Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselta kielletty maallisen musiikin kuuntelu

Vierailija
30.01.2015 |

Käy sääliksi tyttöni luokkatoveria :( Tämä lapsi ei saa esim. kuunnella musiikkia. Asia tuli tietooni kun tyttöni mietti kenen kanssa menisi koulun discoon. Tämä 5-luokkalainen ei pääse mukaan, kun vanhemmat kieltävät.

Mun tuli tosi surku tätä tyttöä. Tiedän perheestä sen verran, että perheen isä on pappi. Mielestäni on julmaa estää lasta elämästä tavallista elämää, jonkun uskonnon varjolla!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Miksi kostaa lapselleen jos ei itse osaa nauttia kohtuudella "viinistä ja laulusta".

Vierailija
22/23 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:32"]

Itse en kieltäisi enkä kiellä, vaikka olenkin uskovainen. Jollain tavalla noita vanhempia ymmärränkin. Lapsi pärjää, jos on hyviä uskovaisia kavereita. Jos ei, niin sitten on surullista.

[/quote]

Mulla oli uskovaiset vanhemmat, jotka ei osanneet auttaa mua ongelmieni kanssa teini-iässä, mutta ateistikaveri anto ohjeita että miten kasvaa omasta elämästään vastuun kantavaksi aikuiseksi. Vanhempani ovat paheksuneet tämän ystäväni alkoholinkäyttöä, mutta kun nyt asiaa mietin, niin ystäväni taisi olla jo siinä 16-17-vuotiaana henkisesti kypsempi kuin keski-ikäiset vanhempani. Kannattaa miettiä niitä elämän prioriteetteja ja oikeasti lapsen parasta eikä vain jotain hengellistä kasvatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 16:35"]Tunnen moni uskovaisia perheitä, enkä tiedä yhtäkään, jossa maallisen(kin) musiikin kuuntelu olisi kielletty. Ehkä ap:n mainitseman tytön perhe kuuluu johonkin outoon lahkoon?
[/quote]
Eivät kuulu lahkoon. Ihan ev.lut. kirkon pappi on isä.