Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tunteet kuumenevat nyt hiihtoladuilla – ”yli viisikymppiset miehet” aiheuttavat vaaratilanteita

Vierailija
12.11.2021 |

Ihan tyypillisiä, kun ensilumilatuja tehdään. Ihmiset tunkevat koneiden sekaan. Kiinnostavaa on, että tätä tekevät pääasiassa aikuiset miehet, yli viisikymppiset.
Joka vuosi, kun latuja avataan, niin saamme ryhmään tietoomme mm. vapaaehtoisilta ja kuntien työntekijöiltä, että latua on tehty 60 metriä ja siellä kolme äijää hiihtää rinkiä latukoneen perässä.
Samat miehet luultavasti raivoaa jopa lapsille kesällä pyöränsä päältä. Mistä näitä kullieläimiä oikein sikiää?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä boomereiden käytöstä. Ei liity sukupuoleen.

Nytkö ne boomerit ovatkin 70-luvulla syntyneitä?

Vierailija
22/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit nää raivoäijät raivoilee ja kiroaa menemään ja tulevat päälle jos ei itse älyä väistää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laturaivomulkkujen serkkuja ovat pyöräilevät spandex-sukkulat, jotka ajavat ajoradalla kolme rinnan ja heiluttelevat keskaria ohitusta yrittäville ja vastaantuleville autoille.

Ne ovat myös kevyen liikenteen väylillä jalankulkijoiden suuri riesa. Ne tosin ovat nuorempia, 20-30-vuotiaita. Miehiä poikkeuksetta kyllä nekin.

Sinä olet kaikille riesa missä tahansa lyllerrätkin :D

Vierailija
24/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sota syttyy, niin tiedetään kenet laitetaan kärkeen. ;)

Rokottamattomat foliohatut tietenkin!

Vierailija
25/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen samaa mieltä, että laduilla raivoajat ovat enimmäkseen jotain 5-kympin hujakoissa olevia, niin nämä ”kilpapyöräilijät”/ maastopyöräilijät ovat kyllä 25-40 ikäisiä, jotka autotiellä, poluilla ja lenkkipoluilla menevät niin hurjaa vauhtia,, ettei siinä välitetä muiden turvallisuudesta yhtään mitään. Minä-minä ensin asenne paistaa kyllä jo kauas näistä raivoajista.

Vierailija
26/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "törmännyt" kerran autolla myös raivoisaan jalankulkijaan. Ajoin autolla risteykseen ja aloin kääntyä oikealla, mutta jarrutin kyllä ajoissa kun huomasin että yksi jalankulkija onkin tulossa suojatietä pitkin risteyksen yli. Jostain syystä tämä jalankulkija otti kuitenkin hirveät pultit ja kaivoi puhelinta esiin ja rupesi kuvaamaan autoani. Avasin auton ikkunan ja aloin kysyä että mikä on homman nimi ja hän tuli kohti ja oli ihan helv*tin vihainen ja rupesi syyttelemään ties mistä. Otin itse kuitenkin tilanteen täysin rauhallisesti enkä ruvennut hänen kanssaan mitenkään riitelemään, niin henkilö sitten kyllä rauhoittui aika nopeasti ja rupesi sitten selittämään, että aiemmin päivällä oli meinannut jäädä jossain risteyksessä auton alle ja oli ilmeisesti tämän vuoksi jo sitten valmiiksi ihan raivona. Mutta eriskummallisin tapaus mitä mulle on sattunut. Henkilö ehti muuten haukkua myös aluksi autonikin että oli ilmeisesti liian "urheilullinen". : )

Vierailija
27/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että nää yleensä on jossain Etelä-Suomessa.

Pohjois-Suomessa yleensä on vähän erilainen  mentaliteetti kun ihmisiä on muutenkin niin paljon harvemmassa.

Vierailija
28/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että nää yleensä on jossain Etelä-Suomessa.

Pohjois-Suomessa yleensä on vähän erilainen  mentaliteetti kun ihmisiä on muutenkin niin paljon harvemmassa.

Ihan samanlaista se on Pohjois-Suomessa

Vierailija
29/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen samaa mieltä, että laduilla raivoajat ovat enimmäkseen jotain 5-kympin hujakoissa olevia, niin nämä ”kilpapyöräilijät”/ maastopyöräilijät ovat kyllä 25-40 ikäisiä, jotka autotiellä, poluilla ja lenkkipoluilla menevät niin hurjaa vauhtia,, ettei siinä välitetä muiden turvallisuudesta yhtään mitään. Minä-minä ensin asenne paistaa kyllä jo kauas näistä raivoajista.

Pyöräilijä ei raivoa. Pyöräilijälle sen sijaan raivoaa pyörätiellä puhelintaan rapsuttava tai yhdessä puolison kanssa rintarinnan kulkeva keski-ikäinen jolla on vielä mopsi narussa joka kulkee pyörätien yli pientareelle. Pyöräilijä sitten luonnollisesti joutuu jostain kautta koukkaamaan ohi, yleensä sieltä toisesta ojasta. Ja siitäkös nousee Pirkon RAIVO. Ajoi ohi! Kovaa! Sukkahousuissa!!

Vierailija
30/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiihtäminen on kiellettävä kun se aiheuttaa tuollaista raivoa. Pistää epäilyttämään käyttävätkö hormoneja?

M.50

Mikähän siinä on, ettei muiden lajien harrastajat raivoa ollenkaan samalla tavalla? Näillähän on jo oma sanakin : Laturaivo.

Aivan samanlaisia hulluja jästipäitä löytyy pyöräilijöistä ja koiranulkoiluttajista (ilman hihnaa).

Sekä pyöräilijöiden että autoilijoiden keskuudesta löytyy laturaivoon rinnastettavaa asennetta, että kaikki muut kuin itse ovat kulkureitin tukkeita. Hölmömmät niputtavat kaikki pyöräilijät tai autoilijat sellaisiksi.

Vierailija
31/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tälläinen laturaivoilija uhkasi työntää sauvan minun ja koirani perseseen kun ylitin kävellen ladun, tämäkin yllättäen oli 60v lähestyvä ukonräähkä. Tiedän varsin hyvin ettei ladulla saa kävellä enkä siellä kävelekään. Latuja vaan tehdään meillä niin idioottimaisesti että jos haluaa lenkkeillä siellä kävelijöiden alueella, joutuu hyppimään latujen poikki. Ja tämä vituttaa hiihtäjiä ja saa heidät sekoamaan täysin.

Huvittava oli myös kerran metsässä kun kävellen lenkkeilijät kahlaa hankeen itselleen kävelyreittejä. Eiköhän niilläkin saatanan poluilla pidä hiihtää vaikka latuja on tehty ympäriinsä ihan koneella. Ja kun siitä kevellen tallatulta polulta ei siirry takaa tulevan hiihtäjän tieltä, seotaan jälleen totaalisesti ja haukutaan pystyyn.

'

Olen todennut että hiihtäjät ovat ihan oma sekopää porukkansa.

Vierailija
32/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että kaikissa lajeissa joissa miehet pukevat tiukat trikoot ylleen alkaa jonkinlainen raivo. Puristaako ne trikoot liikaa tiedätte kyllä mistä? Voisiko kokeilla jotain löysempää asua? Olo helpottuisi. Sillä ne menee niin kovaa, kun pitää saada äkkiä puristavat vaatteet päältä pois.

Vierailija
33/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tälläinen laturaivoilija uhkasi työntää sauvan minun ja koirani perseseen kun ylitin kävellen ladun, tämäkin yllättäen oli 60v lähestyvä ukonräähkä. Tiedän varsin hyvin ettei ladulla saa kävellä enkä siellä kävelekään. Latuja vaan tehdään meillä niin idioottimaisesti että jos haluaa lenkkeillä siellä kävelijöiden alueella, joutuu hyppimään latujen poikki. Ja tämä vituttaa hiihtäjiä ja saa heidät sekoamaan täysin.

Huvittava oli myös kerran metsässä kun kävellen lenkkeilijät kahlaa hankeen itselleen kävelyreittejä. Eiköhän niilläkin saatanan poluilla pidä hiihtää vaikka latuja on tehty ympäriinsä ihan koneella. Ja kun siitä kevellen tallatulta polulta ei siirry takaa tulevan hiihtäjän tieltä, seotaan jälleen totaalisesti ja haukutaan pystyyn.

'

Olen todennut että hiihtäjät ovat ihan oma sekopää porukkansa.

Olisit pysslistänyt ja sanonut, että silvuplee.

Vierailija
34/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi siltä, että kaikissa lajeissa joissa miehet pukevat tiukat trikoot ylleen alkaa jonkinlainen raivo. Puristaako ne trikoot liikaa tiedätte kyllä mistä? Voisiko kokeilla jotain löysempää asua? Olo helpottuisi. Sillä ne menee niin kovaa, kun pitää saada äkkiä puristavat vaatteet päältä pois.

:DDD Pallinpuristusraivo :DDD

Vierailija
35/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla asian ytimessä,

Mies.

Vierailija
36/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on varmaan sellaisia menestyviä, suht. varakkaita pomomiehiä jotka on tottuneet siihen, että asiat menee kuten HE haluavat.

Lisäksi ikään liittyvä miesten vaihdevuosi-ilmiö voi vaikuttaa?

Vaikea kuvitella jotain tavallista miestä käyttäytymään noin.

99% miehistä käyttäytyy liikenteessä näin. 

Vierailija
37/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuvalinta ei valitettavasti selitä rattiraivoa. Spandex-autoilijat?

Vierailija
38/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on varmaan sellaisia menestyviä, suht. varakkaita pomomiehiä jotka on tottuneet siihen, että asiat menee kuten HE haluavat.

Lisäksi ikään liittyvä miesten vaihdevuosi-ilmiö voi vaikuttaa?

Vaikea kuvitella jotain tavallista miestä käyttäytymään noin.

99% miehistä käyttäytyy liikenteessä näin. 

Mutta siinähän istutaan ja aika monet housut taitavat alkaa kiristää haaroista, varsinkin kun pitkään istuu. On epämukava olo ja kiire päästä seisomaan. 

Iän mukana varustus vielä käsittääkseni vähän laskeutuu, joten epämukavuuden tunne kai sitten lisääntyy jos ei vaihta vähän väljempiin vaatteisiin. 

Vierailija
39/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housuvalinta ei valitettavasti selitä rattiraivoa. Spandex-autoilijat?

Mutta siinähän istutaan ja aika monet housut taitavat alkaa kiristää haaroista, varsinkin kun pitkään istuu. On epämukava olo ja kiire päästä seisomaan. Varustus laskeutuu käsittääkseni myös iän myötä. 

Vierailija
40/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on valittu kyllä pukeutuminen aikojen saatossa vähän väärin. Miehillä pitäisi olla sopivasti väljyyttä alapäässä ja liikkumatilaa antava alaosa olisi paikallaan. Mutta ei, housuihin on vain pitänyt änkeytyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi