Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku selittää minulle miksi Schumacherin tilannetta

Vierailija
30.01.2015 |

yleisellä tasolla kommentoivat lääkärit saavat ko henkilölle täysin tuntemattomat suomalaiset jopa raivostumaan?  Voiko joku aivan tosissaan kuvitella että S palaa vielä radalle?!?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki tiedä ettei tuosta tilasta enää normaaliksi toivuta. Toivottavasti kuntoutuu kuitenkin jonkin verran, että voisi kommunikoida perheensä kanssa.

Vierailija
42/48 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei Schumacherin omaiset kerro hänen voinnistaan. Nyt liikkuu kaikenlaisia huhuja, joita asiantuntijat kautta maailman kommentoivat. En ymmärrä miksi tosiasioita pitää salailla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miettii omaa elämää.. Kaikkea ei rahalla todellakaan saa, vaikka sitä olisi kuin roskaa.

Vierailija
44/48 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä, että vaikka Schumi tuosta sen verran kuntoutuisi että oppii esim puhumaan taas itse mutta makaa silti sängyssä vain, niin millaista elämää sekään on ihmiselle joka on ennen ajanut formulaa ja lasketellut ja ties mitä eli elänyt aktiviisemmin kuin keskivertotyyppi.

Vierailija
45/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä sitä miten kukaan jaksa olla innostunut koko tyypistä.

Vierailija
46/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etttä selviää kymmenen vuoden koomasta, on aivan eri asia kuin Schumi, jolla todella paha aivovamma. Sitä kuollutta aivomassaa ei kukaan lääkäri tai mikään kuntoitus takaisin tuo.                                                    Vain koomassa ollut voi pikkuhiljaa kuntouttaa aivonsa taas, opetella uudestaan kaiken.

Vierailija
47/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:10"]

Eniten mua ihmetyttää nää iltapulujen otsikot " Suomalaisasiantuntijan arvio Schumacherin tilasta! Luvassa käänne parempaan?" Miten nää "asiantuntijat" pystyy sanomaan asiaan mitään? Tietävät luultavasti yhtä paljon Schumacherin tilasta kuin lehtiä lukeva Matti Meikäläinen. Sitten näitä lausuntoja esitetään vielä omalla nimellä, näkemättä vilaustakaan potilaasta tai mistään sairaskertomuksesta. Noloa!

[/quote] paino ei ole oleellinen tässä tapauksessa vaan se onko aivotoimintaa tai tuleeko edes olemaan

Vierailija
48/48 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kukaan normifiksu tuohtuisi itselleen vieraan ihmisen tilanteen asiallisesta arvioinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi