Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkistatko jotenkin uuden tapailukumppanin taustat?

Vierailija
12.11.2021 |

Itse tsekkaan löytyykö googlella jotain ja onko facebookissa profiili. Mutta muuten pääsääntöisesti luotan, että ihminen on sitä mitä sanoo.
Tuttavalle osui huijari kohdalle. Mies oli todella mukava ja taitava valehtelija. Tällä oli myös petostuomio jo taustalla. Mutta miten tuonkin olisi selvittänyt etukäteen. Pitäisikö jokaista epäillä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nopeasti googlaan ja katson someprofiilit läpi.

Kerran törmäsin yhteen mukavaan mieheen, jolla oli toinen instagram tili, josta sitten paljastui, että hänellä oli jo tyttöystävä. Herralla oli surannassa tämä alkuperäinen tili ja käytti toista tiliä siihen, että otti yhteyttä minuun (ja varmaan muihinkin) kun asiasta kysyin niin oli kuulemma "avoin suhde"

Joskus olen kysynyt näiltä avoimen suhteen tyypeiltä, että tietääkö tyttöystäväsi/vaimosikin sen, että teillä on avoin suhde. Vastauksena tähän kysymykseen hiljaisuuden ja sen jälkeen kauhean selittelyryöpyn.😀

Vierailija
22/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt mitään "taustojen tarkistamista" ole, jos googlettaa nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nopeasti googlaan ja katson someprofiilit läpi.

Kerran törmäsin yhteen mukavaan mieheen, jolla oli toinen instagram tili, josta sitten paljastui, että hänellä oli jo tyttöystävä. Herralla oli surannassa tämä alkuperäinen tili ja käytti toista tiliä siihen, että otti yhteyttä minuun (ja varmaan muihinkin) kun asiasta kysyin niin oli kuulemma "avoin suhde"

Joskus olen kysynyt näiltä avoimen suhteen tyypeiltä, että tietääkö tyttöystäväsi/vaimosikin sen, että teillä on avoin suhde. Vastauksena tähän kysymykseen hiljaisuuden ja sen jälkeen kauhean selittelyryöpyn.😀

Kuka mies on sen keksinyt, että nainen haluaa olla jonkun avoimessa suhteessa heiluvan miehen pano?

Eiks kannattais ennemmin valehdella olevansa sinkku? Vai onks se avoin suhde mukamas siksi, kun puoliso näkyy sometileissä?

Yrittääkö mies viestiä tässä että hän on niin alfa että naisia pitää olla useampi?

Minä panisin ennemmin salassa varattua kuin avoimessa suhteessa olevaa. Oli se avoin suhde sitten totta tai tarua.

Jos mies sanoo mulle olevansa avoimessa suhteessa, mä ilmoitan samantien hänen sometilinsä seinällä että me aiotaan panna. Sehän on sitä avoimuutta, mitä mies haluaa elää.

Vierailija
24/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaatte sometilit, ok.

Mites sitten mies, jolla ei ole yhden ainutta sometiliä?

Olen huomannut tämän muodostuvan ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi tinderissä.

Juuri kukaan ei usko tätä, vaan automaattisesti olettavat että joko valehtelen, en halua näyttää tai olen varattu.

T. Mies39v

Ei kaikilla sometilejä olekaan, ja ei tarvitse ollakaan. Ei ole itsellänikään eikä taida tullakaan. Jos se on jollekin ongelma, niin en mahda sille mitään. Jos joku tällaisesta saa ongelman kehitettyä ja/tai lähettää mielikuvituksen lentoon, niin taitaa olla asiat aika hyvin (: elämässä on muutakin kuin sosiaalinen media, ja elämä on tarkoitettu elettäväksi! Ei tykkäiltäväksi ja tökkäiltäväksi seinillä. Olen puhunut.

Vierailija
25/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin ja katsoin onko Facebookissa, en sen kummempaa. Nykyisestä miehestä ei löytynyt kuin nimi jonkun erätapahtuman osallistujaluettelossa.

Vierailija
26/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, jos hän on niin rehellinen ihminen, ettei salaa perustietojaan, ja kun hän rehellisesti ilmoittanut oman nimensä ja puh.nronsa, toki saata katsastaa Fonectasta missä kyseinen hlö elää ja vaikuttaa.

Mutta ymmärrän myös niitä naisia ja miehiä joilla salainen puh.nro. joka ei Fonectassa näy, tai käyttävät jostain syystä deittijutuissa prepaid-numeroita.

Itseasiassa on vaarallista kertoa itsestään kaikkea heti ja vielä vähemmän kertoa antaa omat puh.nrosa ja osoitetietonja näkyville kaikille  Fonecta palvelussa.

Siltikin, vaikka mitään salattavaa ei olisikaan, mutta koskaan ei voi, tietää millaisia outoja ihmisiä on nimimerkkine takana useiden deitti-ilmoistusten takana, ja myös Tinderin.

Tosimielessä liikkeellä olevat fiksut kattelevat aina, keille ja miten omat erittäin yksityiset yhteystiedot kannattaaa luovuttaa.   Kenenkään ei kannata olla liian luottavainen.

Eikä uskoa kaikkea mitä niihin deitti-ilmoituksiin joku  "saalistaja" on kirjoitellut.

Ikävä kyllä edelleen sattuu liian usein näitä hyväksikäytttäjiä ja toisen osapuolen tilien tyhjentiä niin miehille kuin naisillekin.

Sivistyneillä ihmisillä, joille noita tapahtuu, ihmettelen syvästi.

Ja toisaalta ymmärrän hyvin sellaisen tilanteen, jossa joku tosi onneton ihminen ja vailla suurempaa käsititystä elämänmenosta haksahtaa kulkureihin ja saalistajiin, yksinäisyytensä syvissä syövereissä!

Vierailija
27/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kun en pääse treffeille.

N49

Sama tällä enää ei pääse edestreffeille.Ystäväni sano olen nirso.nirsoutta on kun en siedä tupakoitisjoita.Kaljan kitaajia, en miehiä joilla vatsaa.Huonot hampaat oksetaa ja epäsistit vaateet,kenkineen.

Vierailija
28/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, jos hän on niin rehellinen ihminen, ettei salaa perustietojaan, ja kun hän rehellisesti ilmoittanut oman nimensä ja puh.nronsa, toki saata katsastaa Fonectasta missä kyseinen hlö elää ja vaikuttaa.

Mutta ymmärrän myös niitä naisia ja miehiä joilla salainen puh.nro. joka ei Fonectassa näy, tai käyttävät jostain syystä deittijutuissa prepaid-numeroita.

Itseasiassa on vaarallista kertoa itsestään kaikkea heti ja vielä vähemmän kertoa antaa omat puh.nrosa ja osoitetietonja näkyville kaikille  Fonecta palvelussa.

Siltikin, vaikka mitään salattavaa ei olisikaan, mutta koskaan ei voi, tietää millaisia outoja ihmisiä on nimimerkkine takana useiden deitti-ilmoistusten takana, ja myös Tinderin.

Tosimielessä liikkeellä olevat fiksut kattelevat aina, keille ja miten omat erittäin yksityiset yhteystiedot kannattaaa luovuttaa.   Kenenkään ei kannata olla liian luottavainen.

Eikä uskoa kaikkea mitä niihin deitti-ilmoituksiin joku  "saalistaja" on kirjoitellut.

Ikävä kyllä edelleen sattuu liian usein näitä hyväksikäytttäjiä ja toisen osapuolen tilien tyhjentiä niin miehille kuin naisillekin.

Sivistyneillä ihmisillä, joille noita tapahtuu, ihmettelen syvästi.

Ja toisaalta ymmärrän hyvin sellaisen tilanteen, jossa joku tosi onneton ihminen ja vailla suurempaa käsititystä elämänmenosta haksahtaa kulkureihin ja saalistajiin, yksinäisyytensä syvissä syövereissä!

'

Oon täysin samaa mieltä kanssasi.

Suomalaiset ovat perusluonteeltaan tosi rehellisiä, lakia kunnioittavia ihmisiä  ja vailla mitään vähäisintäkään epärehellisyyttä.

Jos ja kun nämä miehet ja naisetkin lähtevät tosimielessä sitä seuraa eri deittipalstoilta hakemaan, he ovat tosissaan.

Eivät rehelliset ja oikeamieliset tule edes ajateelleeksi, että liikkeellä on myös suuri määrä huijareita ja pelkkää taloudellista hyötyä tavoittelevia ihmisiä ja niiden varattujen miehien pelkkää seksiseuraa etsiviä ihmisiä.

Mutta jokainen terve täysi-ikäinen ihminen on kuitenkin aina vastuussa itsestään, näin  se menee.

Vierailija
29/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kukaan ei usko tätä, vaan automaattisesti olettavat että joko valehtelen, en halua näyttää tai olen varattu.

T. Mies39v

Sama. Eihän ihmiseen voi luottaa, jos ei ole somessa...vai mikä tässä on logiikka? Jos ei kiinnosta mikään some, niin ei kiinnosta.

M41

Vierailija
30/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se nyt mitään "taustojen tarkistamista" ole, jos googlettaa nimen.

Välttämättä sillä pelkän nimen laittamisella  Kuukkkeliiin  (Googleen)  ei saa yhtään mitään fakta tietoa.

Suomessa ja juuri Ruotsissa on mieletön määrä ihmisiä, joilla on sekä sama etunimi, että toinen nimi ja vielä sama sukunimikin.

Vierailija
31/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies39v

Sama. Eihän ihmiseen voi luottaa, jos ei ole somessa...vai mikä tässä on logiikka? Jos ei kiinnosta mikään some, niin ei kiinnosta.

M41

Tämäpä. Logiikkaa tässä en itsekään ymmärrä, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan. Ei sometilien olemassaolon tai niiden puuttumisen tulisi olla yksilöä määrittävä tekijä. Paljon tästä henk.koht hämmästelyä ja kummastelua osakseni saan, mutta elän ja teen omalla tyylillä. Ei se sen kummempaa ole, eikä tulisi ollakaan. Tärkeintä on kun itselleen asiat mielekkäänä pitää.

Vierailija
32/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Sama tällä enää ei pääse edestreffeille.Ystäväni sano olen nirso.nirsoutta on kun en siedä tupakoitisjoita.Kaljan kitaajia, en miehiä joilla vatsaa.Huonot hampaat oksetaa ja epäsistit vaateet,kenkineen.

No sehän on aivan itsestä kiinni, millaisten kumppanien haluaa lähteä treffeille.

Ei niihin treffeihin kukaan painosta.

Vaan jos on täysi typerys jo alkujaan, eikä osaa arvioida miehen/ naisen tekstareita, chatteja, sähkposteja eikä puheluita, niin syyhän on omassa itsessä, kun lähtee tapaamiisiin joista sitten sanoo, että kaikki pelkkää paskaa.

Vai onko syy treffeihin se, että sekä miehet ja naiset ovat niin helvetin kiimaisia,  että paskat muusta,  kunhan vaan kohta pääsen sänkyybn jonkun kanssa.

Ja just nämä typerykset ovat niitä, jotka tälläkin palstalla ulvoo, että kaikk miehet/naiset ovat p#erseestä.

Jos arvostaisi ja etsisi muutakin kuin sitä yhtä ja samaa petihommaa, niin tulokset treffeistä saattaisivat olla tosi paljon positiivisimpia.

Vierailija
33/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Olet totisesti typerä ja tyhmä ihminen, lisäksi sulla saattaa olla vähäinen älykkyysosamäärä.

Jo perusvaiheessa jokainen nainen ja mies tsekkaa eli tarkistaa tarkoin se, millaisen ihmisen kanssa haluaa lähteä treffeille.  Fiksut ihmiset eivät koskaan lähde treffeille sellaistaisten kanssa, joiden jo elämän perusasiat ovat hukassa, ei ole mitään käsitystä nykyelämästä, ei hoida itseään mitenkään jne.

Kyllähän nämä kaikki piirteet tulevat kaikki esiin, kun viestietelläään ja soitellaan ennen treffejä.

Mutta jos jollekulle ihmiselleä on sitä älyä annettu vain teelusikalla, niin eihän sieltä aivoista voi myöhenminkään milläään keittokauhalla ammentaa.

Vierailija
34/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä kaivan kaiken mikä irtoaa. Sen verran paljon on mulle valehdeltu. Ei ole pakko olla missään somessa, en itsekään ole. Mutta sitten haluan selvittää onko perhesuhteet kunnossa ja kavereita. Ja tavata heitä. Edes sekään ei ole aina auttanut. Silti on voinut mies osoittautua ihan huuhaa hepuksi ja kun olen siitä tilittänyt läheisiä, ne on vaan olleet että: "no ei me nyt oikein voitu heti kertoa kuinka vaikea ihminen hän on, kun se olisi suuttunut siitä meille." HUAAAAH!

Jatkossa miehen pitää suostua seurustelemaan puoli vuotta ilman mitään etenemistä.. Haluan oppia tuntemaan kunnolla ensin. Jos se ei sovi, olen sitten yksin. Mua on kusetettu jo ihan tarpeeksi. Olen ihan jääkuningatar nykyään.

Vierailija
35/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole somessa...ei löytyisi musta tietoa googlesta, osoitekin salainen.

Vierailija
36/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies39v

Onhan se ihan selvää jos lähtee etsimään seuraa tinderissä, siellä tutustutaan täysin ventovieraisiin ihmisiin vähän työnhakutyyppisesti, joten tottakai halutaan tsekata kaikki mitä löytyy. Niinhän ne työnantajatkin tekee. Naisille varsinkin on iso riski lähteä ihan oudon mysteerimiehen matkaan. Turvallisempaa on valita jopa naimisissa oleva mies, kuin joku josta kukaan ei tiedä mitään.

Vierailija
37/37 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vainota kunnolla. Testaan hyveellisyyden ja paineensietokyvyn kun ake, make, pera ja Elvis ottavat salaa kuvaa sydämeni valitusta.

Yyhoot ilmoitan lastensuojeluun.

👍