4 naista ja illan vietto. Juomien määrä
Kuinka paljon pitäisi varata kuohuviiniä?
Riittääkö 3 kuoharia ja 2 punkkua. Ruoan tarjoan myös.
Emme ryyppää vaan humallutaan sivistyneesti. ;)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:32"]Meillä meni samalla ihmismäärällä 8 pulloa viiniä, klo 19-02... Sivistynyttä humaltumista!
[/quote]
Siis mitvit?? 2 pulloa per naama?!? Huh huh, mitä dokaamista!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:32"]Meillä meni samalla ihmismäärällä 8 pulloa viiniä, klo 19-02... Sivistynyttä humaltumista! [/quote] Siis mitvit?? 2 pulloa per naama?!? Huh huh, mitä dokaamista!
[/quote] Noin lasillinen tunniss, vähän yli 20cl lasissa joka kaadolla. EI se nyt kovin paljon ole loppujen lopuksi.
Siis 3 kuoharia ja 2 punkkua koko illaksi? Ei riitä millään. Jos siis yritetään humaltua ja koko illan meinaatte hissuksiin nautiskella :) . Kolme pulloa ainakin lisää punkkua. Ota varmuudeksi joku jälkkärilikööri myös. Hauska iltaa!
Miksi ylipäätään pitää alkoholia tarjota? Ai niin, siksi että ollaan Suomessa, juoppojen maassa. Juhla ei ole juhla ilman alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:32"]Meillä meni samalla ihmismäärällä 8 pulloa viiniä, klo 19-02... Sivistynyttä humaltumista! [/quote] Siis mitvit?? 2 pulloa per naama?!? Huh huh, mitä dokaamista!
[/quote] Noin lasillinen tunniss, vähän yli 20cl lasissa joka kaadolla. EI se nyt kovin paljon ole loppujen lopuksi.
[/quote]
Niin, vaivaiset 12 annosta/naama
Vaikuttaisit sivistyneemmältä, jos osaisit yhdyssanat.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:50"]
Miksi ylipäätään pitää alkoholia tarjota? Ai niin, siksi että ollaan Suomessa, juoppojen maassa. Juhla ei ole juhla ilman alkoholia.
[/quote]
Tässä ollaan taas jännän äärellä. Hienosti osattiin poimia aloitusviestistä se oleellisin asia.
Perussääntö on kai varata kaksi juomaa (olutpullo, kaato viiniä, cocktail) per tunti per vieras. Kaikkea ei ole pakko juoda, mutta on kurjaa, jos tarjottavat loppuvat kesken.
Varaan itselleni aina sen verran, että voisin ryypätä seuraavankin päivän. Silloin pitää huolen, ettei juomat lopu kesken.
No mun mielestä kaksi pulloa viiniä per osallistuja kuulostaa erittäin paljolta, mutta toki jotkut juovat sellaisia määriä. Myös 2 desin annokset ovat tosi isoja kaatoja. Jos on ruokailu, niin kai siellä nyt tarjotaan vettä ja kahviakin. Mä laskisin 4 pulloa viiniä ja 1 varalle.
Jos juhlat alkavat klo 19 ja päättyvät klo 02, niin 60 kg painava nainen on silloin 2.4 promillen humalassa jos on juonut sen 2 pulloa viiniä. Se on ihan helvetin kännissä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 15:03"]
No mun mielestä kaksi pulloa viiniä per osallistuja kuulostaa erittäin paljolta, mutta toki jotkut juovat sellaisia määriä. Myös 2 desin annokset ovat tosi isoja kaatoja. Jos on ruokailu, niin kai siellä nyt tarjotaan vettä ja kahviakin. Mä laskisin 4 pulloa viiniä ja 1 varalle. Jos juhlat alkavat klo 19 ja päättyvät klo 02, niin 60 kg painava nainen on silloin 2.4 promillen humalassa jos on juonut sen 2 pulloa viiniä. Se on ihan helvetin kännissä.
[/quote]
Käsi sydämelle: kuinka moni meistä aikuisista naisista painaa noin 60 kg?
Aiemmin jopa oli taulukoissa naisen painona 55 kg ja se oli kyllä jotain aivan helvetin naurettavaa...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:19"]
Ei tapahdu usein. Viimeksi tällä porukalla treffattiin 3 vuotta sitten. Minäkin olen sitä mieltä, että juoma ei saa loppua kesken. Kaikkea taas ei rarvitse juoda mitä kaapissa on. @32 Kymenlaaksossa iltaa vietämme. ;)
[/quote]
Ok pitäkää hauskaa :) Täältä on helsingistä on matkaa sinne. Kävin intin kotkassa. Nyt lasissa omatekemää viiniä -32
osta pullo tai pari valkkaria vielä :)