Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on tylsää.

Vierailija
12.11.2021 |

Pitemmän aikaa ollut jo elämä tylsää. Oon vähä yksinäinen näin vloppusin. Ei oo kavereita yhtään joten paljo omissa oloissani. Käyn töissä kyllä. Tuntuu että rahat jatkuvasti loppu ja paljon on velkaaki. Oon halunnut jo kauan tyttöystävän mut jotenki en kiinnosta naisia ja en kelpaa naisille. Jotenki ei jaksa enää

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei tässä oo mitää elämää mulla.. tarvin vaa lisää apua.

Vierailija
42/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit menny.. velkaantunut.. masentunut vaa enempi.. töistä saa nykyää paljo vähempi palkkaa ei meinaa pärjätä.. ei huvita baarit ku ei oo rahaa enää sinne tai nähä naisia missää.. oon iha jumissa.. käyn vaa väkiste töissä ku on pakko.. muuten ei oo ketää ihmisiä.. ei ketää halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä mä oon ihmisenä kai roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki elämä on liian jo tätä samaa toistoa ei jaksa enää... ikinä tätä menoa ei saa hienoa autoa ja joutuu makselee velkoja huonolla palkalla.. lisäksi yksinäisyys päälle... ei mistää löydä parisuhdetta ja kelpaa tälläsenä ihan sama enää mun maailmalla.. mä en jaksa enää oikee mitää

Vierailija
44/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kuulua siihen ikuiseen nolla porukkaan jolla ei oo rahaa ja pahasti velkaa.. ja vanha likainen romu auto.. lisäksi en oo normaali.. ja mua ei tunnu olevan ees olemassa.

Vierailija
45/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta vähä-älyinen netissä ulvova mies. 

Ota sitte joku fiksu lääkäri.. ei mua paljoo kiinnosta.

No ei kyllä kiinnosta nämä sinunkaan jankkauksesi. Ketään.

Vierailija
46/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset nauraa varmaa tälläselle ikuiselle kaverittomalle yksinäiselle erikoiselle miehelle.

Vierailija
47/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota nyt joku tosi komea todella monta tonnia tienaava mersupelle.. ota ota jos semmonen kiinnostaa.. ei paljo kiinnosta naisten nirppanokkamaisuus laihait kaunottaret missit.

Vierailija
48/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota nyt joku tosi komea todella monta tonnia tienaava mersupelle.. ota ota jos semmonen kiinnostaa.. ei paljo kiinnosta naisten nirppanokkamaisuus laihait kaunottaret missit.

Otin jo. Ja joo, sillä on mersu. Mulla on Volvo.  Aika vanhoja autoja molemmat. Mitä se tähän kuuluu? :D

Vierailija
49/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin jo. Ja joo, sillä on mersu. Mulla on Volvo.  Aika vanhoja autoja molemmat. Mitä se tähän kuuluu? :D

No ei paljo kiinnosta.. heido ja hyvästi

Vierailija
50/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks oon ees elossa.. mieluite kuolisin pois.. tännekki saa aina yksin kirjotella.. ja jotenki haen kai sitä huomiota kun ei oo kavereita ja netissäkää ei kukaa halua enää jutella.. en omista facebookkia en mitää.. oon ihan jotenki erakko nykyää.

Vierailija
51/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ei ole mitää järkee.. harmi et äiti synnytti mut ja mä tulin väliinputoojana tänne elämään.. ketää ei ees terapeutti jaksa enää mua.. niin oon jääny ihan yksin.

Vierailija
52/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD repeilen näille aloituksille kun jotenkin samaistun näihin kommentteihin omasta elämästäni.

Vierailija
53/53 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on 44 ja oon sen ensimmäinen nainen. Joten sulla voi olla vielä toivoa. Itsetuntoa sun kannattaa vahvistaa, ala vaikka harrastaa lenkkeilyä ensi alkuun, eikä olisi pahitteeksi käydä juttelemassa jonkun ammattiauttajan luona. Jokaisessa on hyviäkin puolia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä