Elämä on tylsää.
Pitemmän aikaa ollut jo elämä tylsää. Oon vähä yksinäinen näin vloppusin. Ei oo kavereita yhtään joten paljo omissa oloissani. Käyn töissä kyllä. Tuntuu että rahat jatkuvasti loppu ja paljon on velkaaki. Oon halunnut jo kauan tyttöystävän mut jotenki en kiinnosta naisia ja en kelpaa naisille. Jotenki ei jaksa enää
Kommentit (53)
Ei oo vuosiin saanut naisen läheisyyttäkään.
Eipä ketää kiinnosta. Parempi jossai vaihees hypätä junan alle.
Älä ui itsesäälissä. Se on vain säälittävää.
Kai se mitta tulee jossai vaihees täyteen ku ei naistakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Velkaa yli 20 tuhatta.. aina rahat loppu. Yksinäinen. Masentunut.. kaipaa parisuhdetta. Puhelin ei soi koskaa. Ei juttele kellekkää.
Vierailija kirjoitti:
Älä ui itsesäälissä. Se on vain säälittävää.
Sitten uin ihan sama. Ei tällänen mies kelpaa kellekkään.
Et oo yksin. Täällä samanlainen yksinäinen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaa yli 20 tuhatta.. aina rahat loppu. Yksinäinen. Masentunut.. kaipaa parisuhdetta. Puhelin ei soi koskaa. Ei juttele kellekkää.
Onneks en oo ainut. En kelpaa edes tavalliselle lihavalle pullukalle.
Ei näytä kovin hyvin kulkevan elämä. Ihan sama.
Joo ei näytä tällänen ihminen kiinnostavan ketään. Naisetki ajattelee että tuos miehes on vaan vikaa ku ei oo kavereitakaan
Oikeesti niin ärsyttää olla naisille ilmaa. Mun naamas ei oo mitää vikaa. Mä en vaa ymmärrä naisia. Niin ärsyttää
Mee vaikka pelaamaan jotain joukkueurheilua esim sähly jne...
En tiedä mitä tehdä. En vain kelpaa enää naisille. Elämä on jumissa.
Ei enää jaksa ees panostaa ku ei kelpaa. Lopetin baareis käymisen myös. Rahat on aina loppu. Kai oon aika pohjalla. Status puuttuu.
Olen yrittänyt tuloksetta kaikenlaisia naisia ja heitä ei vain kiinnosta.
Ei kiinnosta vähä-älyinen netissä ulvova mies.
Allu mee postikeskukseen töihin. Siellä on paljon monenlaisia ihmisiä ja saat kavereita. T: siellä töissä oleva
Mä en sille voi mitää jos ulvon ja oon vähä-älyinen mulla on vaikeeta elämää täl hetkellä.. en saa kavereita.. enkä saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Allu mee postikeskukseen töihin. Siellä on paljon monenlaisia ihmisiä ja saat kavereita. T: siellä töissä oleva
Oon ollut sielä töissä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vähä-älyinen netissä ulvova mies.
Ota sitte joku fiksu lääkäri.. ei mua paljoo kiinnosta.
Ihan sama koko elämällä enää. Samaa sontaa ollu jo vuosia 837