Mies ehdotti, että ostetaan vaan yhdet joululahjat ja maksimihinta olis parikymppiä : (
Ja perään jotain sekavaa höpinää ilmastosta ja kuluttamisesta ja niin edelleen
Oon kyllä niin pettynyt mieheen
Ok sanoin et ostan sille halvan lahjan mut jos en saa mun toiveita mitä olen ilmoittanut, niin kyllä meidän välit pysyy koko talven hyvin viileinä.
Miten se edes kehtaa ehdottaa tollasta kun tietää hyvin miten mulle on joulu tärkee
Rupes taas itkettää kun aattelinkin tätä skeidaa mitä joudun kestää
Kommentit (52)
Mies on oikeassa. Ja nekin kympit voisi käyttää vaikka aitoon shamppanjaan joulupöytään tai muuhun vähän parempaan syömiseen tai juomiseen kuin rihkamaan jota huushollit on väärällään.
Et kuullosta kovin aikuiselta...
Lahjoja saadaan , jos saadaan. Lahjoja ei vaadita.
Jaa että lahjan voi ostaa mutta rahamäärä on rajoitettu noin pieneksi?
Mitä sillä saa, jotain kiinalaista krääsää?
Eikö ole ihan turhaa tuommoinen venkoilu.
Jollei halua panna yhtään enempää johonkin kunnon lahjaan, niin vois sitten jättää kokonaan antamatta.
Hei ap, etkä sä jo silloin juhannuksena huomannut, että sun ja miehen ajatusmaailmat on aika kaukana toisistaan, kun ei juhannuksena ryypättykään. Vai oliko ne rapujuhlat?
Sun kannattaa varautua myös siihen, että mies tahtoo jouluna muutakin kuin kinkkua ja laatikoita, ehkä graavisiikaa ja muuta sulle aika eksoottista.
Häh, ei sulle joulu ole tärkeä vaan kallis materia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole nyt kyse kaverista tai kollegasta tai serkusta tai naapurista tai edes vanhemmista. Vaan omasta elämänkumppanista. Ihan kuin tämä maailma kaatuisi siihen että jouluna ostaa rakkaimmalleen jonka tuntee parhaiten kunnollisen lahjan. Jos on persaukinen niin sanoisi, mutta turha teeskennellä tiedostavaa jos on oikeasti pihi ja laiska. Ja sitten ihmetellään kun parisuhteet kuihtuu kasaan...
Älä muuta sano! Mulla on ikäväkseni täysin mielikuvitukseton mies, joka saa ahdistuskohtauksen, jos hänen täytyisi keksiä jotain kivaa yllätystä. Ihan mahdotonta. Olenkin jo aikoja sitten lakannut odottamasta häneltä mitään hänen itse keksimäänsä, pari kertaa olen saanut jonkin tarpeellisen kivan lahjan, jos olen puhunut jostain viikkoja etukäteen, ja jos hän on voinut esineen tilata näppärästi netin kautta. Kaupoissa hän ei suurin surminkaan halua etsiskellä mitään.
Vaikuttaa aina kyllä erittäin ilahtuneelta, kun minä muistan häntä lahjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viileä talvi tiedossa.
Oikeastiko seksillä kiristätte miehiänne? Ei jumal*uta. Mitä miehet näkee teissä itsekkäissä kanoissa?
sinkkujaja yh:oita on suomessa enemmän kuin koskaan. ihmiset alkavat huomata, että nainen ja mies eivät sovi yhteen
Vierailija kirjoitti:
Lahjoja saadaan , jos saadaan. Lahjoja ei vaadita.
jotkut vaatii. ap on varmaan niitä, jotka odottavat häissäänkin saavansa riittävän arvokkaita lahjoja korvaukseksi juhlakuluista. onneksi ei tarvitse olla enää toista kertaa tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa, kun en vie niille kalliita lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tolla kännit vetää, eikä jää ylimääräistä nurkkiin pyörimään.
0.7 l Tapio-pullon sillä saa.
Ehdotan että ap ostaa itselleen lentolipun omasta mielestään kivaan paikkaan niillä rahoilla mikä säästyi kun ei tarvinnut miehelle 20€ kalliimpaa lahjaa ostaa :) ....lähtö vaikka heti 25-27.12.2021. Heippa.
Eiköhän sen leffalipun voi ostaa itsekin, ei kovin spessu lahja.