Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut narkomaaniin

Vierailija
12.11.2021 |

Ei oo helppoo

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Haluaako kumpikaan tehdä elämään muutoksen, sillä toisen on sen tehtävä?

En tiedä. Hän on vienyt sydämeni enkä halua päästää irti.

Ap

Joko sinä vieroittaudut hänestä tai hän huumeista. Tai rupeat myös käyttämään. Nämä ovat ainoat vaihtoehdot, jos haluat saada homman sujumaan. Ensimmäinen vaihtoehto on helpoin, toka vaikein.

Olen miettinyt pitäisikö itsekin ruveta. Elämässäni ei ole muuta kuin työ. Ei mitään intohimoja tai harrastuksia. Ei kiinnosta mikään. Olen aina ollut tällainen.

Ap

Se kama vie elämänhalun kokonaan.

Nyt on peiliin katsomisen paikka. Jätä se luuseri ja etsi ihminen joka on rakkauden arvoinen. Jos se nykyinen kaveri sais tilaisuuden vaihtaa sut piripussiin niin sut olis jo myyty...

Vierailija
22/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan romantikkonakin liian pragmaattinen, kun en vaan tajua miten joku voi rakastaa pyyteettä ihmistä, jonka teot teot satuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä nyt on narkomaani. Itse vetelin muutaman vuoden koksua ja ekstaasia, ja naisia oli joka ilta tarjolla. Yleensä useampia ja välillä jopa useampi yhtä aikaa. Jotenkin koksu laittoi ylvääseen etukenoon ja charmi kasvoi. On naisia toki muutenkin riittänyt, mutta nuo vuodet oli hulluja.

Monet huumeet voimistaa ihmisissä ns matalaa ja negatiivista energiaa kuten narsismia ja pimeää charmia johon etenkin naiset tuntevat vetoa. Huumeidenkäyttäminen on pimeiden voimien kanssa leikkimistä ja moni nainen joka elää muutenkin hyvin pinnallista elämää tuntee vetoa tuota pimeyttä kohtaan.

Moni narkomaani pelastuu Jeesuksen avulla jo yhdellä rukouksella ja Jeesus vastaa siihen rukoukseen, koska hän rakastaa meitä niin paljon ja on armollinen.