Nirvana kolahtaa vieläkin nelikymppiseen rouvaan.
Juon Ecusson-siideriä ja kuuntelen Youtubesta Nirvanaa... kesä -92. Jokainen paikalla ollut muistaa :)
Kommentit (50)
En ole edes ikinä kuullutkaan mistään Toolista.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"]En ole edes ikinä kuullutkaan mistään Toolista.
[/quote]
Älä välitä, itse en tiedä ketään esim. tällä hetkellä ylex:n soittolistoilla olevaa. Ei hidasta mun elämää. Tool taas on tässä genressä (nirvana ja muut rock/grunge-bändit) sellainen, jolta tämän tyyppisen musiikin ystävä ei ole voinut välttyä.
Teille tiedoksi että nykyään nuoremmatkin kuuntelee Nirvanaa, ja Nirvanan tapasia bändejä. Ja kyllä, grunge on nousussa (musiikillisesti ja muodissa yms). Mutta siis ite oon aina kuunnellu Hanoi Rocksia, Mötley Crüeta, Aerosmithiä, Gunnareita ja Nirvanaa (ja niin on useimmat mun kavereistakin) :)
T. 14- vuotias tyttö
Nirvana on hyvä mut
Negative on kyllä aivan ihana Sir Christus on niin hyvännäköinen nam.
Nirvana kolahtaa myös viisikymppiseen. Muistan vieläkin missä olin kun kuulin että Kurt on kuollut.
TOOL, System Of A Down, Mastodon... Onhan noita uudempiakin hyviä bändejä vaikka mitä eli ei se siihen vuoteen 1995 todellakaan loppunut.
T. Mamma 42 vee, joka tykkää käydä myös keikoilla sen sidukkapäissään tubettamisen lisäksi
Tietenkin nuo kolahtaa lopun ikää niille jotka niistä silloin pitivät. En edes itse kuvittele muuta :)
t. Kans -72 ja Nirvanan Ruisrockissa nähnyt.
ps. Kävin yhtenä kesänä 5:llä festareilla katsomassa eri bändejä, suurimpaan osaan menin yksin. Ei ole ikinä ollut ongelma :)
Nyt sauva surisemaan ja nukkumaan.
ap
No tietty diggaan vieläkin Nirvanaa vaikka olen jo kuuskymppinen. Miksi pitäis iän myötä alkaa kuuntelemaan jotain Ruusuja hopeamaljassa humppaa? CCR on edelleen kuunneltavaa kanssa.