Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö jossain huoneessa valot päällä koko yön?

Vierailija
12.11.2021 |

Itse pidän koska yöllä herätessä on mukavaa nähdä mihin astuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kaksikerroksinen talo, ja useita koiria. Koirat asuvat alakerrassa jossa palavat tietyt valot aina. Koirat ovat vahtivia ja vartioivia. Asumme maalla, eikä täällä ole esim. katuvaloja. Täydessä säkkipimeydessä reagoivat hanakammin outoihin ääniin, mutta valoisammassa ovat yöt ihan hiljaa. Toisekseen on useampi hyvin vanha ja huonokuuloinen yksilö. Liian iso riski, että vanhus pimeässä astuisi vahingossa toisen päälle eikä kuulisi varoitusmurinaa. Valossa sopu säilyy eikä kärhämiä tule.

Vierailija
22/25 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tunnistimella oleva lamppu eteisessä, jolloin sitä kautta vessaan mennessä näkee kulkea kun syttyy liikkeestä.

Ja tämä oli halpa Lidlin taskulamppu, jossa pidike&laturi pistokkeeseen. On toiminut hyvin ja tarvittaessa taskulampun voi napata telineestä mukaan. Ei myöskään ole syttynyt liian herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on valoja  siellä  täällä. Portaikossa.

Vierailija
24/25 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ollessa kotona en pidä. Yksin ollessa pidän olkkarissa valoa koska pelkään . Lapsi ei nykyään halua yövaloa.

Vierailija
25/25 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pitää eläimiä, lapsia ja tavaroita lattioilla?

No kyllä meillä kissa liikkuu ihan itse eikä sitä välttämättä pimeässä näe jos kissa onkin edessä kun liikkuu niin hiljaa tai sattuu makaamaan kulkureitillä. Enkä mä ainakaan pimeässä kovin hyvin näe. Silmälasit päähän ja kännykän valossa kuljen. Huoneisiin ei jätetä valoja päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan