Fazer popcorn-suklaa
Oletteko maistaneet Fazerin uutta popcorn-suklaata? Tai nähneet kaupoissa, missä? Näin mainoksen ja tekisi mieli maistaa!
Näin mainoksen myös Milkan keksisuklaasta, onko kukaan bongannut sitä jostain?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:27"]
Tokmannilla on ollut ainakin reilun viikon ajan kumpaakin.
[/quote]
Löytyisköhän Tarjoustalosta, eikös ne ole samaa ketjua?! Asun Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:38"]
Saako ääs- tai koo-marketeista?
[/quote]
Ääsmarketteihin tulee mun mielestä uutuudet tosi hitaasti kun kaikissa kaupoissa on sama valikoima ja kankea keskusvarastojärjestelmä. K-kaupoissa kauppias saa kai aika hyvin valita mitä valikoimaan ottaa, tai ainakin lähimarketissani on uudet tuotteet nopeasti.
Ostin Tokmannista viikko sitten. Oli pettymys. Mielestäni se oli enemmän paahdettu cornflakes suklaa kuin popcorn suklaa :/
stokkalta löysin toissa päivänä.
Sitä ennen oli yrittänyt etsiä cittarista, prismasta, k-supermarketista ja s-marketista.
On se vaan vähän liiankin hyvää:)
Maistuu samalle kuin lapsuudessani syömäni suklaapopcornit mitä sai valmiina pusseissa .
Lapsena oli kiitä suklaakuorrutteisia popcorneja. Semmoiset takas!
Ostin sitä laivalta, Tokmannillakin olen nähnyt, muualla en ole ainakaan rekisteröinyt. Ei ollut hyvää, sillä popcorn oli todella kovaa, maku oli kyllä paahteinen, muttei yhtään suolainen.
Tehkää kattilallinen poppareita. Sulattakaa 1 levy Fazerin sinistä. Sekoittakaa popparit ja suklaa.
Pakkasella on helppoa levittää pellille nokareita ja viedä parvekkeelle jähtymään.
Muuten voi laittaa koko kulhon vaikka pakastimeen ja syödä sieltä sitten lusikalla. Nam, nam, nam =)
löysin k-marketista ja oli hyvää! Milka on liian makeaa suklaata
Minusta Milkan versio on paremmin tasapainossa rakenteensa ja maun puolesta.
Olen vähän pettynyt fazerin suklaamakuihin. :( ei kiinnosta mikään popcorn-viritys tai suolainen cashew-pähkinäklönttisuklaa. Eikä sen puoleen mikään mustikkasuklaa, jossa ei edes maistu mustikka. Ja tavallinen on tylsää. Vitun fazer.
Tokmannilla on ollut ainakin reilun viikon ajan kumpaakin.