Suositlkaa ravintolaa Turussa huomiseksi minulle ja miehelleni =)
Itse menisin taas Pippurimyllyyn, koska minusta heidän nimikkopihvinä on vain paras pihvi minkä ravintolassa voi saada. (Ja jos vielä vaihtaa perunakroketit aurajuustokermaperunoihin, nammmmmmmm.....)
Mieheni ei kuitenkaan sinne halua, myöntää kyllä että ruoka on hyvä, mutta hän ei pidä siitä tilasta kun hänestä tuntuu että ei ole mitään yksityisyyttä kun se on niin pieni ja avonainen.
Itse miettisin Cantina Aztecaa, jos en sa Turun (mielestäni) parasta pippuripihviä syön mieluummin jotain ihan muuta, ja CA:n fajitaksetkin ovat ihan hyviä.
Jos olette sitä mieltä että parempia pihvejä kuin Pippurimyllyn saa muualta, antakaa kuulua =)
Kommentit (31)
Brahen kellarissa saa cityshopparilla 2 pääruokaa yhden hinnalla. Siellä on hyvät pihvit myös, paremmat kuin pippurimyllyssä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:15"]
Brahen kellarissa saa cityshopparilla 2 pääruokaa yhden hinnalla. Siellä on hyvät pihvit myös, paremmat kuin pippurimyllyssä.
[/quote] Olen käynyt pari kertaa, minusta pihvit ei ole parempia kuin Pippurimyllyn =)
Henk. koht olen sitä mieltä, että pippuripihveissä Pippurimylly vie edelleen Turussa pisimmän korren, siellä vaan on niin kova rutiini. Stefans Steakhousesta huolimatta ja kun Torre ei tässä uudessa paikassa ole tavoittanut läheskään entistä loistoaan. Perinteikkään Brahen Kellari ja Kellariravintola voisivat olla vaihtoehto, jos tavoitteena on valkopöytäliinapaikka ja menette syömään illalla.
Pub Niskan peltileivät ovat riemukkaita tai siis pizzojahan ne ovat, kiva paikka poiketa pienelle välipalalle, mutkaton ja konstailematon meininki.
Aurakadulla ihan keskustassa on Hiili American Grill & Bar, joka kiinnostaisi käydä testaamassa, paperilla kaikki näyttää hyvältä, mutta en osaa sanoa lihan laadusta mitään, kun en ole käynyt :(
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:08"]Menkää nyt Kaskikseen kun valittiin kerran Suomen parhaaksi ravintolaksi. Tosin sinne taitaa olla viikkojen jonot, mutta aina kannattaa yrittää.
http://kaskis.fi/
[/quote]
Kaskikseen jos haluaa syömään viikonloppuna ja illansuussa/illalla, pitää pöytä varata vähintään kolme viikkoa etukäteen.
Wanhan Paronin kellari on intiimi paikka ja kiva.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:08"]Menkää nyt Kaskikseen kun valittiin kerran Suomen parhaaksi ravintolaksi. Tosin sinne taitaa olla viikkojen jonot, mutta aina kannattaa yrittää. http://kaskis.fi/ [/quote] Kaskikseen jos haluaa syömään viikonloppuna ja illansuussa/illalla, pitää pöytä varata vähintään kolme viikkoa etukäteen.
[/quote]
joo kaskikseen on ihan turha yrittää päivän varoajalla. Niillä on myös illat täynnä ihan viikollakin, ja viikonloput ihan kaaosta. Aivan ihana paikka kylläkin.
blankosta tykkään, lammaspasta nam. Di trevi on myös kiva ja viihtyisä. Sittenhän on näitä hienompia, joihin itsellä ei opiskelijana ole rahaa: smör, tårget, mami... Kaikkia ihania.
Mami, Pinella, Smör, Tintå jne. Vähätorin ympäristössä ja jokirannassa vaikka kuinka ja paljon hyviä ravintoloita.
Huhheijaa... Mies haluaa Parillaan =D
Kai mä annan periksi tän kerran....
Onpas Kaskiksesta tullut suosittu! Ja ihan aiheesta kyllä. Kävin siellä viime vuonna pari viikkoa avajaisten jälkeen, ja silloin pöydän sai helposti lyhyellä varoitusajalla. Pitääpä alkaa suunnitella seuraavaa Turun-reissua...
Puutorin Hese.