Elämä on tylsää.
Pitemmän aikaa ollut jo elämä tylsää. Oon vähä yksinäinen näin vloppusin. Ei oo kavereita yhtään joten paljo omissa oloissani. Käyn töissä kyllä. Tuntuu että rahat jatkuvasti loppu ja paljon on velkaaki. Oon halunnut jo kauan tyttöystävän mut jotenki en kiinnosta naisia ja en kelpaa naisille. Jotenki ei jaksa enää
Kommentit (53)
Voi harmi, että näin. Onko sulla mitään mielenkiinnon kohteita, joista saisi harrastuksen? Viikonloput on hankalia, koska iso osa harrastuksista on arki-iltaisin, mutta ehkä sitä kautta löytäisit saman henkistä porukkaa.
Monesko Allun ketju tää on tänään?
Välillä semmoset fiilikset että mua ei ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, että näin. Onko sulla mitään mielenkiinnon kohteita, joista saisi harrastuksen? Viikonloput on hankalia, koska iso osa harrastuksista on arki-iltaisin, mutta ehkä sitä kautta löytäisit saman henkistä porukkaa.
Ei kyl ole mitään. Jotenki tuntuu et ihmiset ei halua olla munkaa tekemisissä
Ja en millään kelpaa naisille tälläsenä ku olen. Ei mikää kiinnosta enää ja tuntuu niin pahalta kaikki. Usein tunnen tyhjyyden tunnetta ja pahaa oloa
Tää jatkunu jo useamman vuoden tai siit lähtien ku ex tyttöystävä jätti mut
Välil semmoset fiilikset ettei jaksa enää. Elämäs mitää järkee.
Lopeta uikutus ja tilaa lisävelalla rambovermeet vaikka Varustelekasta. Vallankumouksellisia tarvitaan ja henkiinjääville riittää naisiakin. Velat nollataan, voittaa kumpi puoli tahansa, mutta siru persiissä shokkihoitoa odottaen on loppuelämät varmasti aika inhottavia.
Monilla tuntuu olevan omat piirit ja elämä. Multa se on puuttunut jo kauan.
Eipä oikee ketää koskaa kiinnosta. Kai mun tarkotus olla yksinäinen ilman parisuhdetta koko elåmä. Ihan sama.
Tälläset ihmiset on ihan pohjalla ja nollia täs elämäs.
Naisille toimii rakastuminen narkomaaniin, toimisiko se myös sinulle?
Velkaa yli 20 tuhatta.. aina rahat loppu. Yksinäinen. Masentunut.. kaipaa parisuhdetta. Puhelin ei soi koskaa. Ei juttele kellekkää.
Joka vloppu tällästä samaa yksinäistä sontaa.
Tyydy vähempään. Jollakin ei ole ruokaa, sinulla on. Mieti sitä.
36 v ja ei mitää toivoa parisuhteesta elämästä.
Elämä on mahtavaa, niin paljon kaikkea mielenkiintoista maailmassa.
Ku on naisille ilmaa ja nolla. Eihän sille voi mitään.
Istutaan sit loppuelämä yksinäisenä nollana kotona. Iha sama
Olen kadottanu ilon elämästä totaalisesti.