Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin varattuun :(

Vierailija
29.01.2015 |

Oltiin samoilla jatkoilla ja ollaan pari kertaa harrastettu seksiä. Ja tekstailtu. Nyt sitten oon rakastunut ja tuntuu pahalta:( miten unohtaisin tuon miehen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:38"]

Vääntäisin sulta niskat nurin, jos ois mun mies kyseessä, saatanan luuska.

[/quote]

Ja missäs on kyseisen miehen vastuu uskottomuudestaan? En kutsuisi itseäni feministiksi, mutta tällaisessa tapauksessa lähinnä kiittäisin toista naista siitä, että hänen avullaan olisin saanut tietää mieheni olevan oksettava ristiinnussija vailla itsehillintää.

Vierailija
22/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu aihe saa näin tylyn vastaanoton? Kidutusmurhaajaakin varmaan ymmärretään paremmin kuin sellaista, joka varattuna tai varattuun menee ihastumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin aviomieheeni rakastui kolmen lapsen eronnut äiti kuntosalilla. Nainen lähettelee miehelle itsestään selfie-kuvia omista sukupuolielimistään.

Aviomieheni tietenkin syttyi, ja lähettelee päivittäin rakkaudentunnustuksia töistään tälle naiselle, ja sanoo olevansa ihastunut naiseen, ja haluavansa nähdä mitä heidän välilleen olisi mahdollista kehittyä. Sain selville, että he ovat jo 4 kk harrastaneet yhdessä lasten kanssa kaikenlaista, eli yks kaks yllättäen lasten puheissa vilahteli aina se sama täti, joka taas oli meidän kanssa jossakin. Mieheni valehteli tämän olevan vain kuntosalin kaverituttava, mutta sittemmin tunnusti kuitenkin jo tuolloin olleensa ihastunut naiseen.

Mieheni on siis kahden lapsen isä, eikä ole tehnyt mitään avioeron työstämiseksi. Homma jäi minulle. Olen iloinen päästessäni eroon noin itsekkäästä, valehtelevasta miehestä. 

En oikein ymmärrä millainen kolmen lapsen äiti lähettelee varatulle miehelle useita selfie-kuvia omista sukupuolielimistään, ja itsestään alusvaatteissa? Ehkä vain vakka on löytänyt itselleen sen kannen!

Vierailija
24/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:43"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu. Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia. Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :( [/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu. [/quote] Nyyhkyt itelles. En mä ole sen kimpussa, se on mun. [/quote] ja heti kiimanesteet valuu pillusta ku joku vähän huomioi. Et varmaan joo ole yhtään mukana siinä pikku pelissä ja antanut ymmärtää mitään sille älykääpiölle. Hyvin sopisitte yhteen, laatu mies varmasti kun varattuna kattelee muita.

[/quote]

Johan mä sanoin etten sen kanssa panis. Lukutaidossa jotain ongelmaa?  Taitaa sillä olla kaltaisesi pirttihirmu kotona niin tämmöisen rennon mammukan kanssa on vaan mukavaa heittää hurttia huumoria :)

Vierailija
25/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, todellakinko vasta Vauva- palstalta sulle selviää, että varatuilla on vaimot ja että varattujen kanssa ei mennä sänkyyn?

Vierailija
26/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet oloihisi kai sitten?

Vierailija
27/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:38"]

[/quote]

Ja missäs on kyseisen miehen vastuu uskottomuudestaan? En kutsuisi itseäni feministiksi, mutta tällaisessa tapauksessa lähinnä kiittäisin toista naista siitä, että hänen avullaan olisin saanut tietää mieheni olevan oksettava ristiinnussija vailla itsehillintää.
[/quote] mies saisi saman kohtelun. Vai, että oikeen kiittelisit moista lutkaa joka oikein yrittämällä yrittänyt saada miehes sänkyyn ja onnistunut siinä. Selvä.

