Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siiderit ja lonkerot 24-päkkeihin!

Vierailija
30.01.2015 |

Joojoo, alkosta saa, mutta kun lähin alko on 50 km:n päässä! Kaupasta saa kaljaakin ostettua noin isossa laatikossa, ja saman verran kaikista kolmesta humaltuu... Miksei pakkauskokoa voi nostaa?!? Vaimoihmisenä en juo kaljaa ja kauppakassit täyttyy sikspäkeistä eikä ruokaa mahdu, meinaan että 24-päkki olisi helpompi kantaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita 12 packeja myynnissä tai ainakin ollut lonkeroa ja kobbarbersin siideriä

Vierailija
2/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Virosta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:58"]Nimenomaan tämä jos mikä on tasa-arvo asia! Miehille kyllä kaljaa saatavana jos minkälaisina pakkausversioina, naisten pitää raahata siiderinsä, ja usein vielä fillarin kyydissä yksittäispakattuna : (
[/quote] Kyllä minä juon kaljaa. Joskus saatan yhden lonkeron juoda, siideriin en koskekaan.

T: nainen
[/quote]

Minä en juo kaljaa, en siideriä, joskus menee lonkero. Viina ihan viinana, kiitos. En juo edes kuukausittain, vaan viimeksi v2012 kesällä. Silti kannatan ap:n ehdotusta.

Vierailija
4/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Vähennä alkoholinkäyttöä, niin et tarvitse niin paljoa. Vaihtoehtoisesti tee tasaisin väliajoin virkistysmatka laivalle ja roudaa sieltä laatikoittain mitä haluat. Ei ole sitten kauppareissuilla siiderit painamassa kassissa. Problem solved.

Vierailija
5/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 litran sammio olisi saatava kotiinkuljetuksella!

Vierailija
6/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan! Niitä yksittäisiä tölkkejä kun lastaa muovikassiin, niin vähemmästäkin se hajoaa. Tässä olisi jollekin puolueelle hyvä teema tulevaan vaalikamppailuun...

Vierailija
7/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:13"]Se 24 kpl kotikaapissa koukuttaa juomaan enemmän. Kannattaa ostaa vain 3 tölkkiä lauantai illaksi, niin pysyy kohtuudessa.
[/quote]

Wtf, minulla on Tallinan reissun takia kaapissa nytkin n.50kpl siideriä ja siihen päälle muut viinakset. Varasin nyt viikonlopulle itselleni kolme siideriä perjantaiksi, koska pitkästä aikaa oli oikeasti aikaa sellaiselle ja join lopulta koko viikonlopun aikana yhden siiderin. Aloitin perjantaina ja join loppuun vasta sunnuntaina. Ja perjantaina oli vieläpä "tyttöjen ilta".

Ei noi siiderit mitenkään huuda mun nimeä tai sellaista.

N19

Vierailija
8/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:13"]

Se 24 kpl kotikaapissa koukuttaa juomaan enemmän. Kannattaa ostaa vain 3 tölkkiä lauantai illaksi, niin pysyy kohtuudessa.

[/quote]

Mun logiikalla ei kyllä toimi näin... Jos vaikka ostan sixpackin perjantai-illaksi, todennäköisesti juon ne kaikki kun kerran niin olen ajatellut. Jos taas kaapissa on 24 pulloa, en missään nimessä ajattelekaan juovani niitä kaikkia silloin perjantaina, joten voin hyvin lopettaa sen kolmen jälkeen jos ei enää tee mieli enempää.

Vierailija
9/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin taivaan tosi...

Vierailija
10/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samalla 48 päkkiin ja laivakärryllä kauppaan.

Vierailija
11/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannat? Onhan apuvälineitä keksitty.

Vierailija
12/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan tasa-arvon nimissä!

Vierailija
13/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tämä jos mikä on tasa-arvo asia! Miehille kyllä kaljaa saatavana jos minkälaisina pakkausversioina, naisten pitää raahata siiderinsä, ja usein vielä fillarin kyydissä yksittäispakattuna : (

Vierailija
14/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:58"]Nimenomaan tämä jos mikä on tasa-arvo asia! Miehille kyllä kaljaa saatavana jos minkälaisina pakkausversioina, naisten pitää raahata siiderinsä, ja usein vielä fillarin kyydissä yksittäispakattuna : (
[/quote] Kyllä minä juon kaljaa. Joskus saatan yhden lonkeron juoda, siideriin en koskekaan.

Vierailija
15/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen ei kestä juoda niin isoa määrää kuin mies, joten hän pärjää vähemmällä.

Vierailija
16/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:58"]Nimenomaan tämä jos mikä on tasa-arvo asia! Miehille kyllä kaljaa saatavana jos minkälaisina pakkausversioina, naisten pitää raahata siiderinsä, ja usein vielä fillarin kyydissä yksittäispakattuna : (

[/quote]
En tarkoittanut yleistää, ja onhan myös miehiä jotka eivät kaljaa juo. Suurin osa siidereiden juojista nyt vaan sattuu olemaan naisia. Ap

Vierailija
17/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:58"]

Nimenomaan tämä jos mikä on tasa-arvo asia! Miehille kyllä kaljaa saatavana jos minkälaisina pakkausversioina, naisten pitää raahata siiderinsä, ja usein vielä fillarin kyydissä yksittäispakattuna : (

[/quote]Ja joutuu samaan fillariin ottamaan lapsetkin päiväkodista.

Vierailija
18/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin! Pienempi etuistuimessa ja isompi takajopparilla. Raahaa nyt sitten siinä yksittäispakattuja siideripurkkeja muovipussissa, itsellänkin on vaikka kuinka moni jäänyt pinnojen väliin ja hajonnut. Suututtaa vieläkin.

Vierailija
19/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata, koska harva ostaisi sellaista määrää siideriä kerralla jo hinnan vuoksi (paitsi Tallinnasta).

Vierailija
20/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä kannatus aiheesta, nyt siiderihait barrikadeille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme