Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin varattuun :(

Vierailija
29.01.2015 |

Oltiin samoilla jatkoilla ja ollaan pari kertaa harrastettu seksiä. Ja tekstailtu. Nyt sitten oon rakastunut ja tuntuu pahalta:( miten unohtaisin tuon miehen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että olet rakastunut niin se alkaa kohdella sua niin huonosti että alat vihata sitä.

Vierailija
2/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota avioliittoa ja kerro olevasi raskaana. Pidät tietysti lapsen. Kysy milloin muutatte yhteen. Laita 20-50 tekstaria päivässä vuorokaudenajasta riippumatta. 

Kerro vaimolle KAIKKI. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuta onneasi somessa. Edelleen, kerro vaimolle. Ihan kaikki.

Vierailija
4/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mä looseriin..

Vierailija
5/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle.

Vierailija
6/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda!

Vierailija
7/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huara.

Vierailija
8/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntäisin sulta niskat nurin, jos ois mun mies kyseessä, saatanan luuska.

Vierailija
9/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu.

Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia.

Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :(

Vierailija
10/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjussa suositellaan, kerro vaimolle. Varmasti ainakin jotain tapahtuu.

Jos ja kun vaimo heittää pihalle ja ukko tulee ruikuttamaan ovesi taa, arvioi miehen haluttavuus uudelleen.

Mutta ennenkaikkea, kerro vaimolle kaikki.

Vierailija
11/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu.

Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia.

Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :(
[/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu.

Vierailija
12/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu. Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia. Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :( [/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu.

[/quote]

Nyyhkyt itelles. En mä ole sen kimpussa, se on mun.

Vierailija
13/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän neuvo: Älä kirjoita tälle palstalle tuosta aiheesta. Saat vain paskaa niskaasi.

Moni on yrittänyt, kysellyt varovaisesti neuvoja, tunnustanut pettämisensä, yrittänyt saada asiallista keskustelua uskottomuudesta, ihastumisesta, hairahduksista ym. Turhaa ajanhukkaa. Tällä palstalla ei yksinkertaisesti ole mahdollista saada aiheesta oikeaa keskustelua, pelkkää "mitäs läksit huora" -vittuilua.

Vierailija
14/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu. Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia. Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :( [/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu.

[/quote]

Nyyhkyt itelles. En mä ole sen kimpussa, se on mun.
[/quote] ja heti kiimanesteet valuu pillusta ku joku vähän huomioi. Et varmaan joo ole yhtään mukana siinä pikku pelissä ja antanut ymmärtää mitään sille älykääpiölle. Hyvin sopisitte yhteen, laatu mies varmasti kun varattuna kattelee muita.

Vierailija
15/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:47"]Ystävän neuvo: Älä kirjoita tälle palstalle tuosta aiheesta. Saat vain paskaa niskaasi.

Moni on yrittänyt, kysellyt varovaisesti neuvoja, tunnustanut pettämisensä, yrittänyt saada asiallista keskustelua uskottomuudesta, ihastumisesta, hairahduksista ym. Turhaa ajanhukkaa. Tällä palstalla ei yksinkertaisesti ole mahdollista saada aiheesta oikeaa keskustelua, pelkkää "mitäs läksit huora" -vittuilua.
[/quote] joo ihmisethän hirveesti sympatiseeraa tommosia pettäjäsaastoja. Ihan sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
16/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän neuvo: Älä kirjoita tälle palstalle tuosta aiheesta. Saat vain paskaa niskaasi.

NIIN totta!! Valitettavasti.

Vierailija
17/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:53"]Ystävän neuvo: Älä kirjoita tälle palstalle tuosta aiheesta. Saat vain paskaa niskaasi.

NIIN totta!! Valitettavasti.
[/quote] no voooi, silitelläkö pitäis ja sanoa, että hienosti tehty?

Vierailija
18/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Huoralle huoran kohtelu. Mitä muuta odotit?

Vierailija
19/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset naiset, kannattaa kysellä mitä ne äijät töissä tekee. Jos on ylitöitä, melko varmasti kuolataan ja pannaan työkaveria, tää on niin nähty vuosikausien kokemuksella.

Vierailija
20/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata petturimiehistä haaveilla jos ei sitten iitsekkin halua tulla petetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan