Voiko Puolan sisäministerille lähettää sähköpostia ?
Kommentit (19)
Melkein helpommin menee Puolan lähetystön kautta. Ajattelin myös lähettää kiitokset.
Kiität jo maksamillasi verorahoilla. Puola on EU:n suurimpia tuensaajia, kun taas Suomi on nettomaksaja.
Kyllä varmaan. Minä lähetin Puolan tuomarille Euroopan tuomioistuimeen postia ja kiitin hyvin EU-myönteisestä puheenvuorosta täysistunnon suhteen.
Ei suoraan, mutta avustajan kautta kyllä.
On muuten jännä juttu miten Puolaa tuetaan Turkista asti somessa.
Kyseenalaista viestissäsi se miksi Puola ei noudata kansainvälisiä sopimuksia kuten Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Kenelle tahansa voi. Eri asia sitten, lukeeko sisäministeri sen. Kirjoittavathan monet joulun lähestyessä vaikka joulupukille...
Opettelen vaikka englantia ensin. Sitten voit vaikka googlata ministerin email-osoitteen.
Minä olen lähettänyt , mikset sinäkin voi!
Tottakai voi. On voinut jo ainakin yli sata vuotta sähkösanoman muodossa. Ratsumestari Majewski lähetti jo 1. maailmansodan aikana Puolan johtajalle sähkeen: Pravo Pilsudski! Majewski
Kyllä voi ! Mie jo lähetin .
HYVÄ PUOLA 💪.
Tähän myös kiitokset Turkille.
Laittoi maahantulon hanat pienemmälle.
Mä lähetin myös. Ja Lukasenkolle kanssa sähköpostia.
Mutta, siellä oli sähköt poikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaista viestissäsi se miksi Puola ei noudata kansainvälisiä sopimuksia kuten Suomi.
Mitäs sopimusta VALKO-VENÄJÄ NOUDATTAA ???
Ihana omaa häikäilemätöntä ihmiskauppaa.
Parhaiten voit ohjata viestisi puolaan oman ulkoministerisi kautta. Tällä hetkellä vastuuhenkilönä toimii Pekka Haavisto. Voit ottaa yhteyttä häneen ja pyytää välittämään sanomasi. Helposti tämä onnistuu pekka.haavisto@eduskunta.fi mutta voit toimittaa myös fyysisen kirjeen osoitteeseen Mannerheimintie 30 00102 Eduskunta.
Kyllä voi.