purskahdin itkuun seksin jälkeen - muilla käynyt samoin? :D
Eli ei olla kihlatun kanssa harrastettu seksiä melkein kuukauteen. Käytiin pitkä keskustelu mistä se johtuu ja lopulta sitten päädyttiin tositoimiin. Oli ihanaa, olin kokoajan päällä ja kun mies sitten tuli sisääni, aloin vollottamaan kun mikäkin! Onnesta siis, jotenkin helpotus ja onni toisen nautinnosta sai sen aikaan.. onko teillä käynyt vastaavaa?
Kommentit (41)
Mulle kävi niin, että harrastettiin seksiä, laukesin, jonka jälkeen aloimme vaihtamaan asentoa ja PAM!! Miehen otsa osu täysillä mun nenänvarteen ja purskahdin kauheeseen itkuun joka muuttui samalla nauruksi :D Sattu ihan kamalasti, mieheni haki pakasteesta hernepussin ja viilensin sillä nenääni.. Nenä turpos ihan kunnolla mutta onneksi ei verta vuotanut.. Tosi outoa tuntea ensin orgasmi, suurinta hyvänolon tunnetta jonka jälkeen jäätävää kipua ja itkeä ja nauraa samaan aikaan.. :D
Joskus, en oikein tiedä mistä se johtuu. Jotain tunnekeskusta se tilanne koskettaa niin syvästi. En pysty analysoimaan. Itken kyllä muutenkin, kun on "se aika kuukaudesta".
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:21"]
Eli ei olla kihlatun kanssa harrastettu seksiä melkein kuukauteen. Käytiin pitkä keskustelu mistä se johtuu ja lopulta sitten päädyttiin tositoimiin. Oli ihanaa, olin kokoajan päällä ja kun mies sitten tuli sisääni, aloin vollottamaan kun mikäkin! Onnesta siis, jotenkin helpotus ja onni toisen nautinnosta sai sen aikaan.. onko teillä käynyt vastaavaa?
[/quote]
ihana nähdä kun nainen nauttii!
t. mies
Satunnaisesti käy noin, mies on jo ihan tottunut siihen mun itkuiseen, arkaan ja purkautuvaan oloon ja tietää mistä on kyse, silittelee päätä ja lohduttaa.
Varsinkin rajun seksin jälkeen noin käy usein, että tulee semmoinen helpotusparku jälkeen.
Useinkin, joskus onnesta, joskus surusta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:40"]
Mua alkaa itkettämään välillä ihan vaan runkkaamisen jälkeen :D Mutta luin jostain, että tämä liittyy dopamiiniin ja oksitosiiniin, joita vapautuu kehoon orgasmin aikana.
[/quote]
Mulla myös, monesti kun vedän käteen viimeiset vedot niin vollotan vuolaasti kun orgasmi tulee. Niin ihanalta tuntuu.
T. Mies 41v
Mulla on kyllä seksinjälkeinen itku liittynyt mielestäni siihen, että mies ällöttää.
On käynyt! Ja nimenomaan sairaan hyvän seksin jälkeen. Enkä ollut edes puutteessa elänyt saatikka koskaan paskasta seksistä kärsinyt.
Ihana, joku oli aiemmin todennut "helpotusparku". :D
En koskaan ole itkenyt seksin jälkeen tai sen aikana. Ei jotenkin tuohon tilanteeseen kuulu. Myöskään itkemistä onnesta ei ole, vaan on pelko onnen menetyksestä.
Raiskauksen jälkeen kyllä ja aina miettiessäni sitä.
Kerran teininä, kun silloinen poikaystäväni sohaisi keppinsä vahingossa kakkoseen..
Oi voi, tuleepa tässä ihan nuoruus mieleen ;) Kyllä muistan, miten joskus alkoi seksin aikana itkettää miehen kanssa silloin ensimmäisinä seurusteluvuosina. Oltiin nuoria ja voi sitä suurten tunteitten määrää... se onni ja intohimo ja kaikki vaan oli jotenkin niin valtavaa ja tunsin usein pahahtuvani rakkaudesta mieheni käsivarsilla, joskus sitten itkin seksin aikana onnenkyyneleitä :).
Useinkin. Varsinkin miehen stimuloidessa g-pistettäni. Ja välillä ihan vain helpotuksesta, jos tarve on ollut tosi kova ja olen himoinnut miestäni koko pitkän päivän.
N31
En koskaan. Olen sinut itseni ja tunteitteni kanssa. Seksissä ei ole mitään surtavaa tai ahdistavaa tasavertaisessa parisuhteessa. Itkeminen liittyy mulla koskettaviin elokuviin, menetyksiin ja ahdistaviin asiohin. En edes kykene seksiin, jos on murheita mielessä. Usein olemme seksin jälkeen pitkään sylikkäin ja hymyilemme ja juttelemme.
Mä itken vaan silloin kun miehellä ei seiso kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:29"]En koskaan. Olen sinut itseni ja tunteitteni kanssa. Seksissä ei ole mitään surtavaa tai ahdistavaa tasavertaisessa parisuhteessa. Itkeminen liittyy mulla koskettaviin elokuviin, menetyksiin ja ahdistaviin asiohin. En edes kykene seksiin, jos on murheita mielessä. Usein olemme seksin jälkeen pitkään sylikkäin ja hymyilemme ja juttelemme.
[/quote]
Ei siinä mitään, että sinä itket vain negatiivisista tunteista, mutta llisi hyvä ymmärtää monien itkevän myös positiivisten tuntemuksien vuoksi. Siitä tässä etjussa oli kyse, ei raiskauksista tai vahingossa perseeseen jutuista.
Seksi: purskahdin itkuun seksin jälkeen - muilla käynyt samoin? :D
Otsikon voi ymmärtää monilla tavoilla. Voi olla onnellinen, pettynyt, stressaantunut, surullinen. Olen kerran itkenyt seksin jälkeen, sillä tiesin meille tulevan kuukauden eron toisistamme työmatkan takia. Tilanne herkisti, ei akti tai orgasmi.
Muutaman kerran olen liikuttunut kyyneliin seksin jälkeen. Tilanteet olleet sellaisia että on ollut mieltä (alitajuisesti) stressaavia, huolta aiheuttavia asioita, jotka nousseet jostakin syystä pintaan seksin harrastamisen jälkeen. Puolisoni (mies) ei ole koskaan itkenyt seksin jälkeen :)
Hienoa että tää herätti monenlaisia tunteita, kokemuksia ja muistoja! :) me ollaan vielä aika nuoria, ja varmasti enemmän "tunteet pelissä" kuin vuosikymmeniä kestäneissä parisuhteissa. Itse koin tän hyvänä juttuna, tavallaan pisti ajattelemaan omia fiiliksiä ja tunteita koko suhteesta. Ja niinkun joku tuolla aiemmin kommentoikin, tällästä harvemmin/tuskin tapahtuu seksissä jossa ei oo tunteita tai rakkautta toista kohtaan. -ap
Tästä on se laulukin tehty. Itkisitkö onnesta..