Ensitreffit alttarilla Australia ?
Onko kukaan seurannut ? Nyt on kyllä jännitystä , draamaa , surua. Täytyy sanoa suomen versio kyllä niin kesy.
Kommentit (14)
En tiedä mikä kausi. Osuin vahingossa kanavalle ja olen aika järkyttynyt miten bimboja naiset voivat olla nykyään. Hävettää heidän puolestaan mutta viihdyttävyys taattu. Pinnallisia ja paskoja parisuhteita niinkuin vissiin oletusarvo on kaikilla elämässä.
Kausi 8 tulee Avalta arkisin klo 20.00. Että toi yksi r*uma ukko on raivostuttava! Isonenäinen pettäjä. Bryce nimeltään. Jos olisin tuo nainen, niin juoksisin ja lujaa. Ja yks toinen ukko jätti kauniin ja ihanan tyttöystävänsä, koska tytöllä oli liian pienet rinnat.
Rouva Bec hyvin vaativa ja estoinen. Mies vaikuttaa olevan OK:
Minusta nuo äijät ovat todella tyhmiä ja möläyttelevät, mitä sattuu. No onneksi sivistystason puute paljastuu heti. Miehet tuolla ovat useimmin pihtaajiakin olleet.
Vierailija kirjoitti:
Kausi 8 tulee Avalta arkisin klo 20.00. Että toi yksi r*uma ukko on raivostuttava! Isonenäinen pettäjä. Bryce nimeltään. Jos olisin tuo nainen, niin juoksisin ja lujaa. Ja yks toinen ukko jätti kauniin ja ihanan tyttöystävänsä, koska tytöllä oli liian pienet rinnat.
Niin ja sinä mollaat toisen nenää, paraskin puhuja. No, Bryce ja Melissa ovat edelleen yhdessä ja heillä on kaksoset. Samaa ei voi sanoa niistä, jotka levittivät pettämishuhuja ja jäivät itse semmoisesta kiinni kuten Rebecka itse : D
Oivallinen oppitunti ryhmädynamiikkaan - yks otetaan silmätikuks ja myötäilijöitä löytyy - tyhmimmät etusijassa. Mennään mukaan vaan ,joku yrittää olla seksikäs vaimonsa silmissä, joku vahvaakin vahvempi. Omilla jaloillaan seisovia miehiä taisi olla vain pari.
Minä en ymmärrä tuota ryhmän painostamista, vaaditaan anteeksipyyntöjä ja annetaan ton Becin
Letkautella mitä tahansa sammakkoja. Eihän tonne kai kavereja olla menty hakemaan vaan puolisoa.
En myöskään ymmärrä miksi tuo Jake viikko toisensa jälkeen haluaa jatkaa. Myös Alana heitti ukkonsa niin bussinalle et moro.
Taitaa ne ainoat aidot olla edelleen yhdessä.
Tuo Bec on siis niin ärsyttävä ja ilkee eukko
Yhdessä ovat vain Bryce ja Melissa sekä Johnny ja Kerry.
Hirveää draamaa koko ajan. Vähän menee jo yli-
Bryce on sietämätön juntti. Melissa laupiaan vaimon roolissa ärsyttää vielä enemmän. Olkoonkin vielä yhdessä, säälisin Melissaa, jos se ei heittäytyis kynnysmatoksi. Bec on itsekeskeinen prinsessa, viiksivalluna oisin jo lähtenyt.
Tällä uudella pari päivää sitten alkaneella kaudella on myös mielenkiintoiset parit!
Katsoin kaikki jaksot parissa päivässä 'Married of First Sight' aussiversion vuodelta 2021. Oli todella viihdyttävä. Katson TV-ohjelmia tabletin kautta silloin kun haluan. Onko telkkarissa menossa kausi 2023?