19-vuotias rakennuttaa omakotitalon! Kuin rienaus vähäosaisia kohtaan
https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000008385397.html
Milläs pitkäaikaistyötön rakennuttaa talon?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Sylettävää itseäsääliä. Mitä tuo on ap:ltä pois?
Katkerilta ja kateellisilta on aina muiden menestys jotain itseltä pois. Ratkaisuna ryvetään itsesäälissä mielummin kuin joskus tehtäisiin omalla elämällä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Laiskat paskiaiset, menkää jo töihin siitä.
Ei jaksa, jatkan tukipummina hamaan ikuisuuteen. Välillä käyn solvaamassa näitä isin rahoilla elvisteleviä.
joo suorastaan saatanallista! neukkukuutioon kaikki kärsimään
Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön.
Mun tuttu työtön rakensi talon, mutta sen puolisolla oli isot tulot. Rakensivat yhdessä.
Vähäosainen taitaa olla useimmiten vähäjärkinen. Opiskelemalla ja työtä tekemällä voi saada paljon aikaan. Tekosyitä laiskuudelleen keksivät odottavat muiden elättävän heidät kehdosta hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan olisi halunnut asua 19-vuotiaana pellon laidalla omakotitalossa lapsiperheiden ja pariskuntien asuinalueella.
En halunnut missään vaiheessa, enkä haluaisi vieläkään, vaikka olen 6-kymppinen ja lapset asuvat omillaan.
Sori ap! Mulla on rahat kasvamassa korkoa. En halua mitään taloa. Teinit asuu kotona vuokra-asunnossa ja niilläkin isot säästöt. Niitä rahoja kutsutaan perinnöksi.
T. Pitkäaikaistyötön
Tämäkin ketju meni sitten suomalaisten varattomien haukkumiseksi. pummipummipummi väävää. Eikö näitä laudan suomalaisia vihaavia paskapäitä saada siivottua täältä?
Tsemppiä vaan nuorelle talonrakentajalle mutta ilman vanhempien apua tuo ei olisi onnistunut. Turha siitä on vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön voi olla vaikka naimisissa ja hänellä voi olla pitkän työuran jälkeen säästöjä vaikka kuinka paljon.
ja paskat
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt pitkäaikaistyötön mielensä pahoitti :(
Todella hienoa. Hattua nostan näille nuorille joilla yritystä ja tahtoa.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Sori ap! Mulla on rahat kasvamassa korkoa. En halua mitään taloa. Teinit asuu kotona vuokra-asunnossa ja niilläkin isot säästöt. Niitä rahoja kutsutaan perinnöksi.
T. Pitkäaikaistyötön
tuuleta välillä sitä pientä kerrostalo luukkuu.ja kato riittääkö ens vk rahat ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan takaa lainan? Ei pankki kelle tahansa myönnä 300000 lainaa, vaikka olisikin käsiraha.
Se rakennettava talo toimii vakuutena. Ei ihan täyteen hankintahintaan, siksi käsirahaakin tarvitaan. Henkilötakauksia ei enää juurikaan ole paitsi kateellisten ja katkerien jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai 19-vuotias voi olla pitkäaikaistyötön.
Pitkäaikaistyöttömyys tarkoittaa yli vuoden työttömyyttä eli ihan hyvin voi olla.
Ei voi. Nykyään on oppivelvollisuus 18-vuotiaaksi, eikä pääse työttömäksi, jos ei ole tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan takaa lainan? Ei pankki kelle tahansa myönnä 300000 lainaa, vaikka olisikin käsiraha.
Se rakennettava talo toimii vakuutena. Ei ihan täyteen hankintahintaan, siksi käsirahaakin tarvitaan. Henkilötakauksia ei enää juurikaan ole paitsi kateellisten ja katkerien jutuissa.
Toimii 70% asti, eli tuosta noin 90t tarvitsee muuta vakuutta. Tässä tapauksessa ei ongelma koska varakkaat vanhemmat.
Harva pitkäaikaistyötön on syntynyt kultalusikka suussa, kuten jutun 19 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tukipummielätin mennä töihin ja alkaa tienaamaan. Toisten rahoilla elävät hyypiöt ovat tämän maan yökötys
Ootko koskaan miettinyt sitä kautta asiaa, että tämmöiset dumasvat ja haukkuvat viestit vielä sairastuttaa syvemmin pitkäaikaistyötöntä. Syvälle suohon, itseinhoon. Eikä siten koskaan työllisty.
Onneksi teitä maksajia piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan olisi halunnut asua 19-vuotiaana pellon laidalla omakotitalossa lapsiperheiden ja pariskuntien asuinalueella.
En halunnut missään vaiheessa, enkä haluaisi vieläkään, vaikka olen 6-kymppinen ja lapset asuvat omillaan.
Ei tainnut elämäsi mennä niinkuin odotit. Katkeralta vanhalta mummolta nyt kuulostat. Ei taida lapsillasikaan kovin hyvin pyyhkiä koska hyökkäät tämän nuoren, ahkeran miehen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju meni sitten suomalaisten varattomien haukkumiseksi. pummipummipummi väävää. Eikö näitä laudan suomalaisia vihaavia paskapäitä saada siivottua täältä?
Tsemppiä vaan nuorelle talonrakentajalle mutta ilman vanhempien apua tuo ei olisi onnistunut. Turha siitä on vääntää.
No, jos joku pummi koko ketjun kateuksissaan aloitti.
Taisi osua ja upota se pummittelu.
Itse rakensin miehen kanssa muuten oman talon 23 vuotiaana ja ihan omalla rahalla. Ottaako taas päähän?
Kannattaisiko tukipummielätin mennä töihin ja alkaa tienaamaan. Toisten rahoilla elävät hyypiöt ovat tämän maan yökötys