40-vuotias, onko sinulla jo harmaita hiuksia?
Minkä ikäisenä teille on tullut harmaita? Itse huomasin että niitä on sekä itsellä, että miehellä hiuksissa ja miehellä myös parrassa ja vähän alle 40 ollaan. Nytkö se vanheneminen alkoi?
Kommentit (32)
45 v tuli ekat, nyt vuosi mennyt enkä osaa päättää pitäiskö värjätä vai ei, ehkä ei
Miesten on hankalampi värjäillä, kun partakin harmaantuu, se on naurettavan näköstä jos värjää vaan toisen
Olen 38-v nainen ja kyllä muutamia harmaita ja kultalankaisia hiuksia pukkaa. Mutta aika vähän ja vaaleita. Lapsena olin aivan pellavapää,nyt pukkaa jopa pikimustia hiuksia. Voisikohan sillä olla vaikutusta harmaisiin...
En ole värjänny enää vuosiin,annan olla mitä on ja kehuja tullut miehiltä ja monelta naiselta,miten olen rohkea kun en värjää. Tosin välillä repsahdan ja laitan värihoitoainetta( ruskeaa,Biozell ) kuivaan tukkaan ja sillä saan upean kiillon ja sävyäkin, eikä tule juurikasvua. Suosittelen. Itsellä tarttuu väri niin että kaverit äimistelleet,nyt menit värjäämään taas 😀 eenn.
Itse RAKASTAN miehillä harmaita,siis nam.Ikä saa mielestäni näkyä sekä naisilla että miehillä
Vierailija kirjoitti:
Miesten on hankalampi värjäillä, kun partakin harmaantuu, se on naurettavan näköstä jos värjää vaan toisen
Parta harmaantuu enemmän ja aiemmin kuin hiukset. Siksi ajankin sen aina pois. Myös yksittäisiä harmaita hiuksia pätkin niin eivät erotu. 3- 4 vuotta sitten löytyi ekoja, nyt 41v.
Olen 49-vuotias, tumma, eikä ole vielä. Joitain yksittäisiä harmaita suortuvia on löytynyt, mutta siihen ovat jääneet.
olen 46 vuotias mies. Tumman ruskea tukka muuttunut lähes kokonaan harmaaksi.
Hiuksissa ei vielä näy mutta tässä muhkeassa viikinkiparrassa aina välillä näkyy valkoharmaita karvoja. Nopsasti lähtee pinseteillä pois, vaikka kyllä se ikä saisikin jo näkyä. Ikää 38.
Ei ollut vielä 40-vuotiaana. Alkoi tulla ehkä 43-vuotiaana tjsp. Mies on itseäni nuorempi ja harmaahapsisempi, joten ei kai nämä haittaa...
En tiedä. En ole nähnyt omaa hiusväriäni 20 vuoteen.