Vierailija
28/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kokevat, että vain varatulla on vastuu pettämisestä? Että on ok sinkkuna olla osallisena "moraalittoman" varatun toiminnassa? Jos tietää, että toinen osapuoli pettää, niin ei omassa moraalipankissa kovin montaa kolikkoa pyöri korkoa kasvamassa jos lähtee mukaan.

Samassa lätäkössä siinä pyöritään ja yhtä sotkuisiksi tulevat molemmat.

M43

Vierailija
29/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lle kelpaa mieheksi varattu valehtelija petturi??? Et kovin tasokasta miestä siis tarvitse kun jo rakastut?

Vierailija
30/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:09"]Miksi jotkut kokevat, että vain varatulla on vastuu pettämisestä? Että on ok sinkkuna olla osallisena "moraalittoman" varatun toiminnassa? Jos tietää, että toinen osapuoli pettää, niin ei omassa moraalipankissa kovin montaa kolikkoa pyöri korkoa kasvamassa jos lähtee mukaan.

Samassa lätäkössä siinä pyöritään ja yhtä sotkuisiksi tulevat molemmat.

M43

[/quote]

Näimpä.

Vierailija
31/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:38"]

[/quote]

Ukoltas sun ne niskat tulisi vääntää, jos joltain.  Tuo nainen ei ole syyllinen miehen pettämiseen, mutta todella arveluttavaan moraaliin kyllä. En arvostaisi ihmisenä paljoakaan.

Vierailija
32/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:43"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu. Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia. Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :( [/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu. [/quote] Nyyhkyt itelles. En mä ole sen kimpussa, se on mun. [/quote] ja heti kiimanesteet valuu pillusta ku joku vähän huomioi. Et varmaan joo ole yhtään mukana siinä pikku pelissä ja antanut ymmärtää mitään sille älykääpiölle. Hyvin sopisitte yhteen, laatu mies varmasti kun varattuna kattelee muita.

[/quote]

Johan mä sanoin etten sen kanssa panis. Lukutaidossa jotain ongelmaa?  Taitaa sillä olla kaltaisesi pirttihirmu kotona niin tämmöisen rennon mammukan kanssa on vaan mukavaa heittää hurttia huumoria :)
[/quote] älä selitä, kyllä kaltaisesi tiedetään. Tiedät itsekin miten tuossa tulee käymään kun jatkatte samaan malliin. (Ai nyt se olikin vaan huumorin heittoa? :D jännä kuva sulla toisen kiinnostuksesta, jos vähän vaan hurttia huumoria heittää.)

Vierailija
33/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:38"]

[/quote]

Ukoltas sun ne niskat tulisi vääntää, jos joltain.  Tuo nainen ei ole syyllinen miehen pettämiseen, mutta todella arveluttavaan moraaliin kyllä. En arvostaisi ihmisenä paljoakaan.
[/quote]. Joo ei oo syyllinen, jos pillu märkänä ketarat ojossa jo odottaa, että mies tulee lykkimään? Ei tuommoset luuskat paljoa sievistele kun ovat päättäneet munaa saada siltä varatulta. Että kyllä vääntäisin moisen huoran niskat ihan mieluusti. Ja miehen myös.

Vierailija
34/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lähettelisi minun miehelleni kuvia sukupuolielimistä, niin aika nopeasti ne olisivat netissä ja alla kysymys: kuka lähettää miehelleni tällaisia kuvia? Ja jos naisen lapsilla olisi kännykkää, niin sinnekin ne "vahingossa" joutaisivat.

Myönnän, ettei ole kovin fiksua ja aikuista mutta osaan antaa samalla mitalla takaisin. Jos joku nainen kokee, että voi loukata minua, koska ei tunne minua eikä häntä kiinnosta minun tai lasteni hyvinvointini, niin voi olla varma,että minua ei kiinnosta hänen tai hänen lastensa hyvinvointi. Takaisin annan ja samalla mitalla.

Vierailija
35/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:24"]Jos joku lähettelisi minun miehelleni kuvia sukupuolielimistä, niin aika nopeasti ne olisivat netissä ja alla kysymys: kuka lähettää miehelleni tällaisia kuvia? Ja jos naisen lapsilla olisi kännykkää, niin sinnekin ne "vahingossa" joutaisivat.

Myönnän, ettei ole kovin fiksua ja aikuista mutta osaan antaa samalla mitalla takaisin. Jos joku nainen kokee, että voi loukata minua, koska ei tunne minua eikä häntä kiinnosta minun tai lasteni hyvinvointini, niin voi olla varma,että minua ei kiinnosta hänen tai hänen lastensa hyvinvointi. Takaisin annan ja samalla mitalla.
[/quote] oikein!

Vierailija
36/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:53"]Ystävän neuvo: Älä kirjoita tälle palstalle tuosta aiheesta. Saat vain paskaa niskaasi. Moni on yrittänyt, kysellyt varovaisesti neuvoja, tunnustanut pettämisensä, yrittänyt saada asiallista keskustelua uskottomuudesta, ihastumisesta, hairahduksista ym. Turhaa ajanhukkaa. Tällä palstalla ei yksinkertaisesti ole mahdollista saada aiheesta oikeaa keskustelua, pelkkää "mitäs läksit huora" -vittuilua. NIIN totta!! Valitettavasti. [/quote] no voooi, silitelläkö pitäis ja sanoa, että hienosti tehty?

[/quote]

Silitelläpä tietenkin ;D Kun taas joku kakkonen on kaikkensa antanut, eikä silti äijä ole vaimostaan eronnut. Pitäähän se nyt toki sääliä ja taputtaa, kun ei kukaan enää huoli pussiensa tyhjennykseen moista luuseria. Tarinoita riittää, mutta ei ne opi ;D    ohis

Vierailija
37/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:50"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:43"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Mä olen "vaan" ihastunut. Mutten sen kanssa panis kun on varattu. Mutta ihana miten toinen osoittaa huomiota ja juttelee jopa miltä hänestä tuntuu. Oma mies ei ole IKINÄ jutellut tuommoisia. Ollaan vielä hyvinkin samankaltaisia, samantyylinen huumori ja elämänkatsomus. Harmittaa kun löytäisi itselleen sopivan ihmisen niin se ei vaan käy :( [/quote] nyyhkyn nyy. Jätä miehes, jos noin paska suhde on. Ja eti itelles mies, joka huomioi. Ja jätä se varattu rauhaan niin kauan kuin on varattu. [/quote] Nyyhkyt itelles. En mä ole sen kimpussa, se on mun. [/quote] ja heti kiimanesteet valuu pillusta ku joku vähän huomioi. Et varmaan joo ole yhtään mukana siinä pikku pelissä ja antanut ymmärtää mitään sille älykääpiölle. Hyvin sopisitte yhteen, laatu mies varmasti kun varattuna kattelee muita. [/quote] Johan mä sanoin etten sen kanssa panis. Lukutaidossa jotain ongelmaa?  Taitaa sillä olla kaltaisesi pirttihirmu kotona niin tämmöisen rennon mammukan kanssa on vaan mukavaa heittää hurttia huumoria :) [/quote] älä selitä, kyllä kaltaisesi tiedetään. Tiedät itsekin miten tuossa tulee käymään kun jatkatte samaan malliin. (Ai nyt se olikin vaan huumorin heittoa? :D jännä kuva sulla toisen kiinnostuksesta, jos vähän vaan hurttia huumoria heittää.)

[/quote]

Tiedän kyllä. Ei tule käymään mitään. Vaikka yhdessä onkin mukavaa, ja ihastuttaa niin osaan pitää koipeni ristissä :) Mikäli olisin halunnut panna, se olisi jo onnistunut kyllä. Päätän jankkaamisen osaltani tähän. Sinä voit kierossa päässäsi kehitellä vaikka mitä kuvioita.

Vierailija
38/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan ristiin rastiin, se tuntuu olevan nykyajan trendi. Mä olen ihastunut varattuun, mut ikinä en vonkais vaik se on hulluna minuun. Moraalia löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän