Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm ja 68kg - onko lihava?

Vierailija
29.01.2015 |

Deittikumppaneita selasin. Mitat 170cm ja paino 68kg. Ei kuvaa. Onko hieman lihava?
Naisesta kyse.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon tuon kokonen ja vielä hoikahko ja s koko mene..aiemmin painoin 61 kg mut sairaus nosti painoa ja silti vielä mikään läski lähellekään.

Vierailija
22/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen 172/70 ja minua sanotaan usein hoikaksi. Käyn punttiksella 5 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat. Ja olen hoikka (tämä ei ole omassa päässäni, tiedän muiden ihmisten kommenteista), johtuen ruumiinrakenteesta. Olen siis urheilullinen ja ruumiinrakenteeltani tiimalasi.

Vierailija
24/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö deittisivustolla ole kuvaa, josta voit itse arvioida onko lihava vai ei? Sinunhan silmääsi sen naisen pitäisi miellyttää. 

Objektiivisesti ajatellen sijoittuu vielä normaalipainoisen alueelle.

Vierailija
25/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 166cm ja 70kg enkä ole lihava. Normaalipainoisen ihmisen skaala on laaja. Minä olen kurvikas ja fyysisestä työstä ja harrastuksista kohtuen lihaksikas. 

Minkälainen mies etsii naista painon perusteella ?

Vierailija
26/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuvat niistä "hoikista" vartaloistanne, sillä se selviää onko oikeasti hoikka vai onko se vain mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
27/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Oletpa pinnallinen

Vierailija
28/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:14"]

Jaa, olen 172/70 ja minua sanotaan usein hoikaksi. Käyn punttiksella 5 kertaa viikossa.

[/quote]

Sama juttu. Itse en ole mallin mitoissa tällä painolla, mutta vyötärö erottuu selvästi ja olen aika slimmi. Pitkillä naisilla kilot saattavat myös hukkua varteen aika helposti, itselläni ei vaatekoko muutu reilun kymmenenkään kilon sisällä kuin yhdellä tai puolellatoista koolla.

Vierailija
29/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap:llä huono itsetunto ja pelko toisten reaktioita kohtaan vai miksi hakee täältä vahvistusta tai hylkäystä naisvalinnalleen ja vielä painon perusteella, joka on vielä ihan muutettavissa oleva asiakin? 

Vierailija
30/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa laskea bmi:tä? tuohan on täysin normaalipaino tuon mittaiselle. 170 senttiselle normaalipainon yläraja on n. 72 kg, että miettikää siitä onko lihava vai normaalipainoinen.

Vierailija
31/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen, vähän tukevampi kuin useimpien ihanne. Jos lihoo vatsasta, tuo nainen näyttää pyöreältä, jos lihoo perseestä tai joka puolelta tasaisesti, näyttää sopusuhtaiselta.

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=170&age=any&weight=68&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

Vierailija
32/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta, että sun pitää tommosta ees kysyä! Voihan sillä vähän ylimääräistä olla mutta että lihava?! Voi hyvää päivää teidän kanssa

Vierailija
33/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:34"]

Normaalikokoinen, vähän tukevampi kuin useimpien ihanne. Jos lihoo vatsasta, tuo nainen näyttää pyöreältä, jos lihoo perseestä tai joka puolelta tasaisesti, näyttää sopusuhtaiselta.

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=170&age=any&weight=68&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

[/quote]

Hauska sivusto. Tällä on kiva leikkiä :). Nyt ei tarvitse yritä arvailla miltä näyttää omankokoiseni nainen.

Vierailija
34/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:59"]

mä oon nyt 168&67kg (raskaana) ja tunnen itseni isoksi. normisti painan 60kg

[/quote]

Minä olen 167/63 nyt raskaana viikolla 28, normaalisti paino on 58 ja tunnen myös itseni isoksi. Mutta totta hitossa jokainen raskaana oleva nainen tuntee olonsa isoksi, minä ainakin tuntisin vaikka painaisin 15 kg vähemmän. Silti voin sanoa, että ei tuo ap:n kuvaileva nainen ole lihava. Ei pienikään, mutta ihan normaali aikuinen nainen.

[/quote]

tiedän, tää on mun neljäs raskaus jo. mutta en usko että kovin sutjakalta näyttäisin vaikka tää paino olisi levinnyt muuallekin kuin vatsaan.

Vierailija
35/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä edes miehen aloittama ketju, vaan jonkin naisen joka pohtii epätoivoisena omaa painoaan?

Vierailija
36/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pyytää kuvaa, vai pelottaako painoasia niin paljon?

Vierailija
37/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? En ainakaan takertuisi tuohon yksityiskohtaan. Jos mittanauha on kriteeri, niin siinä pinnallisuudessa tuskin suhteella on muutoinkaan tulevaisuutta. Entä jos kumppanisi ajattelee samoin, jos vaikka sairastut ja yhtäkkiä lihot? Haluatko itse saada oitis kenkää?

Vierailija
38/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:51"]

Mitä sillä on väliä? En ainakaan takertuisi tuohon yksityiskohtaan. Jos mittanauha on kriteeri, niin siinä pinnallisuudessa tuskin suhteella on muutoinkaan tulevaisuutta. Entä jos kumppanisi ajattelee samoin, jos vaikka sairastut ja yhtäkkiä lihot? Haluatko itse saada oitis kenkää?

[/quote]

Ei sairastumista ja jo valmiiksi plösöä voi verrata mitenkään, haloo!

Vierailija
39/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä voi noista päätellä mitään.

Jos naisihanteesi on hentoinen keijukainen, niin sellaista tuskin saat noiden mittojen kantajalta.

Muuten siellähän voi olla, millainen ihminen vaan: löysä pullukka, armoton bodari, normipainoinen, jolla valtavat daisarit tms.

t. Hentoinen keijukainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi