Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen mummoäiti oli tänään neuvolassa

Vierailija
29.01.2015 |

Ihan rupsahtanut vanha mummo ja eka lapsi oli vasta. Kuulin kun puhui jollekin että ensimmäinen lapsi ja ei ois uskonut et on niin rankkaa valvoa yöt. Oiskohan kannattanut tehdä se lapsi 20 v aikaisemmin?? Itse oon hoikka 22v enkä tippaakaan väsynyt. Kyllä sen mummelin mieskin mua vilkuili koko ajan :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä,mutta mua ainakin vituttaa ja väsyttää,töissä käynti ja kaikki kun ei ole kohta kolmeen vuoteen nukkunut kunnolla.

tv.mies39v

ap on sitten 3kymppinen ja näyttää 40v kun valvoo muutaman vuoden.

Vierailija
22/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, mutta mitä tarina kertoo ap:n omasta miehestä? Tuntuu noi miehet menevän monilla sekaisin... Monenko kanssa niitä lapsia ap:lla siis olikaan? Moniko miehistä oli entuudestaan varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan luontokin tarkoittanut naisen synnyttämään 20-25 -vuotiaana, jolloin paikat kestää raskauden parhaiten. Ja jää aikaakin kasvattaa se kakara. Mut onnea 40-vuotiaalle, jos on onnistunut luomusti raskautumaan. Itse en kannata hedelmöityshoitoja kenellekkään.

Vierailija
24/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikishän se täällä käänteispsykologian parissa... 

Vierailija
25/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sen huomaa, että lapset kannattaa tehdä sitten vasta, kun oma taloudellinen tilanne on vakaa ja mieskin voi ottaa vapaata kesken päivän ja lähteä mukaan neuvolaan. Ap:n mies taas joutuu tienaamaan rahaa, jotta pystyy maksamaan lainaa - ymmärrän kateutesi ja katkeruutesi, oli varmasti ikävä ja kova paikka huomata, että toisten miehet haluavat ja pystyvät tulemaan neuvolaan mukaan.

Vierailija
26/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:14"]

Kyllä 40v on vanha! Ja rupsahtanut. Harmaa ja ryppyinen! Se joka muuta väittää teitää itsekin valehtelevansa. Mun mies oli töissä tienaamassa rahaa että voimme maksaa asuntolainat!

[/quote]

voi kurjuus, varmasti kamalaa, jos se oma taloudellinen tilanne on niin rankka, ettei mies pysty edes neuvolaan tulemaan, vaan pitää joka sekuntti tienata, jotta saa lainat maksettua :(

Juuri tuosta syystä jotkut ensin opiskelevat, asuttuvat työelämään ja vasta sitten tekevät lapsia.

Vierailija
27/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lapset kun olin 21v, 23v, 30v ja 42v. Parhaiten selvisin yli nelikymppisenä ja myös nautin eniten vauva-ajasta. Enkä edes rupsahtanut silloinkaan:) Mummokin minusta tulee vasta tänävuonna, olen jo reippaasti yli 50v joten mummoäidistä ei voi puhua vieläkään.

Ap - tulitko ajatelleeksi ettei se esikoinen vasta 40v:nä kenties ollut oma valinta? Jos vaikka takana on lapsettomuutta.

No, kunhan itse täytät 40v niin tiedät ettemme vielä tuossa iässä ole mummoja henkisesti eikä fyysisesti...

Vierailija
28/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:07"]

Wow no jos se mies taas ihmetteli kun oot niin kyylä....

[/quote]

Niin. Katsoi todennäköisesti että mitähän tuo halvan meillilaukun näköinen kolmetoista tusinassa -pissaliisa tuossa tuijottaa. Että varmaankin jonottaa pääsyä sukupuolitautitesteihin, eikä osaa edes auttavasti lukea, jotta olisi päätynyt oikeaan paikkaan odottelemaan.

Vierailija
29/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 korjaa: siis meikkilaukun, tai ehkä parempi korjata nyt koko solvausta; mitähän tuo suttuinen pikku pimu tuossa...

Vierailija
30/30 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah:) mun mies tienaa yli 5000e kuukaudessa vaikka on 23v. Ja on kyllä varaa:)