Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä mustia housuja, jotka ei haalistu parissa pesussa!

Vierailija
29.01.2015 |

Eli nyt vinkit kehiin ja salat julki! Etsin hyviä, istuvia, laadukkaita mustia housuja jotka ei haalistuisi heti ekoissa pesuissa. Farkut mielellään, tai sen tyyppiset. Ikää 34.v eli mitään Freddy-housuja en aio ostaa, mutta saa ehdottaa myös muita fitness-tyylisiä housuja, jos tuntuu että siitä kategoriasta löytyy hyviä. En pääse kovin helpolla kaupoille juoksemaan, joten siksi vinkkejä kaipaan ja jos verkkoshoppailun mahdollisuus niin aina paras!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peset vaatteesi? Mitä pesuaineita käytät? Kyllä mulla ainakin on mustat tällaiset vähän urheilullisemmat housut pysyneet mustana vuosia, vaikka on jotkut Citymarketista ostetut. Ehkä peset liian kuumassa? Mustille vaatteille on olemassa omaa pesuainettakin, en ole kokeillut, mutta ainakin on mainostettu että mustat pysyy mustana.

Vierailija
2/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt vähän. Minkä malliset farkut esim? Leveät lahkeet vai pillit. Auttaisi tosi paljon jo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun housut.

Vierailija
4/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ei tulisi pestä. Kaikki farkut kärsivät pesuissa. Pidä mieluummin vaihdellen eri farkkuja ja ala heittää likaisesta päästä roskiin. Jos on pakko pestä niin nurin päin eikä huuhteluainetta.Vältä linkoamista.

Vierailija
5/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Denimin mustat pillifarkut ovat mulla pysyneet ainakin hyvinä:) Ovat lisäksi tosi mukavat jalassa! Ystäväni hehkuttavat myös Aknen mustia pillifarkkuja. 

Vierailija
6/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese mustat vaatteet nurinpäin nestemäisellä pesuaineella, jossa ei ole valkaisuainetta. Sensitive-pesuaineet ovat näitä. Vain kevyt linkous.

Vierailija
7/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurie-housut.

Vierailija
8/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bodystock.fi/productdisplay/fitness-fashion-pants-skinny-fit-black
Tässä yhdet, ei omakohtaisia kokemuksia näistä, onko kellään?

Vierailija
9/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri vähän tuon tyylisiä kun tuossa Bodystockin, eli pillit ja istuvat saa olla. Tai ainakin mahdollisimman kapealla lahkeella. Kiitos kaikille vinkeistä, ihan huippu kommentti tuo että pidä loppuun ja pistä roskiin :) Kyllä köyhää naurattaa :) Mutta tosiaan saattaapi olla vika että olen pessyt omia mustia farkkuja ilman asiallisia mustien vaatteiden pesuaineita, niitä kyllä testaan jatkossa myös.

Vierailija
10/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:50"]

Farkkuja ei tulisi pestä. Kaikki farkut kärsivät pesuissa. Pidä mieluummin vaihdellen eri farkkuja ja ala heittää likaisesta päästä roskiin. Jos on pakko pestä niin nurin päin eikä huuhteluainetta.Vältä linkoamista.

[/quote]

Kyllä normaalikäytössä farkkujen tulisi kestää pesua! Tietenkään jokaisen käyttökerran jälkeen farkkuja ei ole mielekästä pestä, mutta joskushan on pakko. Itse suosittelen asiakkaille pientä määrää pesuainetta, ei huuhteluainetta, 30 asteen pesulämpötilaa (+ hellävarainen pesuohjelma) ja kevyttä linkousta. Lisäksi farkut käännetään väärinpäin ennen pesua. Hyvin ovat ainakin omat farkkuni kestäneet. 

t. Farkkumyyjä 

Vierailija
11/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustat vaatteet haalistuvat, voit värjätä ne mustalla väriaineella pesukoneessa. Helppoa kuin heinänteko ja vaatteen käyttöikä pitenee.

Vierailija
12/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä yksiäkään mustia farkkuja, jotka ei ajan kanssa haalistu. Kokeile laadukkaita suoria housuja, kyllä niitäkin on kapeilla lahkeilla.

Vierailija
13/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä suoria housuja on esim. Yor Face ja Rills

Vierailija
14/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:57"]

En ole nähnyt vielä yksiäkään mustia farkkuja, jotka ei ajan kanssa haalistu. Kokeile laadukkaita suoria housuja, kyllä niitäkin on kapeilla lahkeilla.

[/quote]

En edes muista kuinka kauan olen pitänyt villasekoitehousuja, väri ei ole muuttunut.

Vierailija
15/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr denimit on parhaimman tuntuiset! Niitäkään ei saa pestä usein, muuten haalistuu. Itse pesen vain kun on näkyvää likaa, eli tosi harvoin. Välillä laitan yöksi pakastimeen ja aamulla on raikkaat, juuri pestyn tuntuiset housut:)

Vierailija
16/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikeesti hyvät ja istuvat housut ja ei lätistä pyllyä :)

http://www.boombody.fi/category/28/moleton-jeans

Vierailija
17/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvilla haalistuu aina, muut kuidut eivät niinkään. Farkut useimmiten ovat puuvillaa. Itse käytän sekoitemateriaalista valmistettuja housuja, eivätkä ne haalistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän