Sinä 60v ukko joka väität väärän kuvan kanssa olevasi kolmekymppinen ja suutut, kun en tahdo jäädä treffeille.. miksi?
Luuletko olevasi jokin kaupungin oma Johnny Depp joka ikääntyy kuin viini, vaikka todellisuudessa olet kokkareista piimää?
Kommentit (38)
Joku "kolmevitosesta menevä nuorekas farmarihousu" alapeukuttaa :D
Älkää naiset olko niin pinnallisia. 30 ja 60 välillä ei loppupeleissä ole juurkaan eroa, jos on pitänyt itsestään huolen
Sama juttu täällä. Luulin meneväni treffeille 34-vuotiaan miehen kanssa, mutta paikalle tuli kuusikymppinen mies. Hän oli käyttänyt poikansa kuvaa, eikä nähnyt siinä mitään väärää.
Se on niin hämmentävää... jos treffikumppani on jo paljastunut epäluotettavaksi valehtelijaksi, niin kuka haluaa jatkaa treffejä, oli sitten kuinka ihana hopeakettu tahansa...
ja harvemmin on.
10cm pituuden valehtelukin hämmentää
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin jutustellut erään miehen kanssa jota luulin 22-vuotiaaksi niinkuin itsekin olin. Paikalle saapui mies joka tunnusti olevansa oikeasti 25. Lähdin siltä seisomalta pois, ei ollut oksennus kaukana. Miksi pitää tuolla tavalla hyväksikäyttää nuoria naisia
Josko vaan sitten sanotte että mummo ei valitettavasti päässyt tulemaan, ja joutui turvautumaan apuvoimiin, niin se minun valokuva oli sillä ihan luvallisesti, että kerronko terveisiä.
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi, ikärasistit.
Herra 47.
Vierailija kirjoitti:
10cm pituuden valehtelukin hämmentää
Joo, siinä on todellakin eroa, että onko treffikumppanilla 10-senttinen vai 20-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset olko niin pinnallisia. 30 ja 60 välillä ei loppupeleissä ole juurkaan eroa, jos on pitänyt itsestään huolen
Yök, ei kurppaa. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Herra 47.
En tiedä keneltä sun ois tää pitänyt kuulla, mutta ikään liittyvä syrjintä ei ole rasismia kun kyseessä ei ole rotuun liittyvää syrjintää :)
Vierailija kirjoitti:
Herra 47.
Ei ole. Mitä nuorenpi niin sitä kovempi. On kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Herra 47.
Biologinen fakta on, että miehen ikääntyessä erektio pehmenee ja myös pituus lyhenee.
Mä esitän olevani parikymppinen.
Treffeillä paljastuu että olenkin melkein 40.
Kummasti se ei ole tähän mennessä yhtäkään neitoa haitannut, en tiedä onko se farkkutyylini mikä menis kaksvitosesta vai mikä..
Vierailija kirjoitti:
Herra 47.
Juu, jos puhutaan siitä sarvesta, joka kasvaa keskellä otsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin jutustellut erään miehen kanssa jota luulin 22-vuotiaaksi niinkuin itsekin olin. Paikalle saapui mies joka tunnusti olevansa oikeasti 25. Lähdin siltä seisomalta pois, ei ollut oksennus kaukana. Miksi pitää tuolla tavalla hyväksikäyttää nuoria naisia
Olipas taas tyypillinen av mammojen kyhäämä satu.
Samaa miettinyt. Ollessani 29 viestittelin kauan miehen, jonka piti olla 31, kanssa. Paikalle saapui mies joka ei ollut lainkaan kuvansa näköinen ja oli selvästi vanhempikin, väitti että 43 mutta uskon että 53 oli lähempänä totuutta. Mies uskoi että kun saa minut viestein rakastumaan en piittaa petoksesta ja oli todella loukkaantunut, kun ilmoitin ettei mennä syömään, ainakaan yhdessä.