Litium
Onko kenelläkään kokemuksia Litiumista sekamuotoisessa kaksisuuntaisessa?
Kommentit (18)
No lähinnä sitä "eikö olla" -osastoa juuri nyt. -Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:47"]
[/quote] Ei kelpaisi sähköshokki?
Söin sitä joitakuita vuosia, juurikin sekamuotoiseen. Sopi ihan hyvin, eikä sivuvaikutuksia ollut. Sitä on vaikea arvioida, helpottiko oloa, koska olin niin "sekaisin" joka tapauksessa :-( Ei kannata pelätä ko. lääkityksen aloittamista kuitenkaan!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:49"]
Söin sitä joitakuita vuosia, juurikin sekamuotoiseen. Sopi ihan hyvin, eikä sivuvaikutuksia ollut. Sitä on vaikea arvioida, helpottiko oloa, koska olin niin "sekaisin" joka tapauksessa :-( Ei kannata pelätä ko. lääkityksen aloittamista kuitenkaan!
[/quote] Pelätä? Mitä pelkäämistä on?
Eikös litium ole alkaalimetalli.. :|
Edullista; varmasti saat käytettyjä puhelimen akkuja jostain ilmaiseksi ja voit ottaa litiumin niistä!
Alapeukuttaja vois ottaa vähän litiumia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:47"]
[/quote] Ei kelpaisi sähköshokki?
[/quote] Todennäköisesti voisin siihenkin suostua pian ellei asiat parane. -Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:49"]Söin sitä joitakuita vuosia, juurikin sekamuotoiseen. Sopi ihan hyvin, eikä sivuvaikutuksia ollut. Sitä on vaikea arvioida, helpottiko oloa, koska olin niin "sekaisin" joka tapauksessa :-( Ei kannata pelätä ko. lääkityksen aloittamista kuitenkaan!
[/quote]
Kiitos kokemuksesta. Ei tässä ole oikein paljon menetettävääkään enää, pakko se on varmaan kokeilla. Mutta kyllä, se pelottaa kuitenkin. -Ao
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:49"]Söin sitä joitakuita vuosia, juurikin sekamuotoiseen. Sopi ihan hyvin, eikä sivuvaikutuksia ollut. Sitä on vaikea arvioida, helpottiko oloa, koska olin niin "sekaisin" joka tapauksessa :-( Ei kannata pelätä ko. lääkityksen aloittamista kuitenkaan!
[/quote]
Kiitos kokemuksesta. Ei tässä ole oikein paljon menetettävääkään enää, pakko se on varmaan kokeilla. Mutta kyllä, se pelottaa kuitenkin. -Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:51"]Pelätä? Mitä pelkäämistä on?
[/quote]
Itse pelkään ainakin sivuvaikutuksia. Se, että saan sivuvaikutukset mutta lääke ei toimi toivotulla tavalla ja joudun lopettamaan sen. Sitä että lopettamassa taas joutuu kärsimään mahdollisesti viikkojenkin vieroitusoireet. Sitä että kaikki tuo vaikeuttaa entisestään vaikeaa tilannetta. -Ap
Mulle se oli ehdottomasti paras lääke. Ei sivuvaikutuksia ja kykenin täysin normaaliin elämään. Kokeile. Ne kenelle sopii sopii todella hyvin ja kenelle ei niin senhän voi sit vaihtaa toiseen. Verikokeet vaatii säännöllisesti eikä sovi jos on itsetuhoinen: on niin helposti toksinen..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:28"]Mulle se oli ehdottomasti paras lääke. Ei sivuvaikutuksia ja kykenin täysin normaaliin elämään. Kokeile. Ne kenelle sopii sopii todella hyvin ja kenelle ei niin senhän voi sit vaihtaa toiseen. Verikokeet vaatii säännöllisesti eikä sovi jos on itsetuhoinen: on niin helposti toksinen..
[/quote]
Kiitos. Kokeilen kyllä, toivon todella että se sopii minullekin. Tämä kun rupeaa olemaan kokeilulistan viimeisiä, oon kokeillut jo lääkkeet a-ö ja usko ei tahdo enää riittää. -Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:28"]Mulle se oli ehdottomasti paras lääke. Ei sivuvaikutuksia ja kykenin täysin normaaliin elämään. Kokeile. Ne kenelle sopii sopii todella hyvin ja kenelle ei niin senhän voi sit vaihtaa toiseen. Verikokeet vaatii säännöllisesti eikä sovi jos on itsetuhoinen: on niin helposti toksinen.. [/quote] Kiitos. Kokeilen kyllä, toivon todella että se sopii minullekin. Tämä kun rupeaa olemaan kokeilulistan viimeisiä, oon kokeillut jo lääkkeet a-ö ja usko ei tahdo enää riittää. -Ap
[/quote] Jeps, selkee sähköshokkipotilas...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:28"]Mulle se oli ehdottomasti paras lääke. Ei sivuvaikutuksia ja kykenin täysin normaaliin elämään. Kokeile. Ne kenelle sopii sopii todella hyvin ja kenelle ei niin senhän voi sit vaihtaa toiseen. Verikokeet vaatii säännöllisesti eikä sovi jos on itsetuhoinen: on niin helposti toksinen..
[/quote]
Kiitos. Kokeilen kyllä, toivon todella että se sopii minullekin. Tämä kun rupeaa olemaan kokeilulistan viimeisiä, oon kokeillut jo lääkkeet a-ö ja usko ei tahdo enää riittää. -Ap
[/quote]
Niin se oli mullekin, tsemppiä!
Söin Litoa muutaman vuoden, sen oheen tosin vaati itselläni vielä toisen lääkkeen. Toimi hyvin, koska elelin myöskin ihan normaalia elämää eikä sivuvaikutuksia ollut. Verikokeet alkoivat olemaan itselleni se pahin kynnys (minulta hankalaa löytää suonta eikä verta heru kovin helposti).
Miten oot pärjännyt nyt, ja miten oot pärjäilly tai parantani oloa ton sekasin olemisen kanssa?
Fiilaan vahvasti tota itsekkin, ties sitten liittyy tohon kaksisuuntaiseen. Heikentää ihmissuhteita tosi paljon
Ai että ollako vai eikö olla