8 päivän sisällä menetimme kolme upeaa suomalaista julkisuuden henkilöä: Kirsti Paakkasen, Kirsi Kunnaksen ja Kirsti Wallasvaaran
Vanha sanonta kuuluu, ettei kahta kolmatta. Surullista, rauha näiden kolmen upean ja aikaansaavien naisen, kahden Kirstin ja Kirsin muistolle. He veivät osaltaan Suomen liike-elämää ja taidetta sekä kulttuuria eteenpäin.
Kommentit (24)
Ihailen heidän kaikkien luovuutta ja elämänrohkeutta.
Syntyiköhän jossain uusia Kirs(t)ejä?
En tiennytkään Wallasvaaran kuolemasta. Onkohan se uutisoitu vasta tänään. Aika harvoin kyllä katson uutisia.
Mikä ihmeen sanonta on ”ettei kahta kolmatta”? Ei sellaista ole olemassakaan. Kunnioittaisit kuolleita edes sen verran, että et puhu puutaheinää.
Pitää paikkansa nämä kolmen upean naisen kuolemat mutta Kirsi Kunnas ja Kirsti Paakkanen olivat jo reippaasti yli yhdeksänkymmenen. Kirsti Wallasvaara lähti alle 80-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sanonta on ”ettei kahta kolmatta”? Ei sellaista ole olemassakaan. Kunnioittaisit kuolleita edes sen verran, että et puhu puutaheinää.
Mä olen hoivakodissa töissä ja kyllä se vain niin tuppaa olemaan, että asukkaat kuolee kolmen sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään Wallasvaaran kuolemasta. Onkohan se uutisoitu vasta tänään. Aika harvoin kyllä katson uutisia.
Kirsti W: lla oli syöpäsairaus. Ensin rintasyöpä ja se luultiin parantuneeksi, mutta olikin levinnyt suolistoon. Syöpä voitti elämänhaluisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa rokotteet pureen :D
"pureeN" Nuija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoivakodissa töissä ja kyllä se vain niin tuppaa olemaan, että asukkaat kuolee kolmen sarjoissa.
Höpö höpö. Eikä sinun mutuilusi muuta mitenkään sitä, että tuollaista sanontaa ei ole olemassa.
Wallasvaara oli nuorena kaunotar, ilman meikkiäkin niin ihana suurisilmäinen bambi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, kun aikaa kuluu kuolee useampikin. Mutta n viikon sisällä hoitokodissa kolme? En usko.
Terveyskeskuksessa on myös, ettei kahta ilman kolmatta. Se on kyllä jännä
Vierailija kirjoitti:
Kolme kovaa koota!
Kun ihminen vanhenee on väistämätöntä,elämä korjaa kypsää viljaa.Rauhaa heille .
Vierailija kirjoitti:
Oliko rokotukset kunnossa.
Ehtivätkö ottaa kolmannen?
Kirsi Kunnas oli mennyt naimisiin jo vuonna 1957 ja hänen puolisonsa elää vielä. Eli pitkä liitto ja harvinaista, että molemmat elävät noin vanhaksi.♥️
Huh, nyt pelottaisi olla nimeltään Kirs(t)i