Mikä auto pojalle?
Poikani täytti juuri 18v ja saa ajokortin pian. Ajattelin ostaa hänelle auton, mutta en tiedä minkälaisista autoista nuoriso pitää. Voitko auttaa?
Kommentit (70)
Pystytkö kysymään jotenkin sillä tavalla, ettei hän arvaa?
Meillä ei oo rahaa ostaa minkäänlaista autoa. Kortti pysryttiin maksamaan ja saa lainata joskus isänsä autoa.
Porsche Taycan, laadukas laite ja hyvä range täyssähköautolle. Eikä ole mikään liian iso lossi.
Osta vain joku auto, mikä sinusta on kiva. Tai kysy autokauppiaalta, jolla tietenkin saattaa olla oma lehmä ojassa vastauksissaan. Mutta poikahan voi sitten vanhempana ostaa itselleen mieleisemmän auton. Onhan se hienoa, kun on 18-vuotiaana auto.
Vierailija kirjoitti:
Uutta olen ostamassa.
No kylläpä meinaat paljon laittaa rahaa tiskiin tietämättä lainkaan mitä poikasi oikeasti haluua.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu pk-seudulla on todennäköisesti soija-poika joten osta joku prius.
Mikä vika Priuksessa? Kuluttaa "liian vähän" polttoainetta?
Kyllä sillä saa ajokortin hyllylle, eikä tarvitse edes olla poika eikä 18v ratissa.
Urheiluauto jossa vähintään 500 hevosvoimaa jotta pääsee kaahailee, driftailee sekä pelottelemaan muita tiellä liikkujia ;-D :-D :-D
Jos ajaa paljon niin diesel S40 Volvo tai sitten kunnon koneella varustettu D5 S60 Volvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta olen ostamassa.
No kylläpä meinaat paljon laittaa rahaa tiskiin tietämättä lainkaan mitä poikasi oikeasti haluua.
Pikku loven tekee sijoituksissa. Hyvin tuottaneet näiden av ammattilaisten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta olen ostamassa.
Siltä se voisi tuntua jos viimeisistään maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kysymään jotenkin sillä tavalla, ettei hän arvaa?
Tai ei tarvitse edes kysyä. Keskustelee vain autoista, ja automerkeistä. Jos hän on yhtään kiinnostunut autoista, hän kyllä kertoo, millaisesta autosta hän haaveilee.
Minun tyttäreni saa kohta ajokortin. Jos minulla olisi mahdollisuus ostaa hänelle uusi auto, tietäisin kyllä, millaisen ostaisin. Kyllä meillä sen verran on autoista puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta olen ostamassa.
Siltä se voisi tuntua jos viimeisistään maksaisi.
Jotenkin tuntuu, että tämä auto on sinulle paljon tärkeämpi kuin pojalle. Ostatko nyt itsellesi jotain synninpäästöä kun ei ole ollut aikaa pojalle?
BMW jos on pieni *enis ja täytyy leveillä autolla.
Sen verran sain selville, ettei valkoinen auto saa olla.
Osta joku sporttinen Mersu. Niistä tykkää kaikki nuoret.
Sekin näyttää hyvältä puun ympärillä.