Missä ihmeessä on Gimmelin tytöt nykyään?
Diggasin 10v sitten täysillä Gimmel bändiä, Roviolla ym loistavat biisit. Mihin on kadonneet Usma, Jenni, Suski? Osaako joku kertoa?
Kommentit (36)
Ushma on teatterissa näyttelemässä Justiinaa. Suski on kotirouva, ei laula ei esiinny ei ole julkisuudessa. Jenni on nähty Stadissa ja Kuopiossa myymässä kyseenalaisia palveluksia miehille ja naisille, valttikorttinaan orgasmia muistuttava puhe ja lauluääni.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:52"]
Diggasin 10v sitten täysillä Gimmel bändiä, Roviolla ym loistavat biisit. Mihin on kadonneet Usma, Jenni, Suski? Osaako joku kertoa?
[/quote]
Tuo on psykologinen puolustusmekanismi nimeltä "kieltäminen". Ap yrittää kieltää Jenni Vartiaisen olemassaolon koska tapaus on hänelle liian rankka ja kammottava painajainen. Siksi hän ei näe kyseisen naisen olemassaoloa juolkisuudessa lainkaan. Toiveajattelua.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:01"]Ushma on teatterissa näyttelemässä Justiinaa. Suski on kotirouva, ei laula ei esiinny ei ole julkisuudessa. Jenni on nähty Stadissa ja Kuopiossa myymässä kyseenalaisia palveluksia miehille ja naisille, valttikorttinaan orgasmia muistuttava puhe ja lauluääni.
[/quote]
Tuo ei pidä paikkaansa. Jenni myy vain kalakukkoja ja ennen joulua kuusia. Ostin Jenniltä joulukuusen ja toivottelin hyvät joulut ja Jenni vain kysyi "Missä muruseni on? " Taisi olla jotain rakkaushuolia.
Se Jenni on sen tyyppinen, että siitä voisi tulla ihan listalaulaja, mut en sit tiiä. Stailaisin sen gootahtavaksi runotytöksi ja korostaisin huulia kirkkaan punaisella huulipunalla. Siitä tulis helposti neiti salaperäinen. Mut en sit tiiä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:11"]
Se Jenni on sen tyyppinen, että siitä voisi tulla ihan listalaulaja, mut en sit tiiä. Stailaisin sen gootahtavaksi runotytöksi ja korostaisin huulia kirkkaan punaisella huulipunalla. Siitä tulis helposti neiti salaperäinen. Mut en sit tiiä.
[/quote]
Ei torimyyjä tartte punasia huulia.
Ketjun aloittaja on peräkammarin poika 50v joka asunut äidin nurkissa koko ikänsä. Ei ole tietokonetta ei televisiota. Jämähtänyt 10v takaiseen aikaan.
Minä en itseasiassa tiennyt että Vartiainen on ollut Gimmelissä. :D En Gimmeliä tosin koskaan kuunnellutkaan, joten johtunee siitä.
Eikä muutenkaan kiinnosta hirveästi suomalaiset (eikä ulkomaalaiset) julkimot.
Mulle selvis että Jenni on se Gimmelin Jenni vasta Vain elämää -ohjelmasta. Eikö siinä ollut alussa joku neljäskin, joka ei tullut näiden muiden kanssa toimeen ja lähti?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:26"]Ketjun aloittaja on peräkammarin poika 50v joka asunut äidin nurkissa koko ikänsä. Ei ole tietokonetta ei televisiota. Jämähtänyt 10v takaiseen aikaan.
[/quote]
Millä se tän aloituksen kirjoitti? Tuli mikrolla käymään palstalla?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:33"]Mulle selvis että Jenni on se Gimmelin Jenni vasta Vain elämää -ohjelmasta. Eikö siinä ollut alussa joku neljäskin, joka ei tullut näiden muiden kanssa toimeen ja lähti?
[/quote]
Joo se neljäs oli se Jonna, teki vähän soolouraakin.
Mulla olis yksi toive,yksi pieni pyyntö vaan että Jenni jatkaisi laulajana.
[/quote]
Viikko sitten siltä tuli joku instakuva Uusiseelannista. Olisko siellä jakamassa tavaraa kun ei muuten rahaa elääkseen saa?
[/quote]
Kalanmyyjänä oli, sadetakki päällä.
Metrossa oli tänään komediateatterin mainoksia, joissa mainostettin Ushman uutta näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Suskihan on tehnyt epäitsekkäästi mukuloita. Tv. Vela
Hänessä taitaa olla maanviljelijän verta
Nyt on pakko myöntää että mä en taas ennen tätäkään tiennyt että vartiainen oli tuossa bändissä vaikka gimmeliä pikkutyttönä kuuntelinkin