Millaiset ihmiset ajaa Skoda merkkisellä autolla?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka aina myhäilee että tuli tehtyä joku hyvä diili ja sitten myöhemmin kiroilevat kokoajan kun siitä "hyvästä" diilistä paljastuikin ettei se ollutkaan yhtä hyvä kuin se aito luksustuote.
"Sain audin maksamatta brändistä" 😂
Juu, ei todellakaan, tuon tietää jokainen joka on ajannut molemmilla.
olettaisin, että useimmilla skodakuskeilla on kaksi, jalkaa, kaksi kättä, nenä, sukuelimet jne
Vieläkö poliisit ajelee skoodilla? Mikäs vika skoodassa, auto joka kulkee ja sillä pääsee eteenpäin siis, joskus taaksepäinkin... Pääasia se.
Vierailija kirjoitti:
olettaisin, että useimmilla skodakuskeilla on kaksi, jalkaa, kaksi kättä, nenä, sukuelimet jne
sukuelimistä ei tiedä, ne kun on nykyään lähes kaikilla väärät
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö poliisit ajelee skoodilla? Mikäs vika skoodassa, auto joka kulkee ja sillä pääsee eteenpäin siis, joskus taaksepäinkin... Pääasia se.
Jäähdytysnesteet, lasinpesunesteet ja iskarit alkavat vuotamaan nopeammin kuin muilla saman hintaluokan autoilla.
Auto joko toimii tai ei. Sitten on näitä romantikkoja, kuten AP.
Skodat ja Wartburgit oli kova sana aikoinaan
En kuvitellut saavani audia tai muuta mystistä mielikuvaa.
Mun mielestä skeidassa oli varuste/hinta/tehosuhde kohdallaan.
Muutaman vuoden ikäisenä 20 tonnilla alle satkun ajettu diesel yli 200 heppaa, nahkasisusta ja muita hiluja mitä ei broidin uudemmassa 60 tonnin vitosbemarissa ole, niin miksei?
Varmasti moni muu on jossain parempi, mutta mun mielestä tässä sai halvalla aika paljon hyvää.
Ne jotka ejeli ennen Saabilla eli pakko olla jonon ensimmäinen. Ja tähän mahtuu ne molemmat päät eli pakko päästä ohi ja sit ne letkan vetäjät.
Minä ajan. Haluan et autoni liikkuu eteen ja taakse, että siihen mahtuu kamaa sisälle ja huoltaminen on suht edullista ja tankata tarvii suhteellisen harvoin. En tarvi egoaröyhistävää pirssiä enkä hae elämääni nautintoja autolla ajelusta että fiilistelisin sitä sen kummemmin.
Ei ole 2010 Octavia vuotanut kyllä vielä mitään mihinkään mutta ehkä se sitten kohta alkaa!
Vierailija kirjoitti:
En kuvitellut saavani audia tai muuta mystistä mielikuvaa.
Mun mielestä skeidassa oli varuste/hinta/tehosuhde kohdallaan.
Muutaman vuoden ikäisenä 20 tonnilla alle satkun ajettu diesel yli 200 heppaa, nahkasisusta ja muita hiluja mitä ei broidin uudemmassa 60 tonnin vitosbemarissa ole, niin miksei?
Varmasti moni muu on jossain parempi, mutta mun mielestä tässä sai halvalla aika paljon hyvää.
Juu onneks nykyään saa sähköpenkit muuhunkin kuin nahkasisustaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan. Haluan et autoni liikkuu eteen ja taakse, että siihen mahtuu kamaa sisälle ja huoltaminen on suht edullista ja tankata tarvii suhteellisen harvoin. En tarvi egoaröyhistävää pirssiä enkä hae elämääni nautintoja autolla ajelusta että fiilistelisin sitä sen kummemmin.
Ei ole 2010 Octavia vuotanut kyllä vielä mitään mihinkään mutta ehkä se sitten kohta alkaa!
Monta tuhatta km ajettu?
Skoda on aikuisten auto, vähän kuten Toyota.
Nuoret epävarmat amispojat ajelevat sitten Audeilla lankkumersuilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajavat skodilla niin ei ihme, että rattijuopot ja jonnet nöyryyttävät niitä maantiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta tuhatta km ajettu?
343 tai 344!
Niitä hinataan eniten, mutta moni hinaus ja korjaus tapahtuu harmaana taloutena.