Miten ilmaiset treffillä, että kannattaisi yrittää vielä päästä "saatille"?
Kommentit (15)
Tuijottelen merkitsevästi "alakertaa" jos ei vielä siitä ymmärrä nuolen huulia, siis omia. Kyllä onnistuu ;)
Miksi pitää pelata pelejä ja vihjailla? Kysy että kelpaisiko vielä lasillinen tai kuppi teetä mun luona.
Jos mies ei itse osoita tuon vertaa oma-aloitteisuutta, en kiinnostu miehestä.
Miksi miehen pitäisi "yrittää"? Eikö nainen voi "viestittämisen" sijaan itse tehdä aloitetta ja vaikka pyytää yömyssylle?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:12"]Suutelen ja kouraisen etumusta.
[/quote]
Jos menet kouraisemaan ilman lupaa niin varaudu rikosilmoitukseen.
4 ja 10: Miksi pitää kainosti puhua "yömyssystä" tia "kupposesta teetä", jos tarkoittaa seksiä? Vai onko niin, ettei ap oikeasti muuta halua kuin lasin mehua?
Riippuu millaista suhdetta on hakemassa. Jos seksisuhdetta, toimii varmasti kun ihan kysyy vaikka että onko toisella aikainen herätys seuraavana päivänä, olisiko halunnut tulla vielä käymään lasillisella. Jos pysyvää suhdetta, ei noin kevyttä toimintaa, vaan ensin ihan x määrä treffejä ilman mitään sen intiimimpää, sopiva kohta on siinä vaiheessa, kun ensimmäisen kerran yövytään jomman kumman luona.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:52"]
4 ja 10: Miksi pitää kainosti puhua "yömyssystä" tia "kupposesta teetä", jos tarkoittaa seksiä? Vai onko niin, ettei ap oikeasti muuta halua kuin lasin mehua?
[/quote]
Mun mielestä ainakin "yömyssy" on niin vakiintunut ilmaus että sitä voi käyttää siinä missä mitä vain muutakin. Ja kyllähän siinä voi vielä lasillisen ottaakin ennen kuin alkaa hommiin.
t:10
Suutelen ja kouraisen etumusta.