A Serbian Film?
13v poikani tuli puolisen tuntia sitten kotiin kaveriltaan.
Kertoi sen verran "uhoavaan" äänensävyyn katsoneensa tämän elokuvan kaverinsa kanssa, että pakostakin menin etsimään Googlesta ja löysin äärimmäisen karua tietoa. Kuinka suuri osa tästä informaatiosta voi pitää paikkansa ja onko elokuva juuri niin haitallinen kuin millaisena sitä kuvataan? :o
Kommentit (25)
No, tavallaan sairas, mutta aikuisen silmään lavastukset ja tehosteet ovat naurettavia.
Tykkäsin siitä, missä se äijä hakkas sitä muijaa samalla kun nussi sitä... ei mitään kevyttä läpsyttelyä vaan kunnon mättöä :DD
Loppupeleissä monet liioittelevat huomattavasti. Ei todennäköisesti ole kovinkaan haitallinen tuolle kersallesi ;)
Ihan rauhassa, liioittelevat aina...
Jätkä ei kestäisi ruumiinavauksessa viittä sekuntiakaan :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:04"]
Se on vaan elokuva.
[/quote]
tämä!
..mutta henk.koht. hirvein leffa mitä itse olen katsonut. Ja paljon olen nähny. Ja se loppu pisti vihaks.
Millaiset ihmiset tekee tällaisia elokuvia
Ihan ok leffa, juoni on erinomainen :D
Miksi av:lla on aina näitä alotuksia samoista gore-leffoista? Onko kyseessä sama hlö joka kerta?
Tässä mm. raiskataan pikkuvauva :D
Elokuvassa esim raiskataan vastasyntynyt. Kertoo tietyllä tavalla jotakin, millainen leffa Serbian Film oikein on.
Jos minun 13-vuotias lapseni keroisi "uhoavaan" sävyyn, että on katsonut ko.leffan olisin todella huolissani.
Todella huolissani.
Toisaalta Porvoossahan tätä näytetään ihan ala-asteellakin.
Mikä elokuvan juoni on? Millainen loppu?
Kertoo karulla tavalla seksibusineksesta ja siitä mitä ihminen joutuu tekemään kun rahaa ei vain ole.
Kaikki kaameus tuodaan esiin. On murhia, lapsia, vauvoja, ruumita, väkivaltaa.
Niin sairas teos, että tähän pystyy vain ihminen.
Vanha threadi mutta ei serbian filmiä kyllä ton ikäiselle. Kaikki mitä luet siitä on totta.
Siinäpä elokuva jota ei voi suositella kenellekään :)