Pidättekö jossain huoneessa valot päällä koko yön?
Itse pidän koska yöllä herätessä on mukavaa nähdä mihin astuu.
Kommentit (25)
Meillä on tunnistimella oleva lamppu eteisessä, jolloin sitä kautta vessaan mennessä näkee kulkea kun syttyy liikkeestä.
Ja tämä oli halpa Lidlin taskulamppu, jossa pidike&laturi pistokkeeseen. On toiminut hyvin ja tarvittaessa taskulampun voi napata telineestä mukaan. Ei myöskään ole syttynyt liian herkästi.
Vähän on valoja siellä täällä. Portaikossa.
Perheen ollessa kotona en pidä. Yksin ollessa pidän olkkarissa valoa koska pelkään . Lapsi ei nykyään halua yövaloa.
Vierailija kirjoitti:
Ap pitää eläimiä, lapsia ja tavaroita lattioilla?
No kyllä meillä kissa liikkuu ihan itse eikä sitä välttämättä pimeässä näe jos kissa onkin edessä kun liikkuu niin hiljaa tai sattuu makaamaan kulkureitillä. Enkä mä ainakaan pimeässä kovin hyvin näe. Silmälasit päähän ja kännykän valossa kuljen. Huoneisiin ei jätetä valoja päälle.
Iso kaksikerroksinen talo, ja useita koiria. Koirat asuvat alakerrassa jossa palavat tietyt valot aina. Koirat ovat vahtivia ja vartioivia. Asumme maalla, eikä täällä ole esim. katuvaloja. Täydessä säkkipimeydessä reagoivat hanakammin outoihin ääniin, mutta valoisammassa ovat yöt ihan hiljaa. Toisekseen on useampi hyvin vanha ja huonokuuloinen yksilö. Liian iso riski, että vanhus pimeässä astuisi vahingossa toisen päälle eikä kuulisi varoitusmurinaa. Valossa sopu säilyy eikä kärhämiä tule.