Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tässä päivässä on toistaiseksi ollut kurjinta/tylsintä?

Vierailija
29.01.2015 |

,

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei ollut työpäivä. Mulla on kiva osa-aikatyö, koulutustani vastaava. Haluaisin tehdä sitä työtä kokopäiväisesti. Aina harmittaa, kun viikon työpäivät ovat ohi - juuri, kun pääsi vauhtiin.

Vierailija
2/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu yhtäkään tiistaina tilatuista PS4-peleistä :(. Lisäksi väsyttänyt koko päivään ihan hirveästi ja nyt kun voisi jo iltatoimet aloittaa ja rauhoittua niin eipähän enää väsytä yhtään :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan klo 7 nouseminen kun alkaa olemaan jo ihan poikki viikon jäljiltä ja haluaisi jo viikonlopun. Muuten oli rentoa, olin kotona ja käväsin psykologin vastaanotolla.

Vierailija
4/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipu. Mutta muuten on elämä mielenkiintoista ja kivaa.

Vierailija
5/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta koko päivän, kun ei löydy hyviä aiheita. Kaikki jotenkin tylsiä ja loppuun kuluneita.

Vierailija
6/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kertoi tänään, että syöpä on levinnyt ja mitään ei ole tehtävissä. Sen lisäksi mun sisko irtisanottiin työstään.

Vierailija
7/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:58"]Mun isä kertoi tänään, että syöpä on levinnyt ja mitään ei ole tehtävissä. Sen lisäksi mun sisko irtisanottiin työstään.
[/quote]

Voi kurjuus, voimia sinulle! Mulla ollu tosi kurja päivä sen takia, etten viime yönä saanut yhtään nukutuksi. Kivut pitivät hereillä :( Tämä päivä mennyt ihan kuin jossain sumussa ja ihan kohta menenkin yöpuulle josko se uni tänä yönä tulisi.

Vierailija
8/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että päähäni sattui aivan sairaasti, kuin olisi laitettu puukko päähän pystyyn.
Nousi hetki sitten vasta ylös, joten sängyssä makaaminen onkin ollut ainoa mitä olen tänään tehnyt.

Vierailija
9/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa aikaiseksi mitään, kun raha-asiat ahdistavat koko ajan. Mietin mitä toivoa enää tulevaisuudelta. 

Vierailija
10/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ärsytti herätä ja lähteä töihin. Myöhästyin vielä bussista:(. Loppupäivä meni ihan kivasti kuitenkin.

Vierailija
11/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut.

Vierailija
12/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala vatsakipu lapsettomuushoitojrn seurauksena.

Vierailija
13/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli, kun söin liikaa itsetehtyjä sämpylöitä. Jalat jo ihan puutuneet tässä pöntöllä :(

Vierailija
14/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi ja haukkui heti kotiin tultuaan ihan turhasta.

Vierailija
15/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä jäi taas kerran kiinni valehtelusta.

Vierailija
16/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se juuri, kun päivä on ollut jopa onnistuneempi kuin odotin mutta mieli on todella maassa. Tosin luulen pohjimmiltani sen johtuvan siitä, että tänään minulle tuli vahvasti sellainen tunne, että mieheni ei kohtele minua reilusti.

Parempaa päivää kaikille huomiseen!

Vierailija
17/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joudun odottamaan maanantaihin, että näen seuraavan kerran erään ihmisen, joka saa sukat pyörimään jaloissa. Normiviikolla näkisin hänet myös perjantaina.

Vierailija
18/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joudun tekeen jotain sellaista mitä ei kiinnostaisi tehdä...

Vierailija
19/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toi nelosen kokeesta.

Vierailija
20/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkujen kuunteleminen ex-miehen taholta. Kuinka kauan ihminen jaksaa kiukutella?! Luulin, että vuosi riittää, kun ero ei oli yhteinen päätös eikä siihen liittynyt mitään draamaa. Tämä eron jälkeinen aika on sen sijaan ollut helvettiä exän kiusanteon takia.