Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta kiinnostuneella miehellä olikin 10 vuotta vanha profiilikuva :(

Vierailija
12.11.2021 |

Profiilikuvassaan näytti komeahkolta, vähän boheemilta, runopoikamaiselta ja fiksulta kolkytplussalta. Hiukset olivat vahvat ja mieheksi pitkät. Sitten kävikin ilmi, että kuva oli ikivanha ja nykyisin kyseistä miestä tuskin tunnistaa samaksi eli vähän viinaksiin menevän näköinen, vatsakas ja juntahtava tukevasti keski-ikäisen näköinen ukko, jolla on lyhyt tukka. Eli ei lainkaan kiinnostava.

Mitäs mä nyt teen? Taas pettymys. Ei kiinnosta kyseinen mies nykymuodossaan lainkaan, mutta on ollut ihan söpö noin kymmenen vuotta sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla näin pinnallinen myös. En vain koe mitään mielenkiintoa sitä tuoreempaa minäänsä kohtaan.

Vierailija
2/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen nyt naisille väliä jos mies on kuitenkin nuorena ollut mieleinen?

Ei lapset vanhoina synny. Ne perii ne komeusgeenit kyllä vaikka mies olisikin itse vanhemmiten pöhöttynyt. Jälkikasvun optimointi ohjaa naisten pariutumista, vaikkei tarkoituksena edes olisi lisääntyä. Ei siitä mihinkään pääse, kyse on kirjaimellisesti luonnonlaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä pinnallinen ihminen, et siis ihastunut persoonaan ja luonteeseen vaan vain ulkonäköön.

Vierailija
4/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies vaikka vähän laihduttaisi, jos sillä olis ihana nainen! Saa sitä olla pinnallinen, jos haluaa. Mutta sen miehen luonne, äly yms ovat varmaan olleet aika samanlaisia se 10 vuotta sitten.

Vierailija
5/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Mut mulla olikin tarjota samana päivänä otettu kuva... M36v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän