Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viettää isänpäivää jos parisuhde karahtanut kiville?

Vierailija
12.11.2021 |

Lapsi vasta kaksi joten ei oikein isänpäivästä mitään vielä ymmärrä eikä osaa itse järjestää. Miehen kanssa vaan asiat ihan solmussa ja eroakin mietin, mies keskittyy lähinnä osoittamaan mieltään kiukuttelulla ja mykkäkoululla. Ei tekisi mieli huomata koko isänpäivää ollenkaan kun tunnelma on niin kamala.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tekstari. "Hyvää isänpäivää".

Vierailija
22/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan sille ex-siipalle mitään järjestäisi. Miksi ihmeessä järjestäisin? Ei hän minun isäni ole.

Jos lapsi on hänellä, niin voivat tehdä jotain kivaa yhdessä isänpäivänä, jos isä on sellaista suunnitellut ja myöhemmin saa varmaan lapseltaan päikyssä ja koulussa tehtyjä kortteja, kun ikää kertyy. Sinua ei tähän tarvita mitenkään.

Jos lapsi on sinulla, muistatte SINUN isääsi lapsen kanssa yhdessä joko vierailulla tai puhelulla tai haudalla käymällä.

Ihan sama mitä se ex mies siellä mököttää. Hän on EX ja ilmeisesti syystä. Silloin ei enää vietetä mitään tuollaisia päiviä yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan sille ex-siipalle mitään järjestäisi. Miksi ihmeessä järjestäisin? Ei hän minun isäni ole.

Jos lapsi on hänellä, niin voivat tehdä jotain kivaa yhdessä isänpäivänä, jos isä on sellaista suunnitellut ja myöhemmin saa varmaan lapseltaan päikyssä ja koulussa tehtyjä kortteja, kun ikää kertyy. Sinua ei tähän tarvita mitenkään.

Jos lapsi on sinulla, muistatte SINUN isääsi lapsen kanssa yhdessä joko vierailulla tai puhelulla tai haudalla käymällä.

Ihan sama mitä se ex mies siellä mököttää. Hän on EX ja ilmeisesti syystä. Silloin ei enää vietetä mitään tuollaisia päiviä yhdessä.

Mistä keksit että olisi ex?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi