Mikä auto pojalle?
Poikani täytti juuri 18v ja saa ajokortin pian. Ajattelin ostaa hänelle auton, mutta en tiedä minkälaisista autoista nuoriso pitää. Voitko auttaa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Osta joku sporttinen Mersu. Niistä tykkää kaikki nuoret.
Tämä on hyvä. Audeista moni tykkää enemmän ja Bemari on amislaisille. Mutta ersu on järkevin. Itse ostin kyllä lapselle ekaksi autoksi käytetyn wv golf:n. Katselin vuoden hänen ajoaan, ennen kuin ostin uuden auton hänelle.
Toivottavasti ei harmi jos heti mällää sen.
Mersuista AMG malli on hyvä ja M BMW. Audia en suosittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta olen ostamassa.
No kylläpä meinaat paljon laittaa rahaa tiskiin tietämättä lainkaan mitä poikasi oikeasti haluua.
Siltä se voisi tuntua jos viimeisistään maksaisi.
Jotenkin tuntuu, että tämä auto on sinulle paljon tärkeämpi kuin pojalle. Ostatko nyt itsellesi jotain synninpäästöä kun ei ole ollut aikaa pojalle?
Taitaa olla provo koko tyyppi.
Hengestään voi päästä hyvälläkin autolla, jos pissa lainehtii yläkerrassa.
Tesla Model 3 Long Range jos turvallisuus on tärkeää.
No kyllä kysyisin pojalta itseltään mikä olisi hänelle mieluisin. Yleensä tuon ikäiselle ostetut ”yllätykset” on juuri vääränlaisia kun heillä on niin oma makunsa asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei asu pk seudulla. Kilometrejä tulee kun opiskelupaikkakunta toisessa kaupungissa.
Eikö voi mutta opiskeluasuntoon ja samalla itsenäistyä? Pääsee junalla tai pussilla kotia käymän. Vai ostatko auton,maksat pensan ja vakutukset? Hän ei opi silloin ikinä työtä tekemään ja työn teolla ansaitsemalla ostaa itse mitä tarvitsee.Vaan lopun elämän opiskelee ja käsi ojossa lapsuuskotiin Tarviin rahaa,rahaa ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta joku sporttinen Mersu. Niistä tykkää kaikki nuoret.
Tämä on hyvä. Audeista moni tykkää enemmän ja Bemari on amislaisille. Mutta ersu on järkevin. Itse ostin kyllä lapselle ekaksi autoksi käytetyn wv golf:n. Katselin vuoden hänen ajoaan, ennen kuin ostin uuden auton hänelle.
Köyhä!!! Ostin uuden Audin ja samalla 750GS Suzukin. Hommasi samalla MP kortin. Kevarin annoin lahjaksi naapurin pojalle.
Ei ole tullut oikein semmoisia ehdotuksia missä olisi tarkempia tietoja malleista. Ymmärrän sen verran että on esim Mersu, mutta en niistä eri malleista juuri ymmärrä.
Jos on eläinihmisiä, niin sellainen, jossa on neljä pyörää, ratti ja se sanoo mau.
Testataan on kauniita, mutta kalliita.
Entäs Kia ?
Jos ei ole rahasta kiinni, niin osta Tesla 😀
Söpölle hintelälle pojalle Audi, miehekkäämmälle kundille BMW, eikä sit mitään tehottomimpia malleja.
Sopii, jos poika on kuspää.