Voiko joku selittää minulle miksi Schumacherin tilannetta
yleisellä tasolla kommentoivat lääkärit saavat ko henkilölle täysin tuntemattomat suomalaiset jopa raivostumaan? Voiko joku aivan tosissaan kuvitella että S palaa vielä radalle?!?
Kommentit (48)
Se palaa vahvempana kuin koskaan. Näin minä uskon :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:27"]
Se palaa vahvempana kuin koskaan. Näin minä uskon :)
[/quote] Jos edistystä kommunikaation suhteen ei ole tapahtunut, niin uskoa tässä tosiaan kyllä tarvitaan.
Todennäköisesti on neliraajahalvaantunut ja lisäksi on vakava aivovaurio.
Niin voisiko joku siis selittää mistä loukkaantuminen S:n puolesta johtuu? Mikä siinä totuuden hyväksymisessä tökkii?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:29"]
Todennäköisesti on neliraajahalvaantunut ja lisäksi on vakava aivovaurio.
[/quote] Jos paino on noinkin laskenut, niin lienee letkuruokinnassa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:30"]
Niin voisiko joku siis selittää mistä loukkaantuminen S:n puolesta johtuu? Mikä siinä totuuden hyväksymisessä tökkii?
[/quote] Lue rivien välistä. :)
Antaisivat sen jo kuolla pois. Hirveätä tuollainen kituminen. Se ei tule ikinä tuosta toipumaan.
Olenkin päättänyt tehdä elvytyskiellon. Jos minulle tapahtuu jotain ja lääkärit tietävät etten tule toipumaan, se on kone kiinni. Ihan sama miten perhe anelisi.
Mitähän Schumaher sanoisi jos pystyisi kommentoimaan omaa tilaansa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:37"]
Antaisivat sen jo kuolla pois. Hirveätä tuollainen kituminen. Se ei tule ikinä tuosta toipumaan. Olenkin päättänyt tehdä elvytyskiellon. Jos minulle tapahtuu jotain ja lääkärit tietävät etten tule toipumaan, se on kone kiinni. Ihan sama miten perhe anelisi. Mitähän Schumaher sanoisi jos pystyisi kommentoimaan omaa tilaansa?
[/quote] Mä olen myös kertonut omille läheisilleni toiveeni. Johonkin se raja on asetettava mikä on ihmisen elämää.
Shumin on jo paranemaan päin. Maailmalla näitä tapahtuu jatkuvasti, pisimmät ovat olleet 10v koomassa.
Jos Schumilla ei ole kipuja eikä paljon aivotoimintaakaan, niin olemalla elossa hän tekee kuitenkin palveluksen vaimolleen ja lapsilleen. Hehän tätä haluavat.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:41"]
Shumin on jo paranemaan päin. Maailmalla näitä tapahtuu jatkuvasti, pisimmät ovat olleet 10v koomassa.
[/quote] Niin elokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:37"]
Antaisivat sen jo kuolla pois. Hirveätä tuollainen kituminen. Se ei tule ikinä tuosta toipumaan. Olenkin päättänyt tehdä elvytyskiellon. Jos minulle tapahtuu jotain ja lääkärit tietävät etten tule toipumaan, se on kone kiinni. Ihan sama miten perhe anelisi. Mitähän Schumaher sanoisi jos pystyisi kommentoimaan omaa tilaansa?
[/quote] Mä olen myös kertonut omille läheisilleni toiveeni. Johonkin se raja on asetettava mikä on ihmisen elämää.
[/quote]
Pelkkä kertominen ei riitä. Jos tuohon tilsnteeseen joudut, perheesi on niin surun murtama ettei välttämättä kykene sitä noudattamaan. Siksi se kannattaa tehdä ihan virallisesti.
Tavallisella (ei rikkaalla) ei olisi mitään mahdollisuuksiakaan kitua noin pitkään. Ei ne hoitopaikat ole ilmaisia.
Mä en ymmärrä miksi pitää komentoida kun ei ole mitään uutta varmaa tietoa miehen tilasta.jokainen varmaan ymmärtää että tilanne ei ole hyvä ei siihen lääkärin lausuntoa tai turhia lehtijuttuja tarvita.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:37"] Antaisivat sen jo kuolla pois. Hirveätä tuollainen kituminen. Se ei tule ikinä tuosta toipumaan. Olenkin päättänyt tehdä elvytyskiellon. Jos minulle tapahtuu jotain ja lääkärit tietävät etten tule toipumaan, se on kone kiinni. Ihan sama miten perhe anelisi. Mitähän Schumaher sanoisi jos pystyisi kommentoimaan omaa tilaansa? [/quote] Mä olen myös kertonut omille läheisilleni toiveeni. Johonkin se raja on asetettava mikä on ihmisen elämää. [/quote] Pelkkä kertominen ei riitä. Jos tuohon tilsnteeseen joudut, perheesi on niin surun murtama ettei välttämättä kykene sitä noudattamaan. Siksi se kannattaa tehdä ihan virallisesti.
[/quote] Kirjallisesti kyllä, mutta yksi läheisistäni sairaanhoitaja ja hän noudattanee toivettavani tarvittaessa. :) Kiitos huolenpidostasi.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:41"]
[/quote] Niin elokuvissa.
[/quote]
Emmyn arvoinen saavutus.
Koomassa 19 vuotta ollut mies kuntoutuu vähitellen
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/koomassa-19-vuotta-ollut-mies-kuntoutuu-vahitellen/386022/
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:54"]
Mä en ymmärrä miksi pitää komentoida kun ei ole mitään uutta varmaa tietoa miehen tilasta.jokainen varmaan ymmärtää että tilanne ei ole hyvä ei siihen lääkärin lausuntoa tai turhia lehtijuttuja tarvita.
[/quote] Eikö juuri annettu lausunto, että on neliraajahalvaantunut tai ainakaan ei pysty liikuttamaan raajojaan josta johtuen lihakset ovat surkastuneet ja paino laskenut? Tämän verran siis tiedämme.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Tilanne on hyvä siihen nähden mitä se oli. Loppuvuodesta oli kotona, reagoi ääniin ja tunnisti henkilöt.
Jos paino on tippunut 45 kiloon niin pahalta näyttää.