sillä tähän sain voimakkaan kokemuksen.

Miksi olet niin eristäytynyt? Sinulla on kaikki hyvin. Oikeasti on. Ja sinussa on niin paljon kauneutta, että sinulla todellakin on paljon annettavaa.

Näen värejä ja luovuutta. Harrastatko maalausta? Akvarelleja? Olet yksin, mutta yhteydessä maailmaan. Veden läheisyys ja taide tulee yhdistämään sinut. Hiljaisella yhteydellä alkaa jokin ihmissuhde.

Kiitos kaikille kysyjille. Ja muistakaa suhtautua vastauksiini varauksella. Olette itse elämänne parhaita asiantuntijoita. 

[/quote]

kiitos. Olen tosiaan luovalla alalla. Yksinäisyys on pitkälle oma valinta, myönnetään... En vain osaa.. Vetäydyn herkästi. Haavat ovat syvällä. Perusasiat kunnossa, vain mies puuttuu.

valoa elämääsi.

Vierailija
30/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on koulumenestykseni tulevaisuudessa? Mihin alalle minun rahkeeni riittävät?

Vierailija
31/34 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kokeilla josko minun kohdallani saisit cieöä vahvan tunteen että pakko vastata ;) olen elänyt nyt vuoden epämääräisessä suhteessa joka on nyt päättynyt mutta on elämässä mukana päivittäin.olisin jo valmis menemään eteenpäin mutta kannattaako? Tai onko minun mahdollista päästä eroon tästä tilanteesta?

Vierailija
33/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs näet minulle? Mistä mun huimaus johtuu? Miltä perhetilanne näyttää? Kääntyykö kaikki hyväksi? 

Vierailija
34/34 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta.

Ja kiitos uusista kysymyksistä, mutta valitettavasti en jaksa keskittyä kun olen väsynyt. Saatan palata ketjuun viikonloppuna. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi